X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר ברבעון החמישי ברציפות בו מציגה החברה רווחים; בפרטנר צופים תוצאות חזקות גם ברבעון השלישי של השנה
▪  ▪  ▪

חברת השירותים הסלולריים, פרטנר, ממשיכה במגמת השיפור בתוצאותיה ומדווחת היום על רווחי שיא של 155 מיליון שקל ברבעון השני של 2003. הרווח ברבעון גבוה פי שישה מהרווח שהחברה הציגה ברבעון המקביל, שהסתכם בכ-25 מיליון שקל.
בשורת ההכנסות מדווחת החברה על צמיחה של כ-8.6% בהשוואה לרבעון המקביל, לרמה של כ-1.077 מיליארד שקל ועל גידול של 4.5% בהשוואה להכנסות ברבעון הקודם.
במקביל היא מציינת כי היא צופה שגם תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה יהיו חזקות והיא תהנה מתוצאות תפעוליות דומות לאלה שהציגה ברבעון השני.
החברה דיווחה ברבעון על ARPU (הכנסה ממוצעת ללקוח), של 171 שקל, מספר שמצביע על ירידה של כ-7.5% בהכנסות הממוצעות מהמנויים בהשוואה לרבעון המקביל. עם זאת מספר זה הינו גבוה בכ-4% ביחס ל-ARPU ברבעון הקודם.
למרות העלייה הנאה בהכנסותיה, הצליחה החברה להפחית בכ-0.4% את עלות ההכנסות שלה, מה שהביא לזינוק של כ-38% ברווח הגולמי שלה לרמה של כ-464.7 מיליון שקל.
החברה מציינת כי השיפור לעיל הושג בעיקר באמצעות התייעלות בתחום של תחזוקת מכשירי קצה, תחזוקת רשת ולוגיסטיקה.
בשורת הרווח התפעולי מדווחת היום החברה על רווח של 218 מיליון שקל, רווח הגבוה בכ-67% בהשוואה לרווח התפעולי ברבעון הקודם - 130.3 מיליון שקל, וגבוה בכ-58% בהשוואה לרווח התפעולי ברבעון המקביל - 138 מיליון שקל.
כאשר מסתכלים על שיעור הרווח התפעולי מההכנסות רואים שיפור חד ברבעון המדווח לרמה של 20.2%, וזאת בהשוואה לשיעור רווח תפעולי של 13.9% ברבעון המקביל ושל כ-12.6% ברבעון הקודם.
בהמשך הדוח מדווחת החברה על ירידה של כ-44.2% בהוצאות המימון שלה, שהסתכמו ברבעון בכ-62.9 מיליון שקל, בהשוואה להוצאות מימון של כ-112.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל כ-95.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2003.
בעקבות הרווח ברבעון, שהינו החמישי ברציפות בו החברה מציגה רווחים, היא הצליחה לבטל את הגירעון בהון העצמי שלה, אשר נצבר בראשית דרכה של החברה ובשנות פעילותה המוקדמות. החברה סיימה את הרבעון עם הון עצמי חיובי של 96.8 מיליון שקל.
במקביל המשיכה החברה לייצר גם תזרימי מזומנים חיוביים, והפעם של כ-130.6 מיליון שקל, מול כ-80.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
נציין כי האנליסטים ציפו שהחברה תציג דוחות חזקים לנוכח השיפור התפעולי בחברה והיחלשות הדולר מול השקל ברבעון. עם זאת, הם לא היו קרובים למספרים שהציגה בשורה התחתונה. החברה היכתה את כל תחזיות האנליסטים.
בהתייחס לתוצאות הרבעון השני אמר מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן: "הרבעון השני הוא רבעון שיא לחברת פרטנר. למרות הסביבה המאקרו כלכלית שממשיכה להיות מאתגרת, המשכנו לשפר את הביצועים התפעוליים והפיננסיים שלנו.
"כמו כן המשכנו להוכיח את היכולת שלנו לשמור על בקרה הדוקה על העלויות ולשפר את שולי הרווחיות שלנו באופן משמעותי".

תאריך:  30/07/2003   |   עודכן:  30/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
בביקורו בטרקלין של משכן הכנסת הרעיף דיליי מילים חמות לישראל תוך שהוא מבטיח את תמיכת ארה"ב: "ישראל היא לא הבעיה, אלא הפתרון ומקור הבעיה הוא יאסר ערפאת... לעולם לא ננטוש אתכם", אמר
נועם שרביט
בעלי תפקידים ברשויות מקבלים טובות הנאה, בדמות כרטיסי חינם לאירועים שונים, מה שעלול להעמידם במצב של ניגוד עניינים; לרשויות המקומיות אין נהלים בנושא
מחלקה ראשונה
במחצית הראשונה של 2003 הסתכם הרווח הנקי ב-16.9 מיליון ש"ח; הרווח מפעולות רגילות לפני מיסים גדל ב-46.4%; תשואת הרווח הנקי על ההון בחישוב שנתי - 16.1%
מחלקה ראשונה
המבקר קובע: מוסדות לימוד ממלכתיים אינם ערוכים לאבטחת התלמידים; נבחרי ציבור מקבלים כרטיסי חינם להצגות ומתקנים; עשרות תחנות דלק פיראטיות פועלות בארץ; באל-על ובחברת החשמל מקבלים עובדים על בסיס משפחתי וקשרים אישיים
הדר פרבר
משרד התיירות והמשרד לביטחון פנים נערכים במסגרת שיתוף פעולה לקליטת המבקרים בחודש אוגוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il