הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אם הייתה אווירה רעה לא היינו נראים כך"

במכבי חיפה שמחו מאוד מהניצחון 0:1 על לרנקה בליגה האירופית. שחר החמיא לקטן על ההופעה. שחקן בקבוצה: "אסור לנו לאבד יותר נקודות בליגה. ניתן 200 אחוז בראשון". מעברו של אדרי לנתניה יוקפא? "זאת הקריירה שלי. רוצה לעזוב"

תומר לוי
תומר לוי  16.09.11 - 10:40

במכבי חיפה התעוררו לבוקר יפה אחרי הניצחון והחזרה לכדורגל החיובי אחרי שבועיים מאוד לא פשוטים מבחינת המועדון, שכללו הפסד למ.ס אשדוד ותיקו ביתי עם הפועל פתח תקוה. כבר בחדר ההלבשה הייתה שמחה גדולה כאשר שחר עבר בין כל השחקנים ולחץ להם ידיים.

מי שקיבל את מירב המחמאות היה הקפטן יניב קטן שהוכיח שהפגין יכולת טובה, והנשיא שיבח אותו על כך. גם מוחמד גאדיר, אוראל דגני, אייל משומר ואייל גולסה זכו לפידבקים חיוביים מאנשי המועדון.

שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "ירדה לנו אבן גדולה מהלב. אנחנו לא פחות שמחים על צורת המשחק ביחס לתוצאה. זה היה מאוד חשוב מבחינתנו, אבל עכשיו מחכה לנו מלחמת עולם מול ראשון לציון. אסור לנו לאבד יותר נקודות. אנחנו צריכים לבוא כמו מול לרנקה ולתת 200 אחוז". שחקן אחר הוסיף: "צריך להיות ברור שנכון שמדי פעם יש הדלפות, אבל קבוצה שחדר ההלבשה שלה לא בריא לא יכולה לשחק כפי ששיחקנו אתמול".

מאמן חיפה אלישע לוי שוחח היום עם השחקנים: "אני שמח על הדקות הטובות שהיו לנו ועל העובדה שלמרות ההחמצות, ידענו לשים שער ולהכריע את המשחק. זה ניצחון חשוב בעיקר כי הצלחנו לעבור בשלום את הדקות הפחות טובות שלנו ובלי לספוג, דבר שלא קרה לנו במשחקים הקודמים. עכשיו הראש שלנו לליגה, אנחנו חייבים לנצח בשני המשחקים הקרובים".

בחיפה היו מרוצים מכמות הקהל, מעל עשרת אלפים צופים שהגיעו לקרית אליעזר. היום תקיים האלופה אימון שחרור ותחל את ההכנה הטקטית למשחק מול ראשל"צ בשבוע הבא.

הירוקים יצטרכו לחזור מהר לעניינים מאחר שבראשון הם יתמודדו מול ראשל"צ. אלישע לוי יבחן ביומיים הקרובים את השחקנים ולא מן הנמנע שיבצע שינויים בהרכב. גוסטבו בוקולי נמצא בתמונת ה-11 לליגת העל, כמו גם חן עזריאל ושלומי אזולאי, במידה שיחלים מהפציעה בקרסול.

כפי שמסתמן כעת, בויאן שראנוב יהפוך להיות השוער הראשון של מכבי חיפה באופן קבוע. אמיר אדרי שאמור לעבור למכבי נתניה, ימתין להתפתחויות בעניין הפציעה של ניר דוידוביץ', אך ככל הנראה שבקבוצה לא יקחו סיכון בנושא והמעבר לא יתבצע. אדרי אמר לחבריו: "זו הקריירה שלי. מאוד חשוב לי להגיע לנתניה ואני מאוד מקווה שהכל יסתדר".