X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האמריקנית חשה ברע ולא הופיעה מול ליסיקי. גברים: גם דל פוטרו בשלב הבא
▪  ▪  ▪
ונוס. מחלה? (gettyimages)

המגרשים בקווינס סיפקו עוד יום מרתק של טניס שכלל משחקים מרתקים, טניסאים בכירים וגם אירוע אחד מרכזי ומפתיע. ונוס וויליאמס פרשה מה-US OPEN אחרי שחשה ברע ולא התייצבה למשחק מול הגרמניה סבין ליסיקי (שהיתה בחצי גמר ווימבלדון). האמריקנית שזכתה בטורניר ב-2000 וב-2001 הגיעה הפעם מהמקום ה-36 בדירוג העולמי אבל מול הקהל הביתי, היתה אמורה להגיע רחוק בגראנד סלאם. "אני מאוכזבת מאוד", אמרה וויליאמס, "אני סובלת מתסמונת סיוגרן שגורמת לי להיות חלשה וללא אנרגיה". 

מי שדווקא הופיעה וגם ניצחה היא ורה זבונרבה (2, רוסיה) שהעפילה לסיבוב השלישי, כמו גם סמנתה סטוסור. ברוטולי? היא הופתעה. בגזרת הגברים, אנדי מארי (4, סקוטלנד) ניצח בשלוש מערכות ומצטרף ל-3 המדורגים מעליו בסיבוב השני. חואן מרטין דל פוטרו (18, ארגנטינה) טייל לסיבוב השני. ואם חיפשתם הפתעה אז ניקולס אלמגרו (10, ספרד) הודח על ידי הצרפתי ג'וליאן בנטו.

גברים: דל פוטרו בסיבוב השני
אחרי שראה את דיוקוביץ', נדאל ופדרר עולים שלב ב-48 השעות האחרונות, התייצב אנדי מארי (4, סקוטלנד) למפגש מול סמדב דברמן ההודי (64, הודו). זה לא היה קל אבל הבריטי השלים 6:7, 2:6 ו-3:6.  המערכה הראשונה היתה צמודה כאשר רק אחרי 70 דקות, מארי השלים 5:7 בשובר שיוויון. בהמשך זה כבר הלך חלק יותר כשרשם 8 אייסים ו-7 שבירות במשחק כולו.

חואן מרטין דל פוטרו הגיע לטורניר כמדורג 18 בעקבות הפציעות אבל הראה כי הוא בכושר לא רע בכלל עם 3:6, 1:6 ו-1:6 מול פליפו וולנדרי (85, איטליה). ניקולס אלמגרו הספרדי שמדורג 10 הופתע על ג'וליאן בנטו (81, צרפת) שרק בשבוע שעבר העפיל לגמר ווינסטון סיילס. הצרפתי עשה את זה בקלות עם 2:6, 4:6 ו-3:6. ז'יל סימון (12, צרפת) היה צריך לשחק למעלה מ-3.5 שעות כדי להתגבר על ריקרדו מלו (ברזיל). 

תוצאות נוספות: רוג'ריו דורטה סילבה (ברזיל) - לוק סורנסן (אירלנד) 0:6, 6:3, 6:4, 0:1 (פרישה). פליסיאנו לופז (25, ספרד) - איטו טאטסומה (יפן) 2:6, 4:6 ו-4:6. רובין האס (הולנד) - רוי מקאהדו (פורטוגל) 0:6, 4:6 ו-4:6. דייגו חונקאירה (ארגנטינה) - קרול בק (סלובקיה) 2:6 (פרישה). ואסק פוספיסיל (קנדה) - לוקאס רוסול (צ'כי) 1:6, 2:6, 1:6.

נשים: זבונרבה כבר בסיבוב השלישי
ורה זבונרבה (2, רוסיה) עלתה לסיבוב השלישי של הטורניר אבל זה לא היה פשוט עבורה. היא ניצחה את קטרינה בודרנקו (69, אוקראינה) בשלוש מערכות. במערכה הראשונה, היא השיגה 5:7 אך בשניה נכנעה 3:6. השתיים הגיעו למערכה המכרעת ושם זה כבר לא היה כוחות כאשר הרוסיה שברה 4 פעמים מול שבירה אחת בלבד של יריבתה והוסיפה 7 ווינרים. שואי פנג (13, סין) העפילה גם כן אחרי 2:6 ו-4:6 על צבטנה פירונקובה (בולגריה). סמנטה סטוסור (9, אוסטרליה) דילגה מעל קוקו ונדווג' האמריקנית עם 3:6 ו-4:6. ההפתעה הגיעה מכיוונה של מריון ברטולי (8, צרפת) שהפסידה 7:6 ו-6:2 לכריסטינה מקהייל (ארה"ב) שמדורגת 55 בעולם.

תוצאות נוספות: לוסי ספארובה (27, צ'כיה) - מדיסון קייס (ארה"ב) 6:3, 5:7 ו-4:6. נדיה פטרובה (24, רוסיה) - פולונה הרקורג (סלובקיה) 2:6 ו-4:6. מריה קירלנקו (25, רוסיה) - ורה דושבינה (רוסיה) 1:6, 2:6. מוניקה ניקולסקו (רומניה) - אלכסנדרה דולגרו (רומניה) 3:6, 0:6.

תאריך:  31/08/2011   |   עודכן:  31/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון ברך את כל העוסקים במלאכה אשר הצליחו לקצר את לוחות הזמנים ולהציב את הסוללה באשדוד עוד לפני פתיחת שנת הלימודים
מערכת אתר ערוץ הספורט
US OPEN: גברו על צמד ארגנטיני בשלב הבא: את יורגן מלצר ופטשנר
עופר וולפסון
ההתייקרות, בשיעור של 0.7%, תביא את מחיר הדלק ל-7.27 שקל לליטר    העלייה שהייתה אמורה להיות חדה בהרבה בעקבות הגדלת מס הבלו, קוזזה ברגע האחרון בעקבות הורדת מרווח השיווק
עידן יוסף
העובדת הואשמה ברשלנות ובהפקרת מטופל    לשכת ראש הממשלה: גם למשפחת נתניהו יש זכות לפטר עובדים שאינם נותנים טיפול בסיסי
עידן יוסף
המשרד הטיל וטו על הודעת אגד שנחשפה ב-News1 ולפיה מ-1 בספטמבר ייצא אגד מתחנות מרכזיות בחמש ערים בשל מחירי שכירות גבוהים    הודיע כי יראה זאת כהפרת תנאי הרישיון    גורם בכיר: "זה הזוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il