X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הוועד האולימפי, ורשביאק, התייחס לתחרויות האחרונות בענפים השונים
▪  ▪  ▪
ורשביאק. העתיד מתוק?

שבועיים לא קלים עברו על הספורט הישראלי. נבחרות הכדורגל והכדורסל, שלא הצליחו להגיע להישגים מרשימים, תפסו את הכותרות, אבל גם לאתלטיקה, לכדורעף ולג'ודו הימים האחרונים לא היו טובים. וזה בלשון המעטה. יו"ר הוועד האולימפי הישראלי, צביקה ורשביאק, התראיין היום (שני) לתוכנית הספורט ברדיו 103FM והתייחס על האכזבות האחרונות של הענפים האולימפיים, 11 חודשים בלבד לפני המשחקים בלונדון.

לאליפות העולם באתלטיקה, שהגיע לסיומה אמש, יצאו ארבעה ישראלים. כולם, בלי יוצא מן הכלל, נחלו אכזבה גדולה. קופצת המוט ג'יליאן שוורץ ושני הקופצים לגובה, דניאל פרנקל ודימיטרי קרויטר, לא היו קרובים כלל לשיאם האישי ולא הצליחו לסיים בין 16 הראשונים (קריטריון אולימפי ישראלי). רץ המרתון, זוהר זמירו, יצא לריצה הקשה עם נעליים חדשות ובלי גרביים. לאחר שסבל מדימום רב הוא נאלץ לפרוש.
 
"הנושא הזה יטופל מול רץ המרתון", אמר היו"ר ורשביאק, "ליווה אותו מאמן מקצועי והוא היה צריך לדאוג לו. אנחנו נבדוק את כל הטענות וגם נשמע את הצד השני". על 3 הקופצים אמר: "אני מקווה שבנושא הזה עדיין לא פספסנו. אני יכול לתת לקופץ את כל התנאים והאמצעים הדרושים, אבל אני לא יכול לקפוץ במקומו. צריך לזכור שלכל הספורטאים האלה יש גם מאמנים טובים, שאנחנו מממנים אותם".

אז מה הבעיה הגדולה באתלטיקה? "בניגוד לשחייה, שם יש בסיס רחב ובאים ילדים, לאתלטיקה אין את זה", ניתח יו"ר הוועד. "אנחנו לא יודעים מה קורה באליפויות בתי הספר. אנחנו כל הזמן מבקשים מהם להעביר תוצאות וזה לא קורה".
 
באליפות העולם בג'ודו אף ישראלי לא הגיע לשלבים המתקדמים של התחרות, קרי לשלב רבע הגמר ומעלה (מקומות 1-8). זאת על אף העובדה שלישראל יש 3 ג'ודאים בעשירייה הראשונה בעולם במשקל שלהם (אליס שלזינגר, ירדן ג'רבי ואריק זאבי). "נחלנו אכזבה בג'ודו", אישר ורשביאק, "אבל אני מקווה שיגיעו ספורטאים לאולימפיאדה ושהם יצליחו. שיהיה ברור, אנחנו לא מפילים אשמה, אבל נבדוק את כל הדברים".
 
ורשביאק גם התייחס בראיון ברדיו לתמונת המצב הכללית, שנכון לעכשיו נראית מעט מדאיגה. "ביחידה לספורט הישגי יושבים כל הזמן עם המאמנים ועם הצוותים המקצועיים ובודקים את תוכנית האימונים. יש לנו עוד 11 חודשים עד לונדון ואנחנו מסוגלים לתקן את הדברים. כל התירוצים על מחסור בכספים הם לא נכונים. יש כסף ויש אמצעים. אנחנו נבדוק מה לא היה בסדר, אם אכן היו דברים לא בסדר".

תאריך:  05/09/2011   |   עודכן:  05/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עירן פאר, יובל יועז
בעוד שההחלטה להעמיד לדין את דני דנקנר התקבלה ע"י לדור עצמו, ההחלטה בעניין מנכ"ל הפועלים ציון קינן לא תתקבל ע"י לדור, מכיוון שאחיו של לדור שימש בתפקיד בכיר בבנק
לי-אור אברבך
שנה אחרי שניצל מסגירה, ערוץ 10 שוב בקשיים: הבעלים הפסיקו להזרים כסף, התוכניות המושקעות לא עמדו בציפיות, ובאחרונה אף הוקפאו הפקות, ותשלומים לספקים הועברו באיחור
עופר וולפסון
הזרים המשקיעים בישראל מימשו בחודש יולי כ-2 מיליארד דולר נטו במק"מ    במניות מימשו נטו כ-60 מיליון דולר - בניגוד למגמה של השקעות נטו מתחילת השנה
עידן יוסף
במינויים שבעה אלופי משנה ותתי אלופים
פאדי מועלם, ענבל עומר
מפלגתה של מרקל ספגה הפסד צורם בבחירות האזוריות בגרמניה - חשש מעתיד הסיוע למדינות הפריפריה עמוסות החובות    ירידה חדה במדד אמון המשקיעים באירופה    קרדיט סוויס צנחה ב-8%    אין מסחר היום בוול סטריט - אך החוזים נופלים בכמעט 2%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il