X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איינבינדר (51) כבש. בכורה לזנדברג. הפסד 4 ברציפות לאדומים
▪  ▪  ▪
אייבינדר חוגג (אלן שיבר)

אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל תל אביב, בית"ר ירושלים שבה אל מסלול הניצחונות כשגברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל חיפה באצטדיון רמת גן ונצמדה למכבי תל אביב בפסגת ליגה העל אחרי ארבעה מחזורי ליגה. הקבוצה של יובל נעים לא הציגה כדורגל גדול אבל גם יכולת בינונית+ הספיקה מול האדומים האנמים מהכרמל שהפסידו בפעם הרביעית ברציפות העונה.

המחצית הראשונה הייתה פושרת ביותר וברשותכם נדלג עליה. בדקה ה-51 דן איינבינדר ירה כדור אדיר ברגל ימין והכריע למעשה את ההתמודדות בתום מבצע קבוצתי נהדר של הירושלמים. החבורה של יובל נעים השתחררה, בעיקר בזכות אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן שתפסו מנהיגות, זה לא הספיק לעוד שערים, אבל לניצחון שלישי ברציפות.

ומה נאמר על הפועל חיפה? החבורה של ניצן שירזי מסיימת משחק רביעי רצוף ללא נקודות ליגה וממשיכה לשקוע. גם כניסתו של מיכאל זנדברג להופעת בכורה במחצית השניה לא הצליחה לשנות את רוע הגזרה. נראה כי בכרמל עדיין לא מצאו פיתרון בחוד ההתקפה לעזיבתו של עדן בן בסט לצרפת (כבש הערב שער בכורה בברסט). מאזנם עד כה: שער ליגה בודד ב-360 דקות.

מהלך המשחק
המארחת פתחה טוב את המשחק. מבצע גדול של סטיבן כהן (9) בתוך הרחבה הסתיים בהדיפה של רן קדוש, אבירם ברוכיאן השתלט על הריבאונד אבל בעט ברשלנות החוצה מ-10 מטרים. בדקה ה-26 בעיטה של קולי מקצה הרחבה הלכה מעל השער של הרוש. ממן (35) עשה סיבוב על בן יוסף בתוך הרחבה ובעט מזווית קשה, אך הרוש הדף.

6 דקות מפתיחת המחצית השניה התקפה נפלאה של בית"ר הסתיימה בשער. אבירם ברוכיאן הגביה מצד שמאל, בן שושן השאיר בנגיעה לאיינבינדר. הקשר הצעיר הגיח מאחור וירה כדור אדיר ברגל ימין מתוך הרחבה. שום סיכוי לקדוש, 0:1 לבית"ר. בדקה ה-64 עוד התקפה יפה של הירושלמים: שוב ברוכיאן הגביה משמאל, בן שושן השאיר את הכדור עם החזה לסטיבן כהן שירה מקצה הרחבה, אבל קדוש היה במקום לעצור.

זנדברג עלה לבכורה בהרכב של חיפה בדקה ה-57. הקשר הוותיק (77) העביר כדור רוחב מצויין להישאם כיוואן שבעט מ-18 מטרים כדור ששרק סמוך לקורת שערו של הרוש. בחלוף דקה, בן שושן כמעט סיים מתפרצת עם השער השני אבל הכדור שלו לא היה מספיק מדוייק ויצא החוצה. אופיר קריאף הצעיר שנכנס לקראת הסיום כמעט קנה את עולמו בדקה ה-83, אבל בעט לרשת החיצונית. 

הרכבים
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, אביתר ברוכיאן (אופיר קריאף/81), שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (שי מוטאי/68), עמית בן שושן (לירן דיאמנט/90).

הפועל חיפה: רן קדוש, מואין חלאיילה, גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, רן אבוקרט (אלי אלבז/65), יוסי דורה, רועי שוקרני, איימוס קולי, חנן ממן (הישאם כיוואן/55), סטפן דנקוביץ' (מיכאל זנדברג/57).

תאריך:  17/09/2011   |   עודכן:  17/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מצנע מסר את החלטתו לאחרפגישה שקיים בשבת עם עמיר פרץ    הרצוג ומרגלית: הכרזה במי אנו תומכים תוביל לקרע במפלגה, נתייצב מאחורי היו"ר שייבחר
איתמר לוין
טוענת שמאז 2008 נהרסו ביו"ש רק 28 בתי מגורים בלתי חוקיים של פלשתינים - בעוד המינהל מסר על הריסת קרוב ל-200 מבנים בלתי חוקיים; כל האחרים היו סככות, בורות מים וכדומה
עידן יוסף
משטרת ישראל פתחה במגעים עם האינטרפול במטרה להסגירם    שלושה הרוגים בתאונה בנגב    שתי פצועות בתאונה בחדרה
איתמר לוין
נפתלי בנט, שהיה ראש לשכתו של נתניהו, טוען שראש הממשלה מובל בידי מסע ההפחדות של ברק    קורא לספח את שטחי C אם יכריזו הפלשתינים על מדינה    מזכ"ל בני עקיבא: שמירת החוק כלל אינה נושא לדיון
מערכת אתר ערוץ הספורט
צמד של סוויסה (39, 82) ושער של דגו מחקו יתרון מוקדם של אבו לאבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il