הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קנדה על סף סיכום ל-3 שנים בסנט אטיין

רגע לפני סיום מועד ההעברות, מגן הפועל ת"א בדרך לארץ הבאגט. הצרפתים צפו בביצועים של קנדה והתרשמו. ע''פ סוכניו, הם עשויים להציע להפועל סכום של 300 אלף יורו, שיוביל לשחרורו: "מקווים שיעלה על המטוס לצרפת בהקדם"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  30.08.11 - 16:10
בונז'ור, קנדה (ניר בוקנסבאום)
בונז'ור, קנדה (ניר בוקנסבאום)
פרסום ראשון

עומרי קנדה קרוב להפוך לשחקן הישראלי השלישי שמגיע הקיץ לליגה הצרפתית. מגן הפועל תל אביב נמצא על סף סיכום בסנט אטיין מהליגה הראשונה והוא קרוב להצטרף לבן שהר (אוקזר) ועדן בן בסט (ברסט). קנדה אמור להצטרף לשלוש שנים הקרובות.

"אנחנו במשא ומתן מתקדם מאוד. אנחנו מקווים שבתוך שעות הוא יעלה על הטיסה לצרפת לאחר שהדברים ייסגו סופית", אמר היום (שלישי) עורך דינו של קנדה, צ'רלי בוזגלו.

קנדה, שלא נכלל בסגל הפועל בשבועות האחרונים בטענה שמדובר בנסיבות מקצועיות, מחפש כבר כמה זמן לעשות את המעבר לאירופה. באמצעות סוכנו ג'קי מויאל ועורך דינו צ'רלי בוזגלו, הועברו דיסקים וקלטות של השחקן לראשי סנט אטיין ואלו התרשמו מביצועיו.

יש לציין כי העובדה שעומרי קנדה מחזיק בדרכון אירופאי תעזור לו לעשות את המעבר. סנט אטיין, ששיחקה מול הפועל ת"א בגביע אופ"א, תנסה להחתים את המגן המצוין בדקה ה-90. כפי שכבר פורסם באתר ערוץ הספורט, הפועל ת"א הבטיחה לבוא לקראתו אם יצליח להביא הצעה של 300 אלף יורו. על פי סוכניו של קנדה, מוכנים הצרפתים לשלם את הסכום.

אם המשא ומתן לא יתפוצץ, עומרי קנדה ימשיך במגמת הנטישה של קבוצת הדאבל ויהיה השחקן השביעי שעוזב הקיץ את הפועל ת"א. השחקנים שכבר עשו את המעבר מחודורוב לאירופה הם: איתי שכטר וגילי ורמוט (קייזרסלאוטרן), דני בונדר (וולגה), וינסנט אניימה (ליל), ערן זהבי (פאלרמו) וכאמור בן שהר (אוקזר).