X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר 'סופרמן' טרם חזרתו לביתו בארה"ב; במילות עידוד לקורבנות הפצועים אמר ריב כי יש לקחת כל דבר קשה בנועם וללמוד ממנו; כן אמר כי התרשם מעבודת הטכניון ומכון וייצמן בתחום פציעות עמוד השדרה
▪  ▪  ▪
ריב, בתפקידו כ'סופרמן'

"עם ישראל מלא חיים. כל כך מלא חיים, שאף אחד לא יכול לקחת את זה". כך אמר כריסטופר ריב (סופרמן) בתום סיורו בן הארבעה ימים בארץ.
טרם חזרתו לביתו בארה"ב זרק ריב הבטחה ואמר שבכוונתו לעודד את כל מי שהוא מכיר להגיע לישראל. ישראל, כך אמר ריב "היא אחרת ממה שחשבתי בתחילה, כמקום רשמי עם אנשים רציניים".
"במקום הזה כיף להיות בו, זה מקום לעליזות וצחוק, לאוכל, ריקודים וחגיגות... לא משנה איזו צרה שלא תבוא עליכם, קחו את זה באומץ ובנועם ואז יחזור לכם הרצון לחיות, משהו שלכולנו יש עוד מה ללמוד".
במסר לפצועים בישראל אמר ריב: "ליבי יוצא אליכם, לכולכם אשר סבלתם. אני מקווה שיהיה שלום, אני מאמין שיהיה שלום ואני רק יכול לומר שהדבר הטוב הוא שלאנשים רבים איכפת מכך", אמר ריב.
כריסטופר ריב אשר סובל משיתוק בכל גופו מצווארו ומטה, הגיע לארץ כדי להיפגש עם פצועים, קורבנות הפיגועים ולבחון דרכי טיפול מתקדמים בתחום עמוד השדרה המתקיימים כאן בישראל.
במהלך ביקורו הוא ציין עד כמה התרשם מעבודת הטכניון ומכון וייצמן בתחום פציעות עמוד השדרה. "אני ראיתי הרבה בארבעה הימים הללו. זה היה מדהים כמה ראיתי וכמה אני יוכל לקחת עימי הביתה. מדענים, מטפלים וחולים עובדים קשה ובדחיפות כדי לשמר את רוח החיים בלב האישיות הישראלית".
כאשר נשאל האם הוא מרגיש כ"גיבור על" שבא להזדהות ולפתור את הבעיה הישראלית הוא אמר: "לכולנו יש כוח בתוכנו הכוח הזה הוא אומץ, כוח הסבל, האמונה והאהבה אשר באמצעותם אנחנו יכולים להתגבר על זמנים קשים".
"הכוח האמיתי הוא למצוא את הגיבור האמיתי שנמצא בכל אחד מאיתנו. אל תצפו שכל אחד יפול מהשמים ויתקן הכל בשבילכם. אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את זה בעצמנו". כך בדברי עידוד שאמר לפצועים בישראל אודות המצב.
תאריך:  01/08/2003   |   עודכן:  01/08/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
לדברי המייסדים, ובראשם העיתונאי אריה אבנרי: הסיבות העיקריות להקמתה של העמותה החדשה הן השימוש הציני בנושאים בטחוניים ומדיניים לעסקיהם הפרטיים של כמה מקברניטי המדינה ומקורביהם, וחדירת גורמים פליליים למערכת הפוליטית הממלכתית והמקומית
רנית נחום-הלוי
המפגינים, פלשתינים, ישראלים וזרים מחו נגד הקמת גדר ההפרדה באזור טולכרם; הפלשתינים: 11 מפגינים נפצעו; צה"ל: הארוע ייחקר, אך לא היו נפגעים
גיל איל
כבר אין צורך לשכור חוקר פרטי; אתרי אינטרנט מתקדמים מציעים טכנולוגיה שתאפשר לכם לעקוב אחר בן או בת הזוג
רנית נחום-הלוי
האמהות דורשות מרה"מ שיתערב באופן מיידי במצוקתן ויפגש איתן טרם הדיון בתוכנית בוועדת השרים; כנפו: טרם קיבלנו אישור לפגישה, יש לנו הצעות פשרה אך אלו יועלו לאחר שנשמע את הצדדים
נועם שרביט
ברק צרפתי, המואשם ברצח אבינועם שושן, לפני 3 חודשים בחוף הים בחיפה, בשל סכסוך על כלב, שוחרר למעצר בית; השופטת דורנר: הוא אינו מסוכן לציבור, ייתכן ופעל בלהט הרגע; אשתו של הנרצח: זה צ'ופר לרוצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il