הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרסום ראשון: מו"מ להעברת צרפתי לב"ש

ניר קלינגר מעוניין להתחזק בקשר הפועל פתח תקוה רגע לפני תום מועד ההעברות. הדד ליין לצירופו: חמישי בלילה. גלבניה צפוי לחתום בתחילת השבוע הבא

מוטי פשכצקי וזיו אברג'יל  21.09.11 - 21:29
בדרך דרומה. צרפתי
בדרך דרומה. צרפתי
פרסום ראשון

פרסום ראשון. הפועל באר שבע מנהלת מו"מ להעברת גיא צרפתי מהפועל פתח תקוה, ממש עם סיום מועד ההעברות בליגת העל. לקבוצה של ניר קלינגר יש עד מחר (חמישי) בלילה להחתים את צרפתי ולהעבירו בבקרה.

מדובר ברכש מפתיע, לאור העבודה שגיא צרפתי הפך מהעונה שעברה לאחד מהמנהיגים של הפועל פתח תקוה ועמד בחזית במאבקה מול בית הדין העליון של ההתאחדות בנוגע להישארותה בליגה. בשבת החולפת כבש שער יתרון מדהים בדרבי מול מכבי פתח תקוה.

צרפתי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק במדי עד 2002, כאשר אז עבר מכבי נתניה. אחרי שנתיים הוא עשה את דרכו הפועל תל אביב, ממנה המשיך לקדנציה מוצלחת בקרית שמונה, אותה העלה לליגת העל. הוא שיחק ארבע שנים בקבוצה מהצפון והפך למלך הבישולים שלה, לפני שעבר להפועל פתח תקוה.

עזיבה של גיא צרפתי תהווה מכה קשה להפועל פתח תקוה, שתיאבק העונה נגד הירידה לליגה הלאומית, אולם עבור הפועל ב"ש מדובר בהעברה שצפויה לשדרג את הסגל של קלינגר. ב"ש פתחה רע את העונה וגם הערב נוצחה 2:0 מול הפועל תל אביב בבלומפילד. ניר קלינגר קיבל גיבוי מהבעלים אלונה ברקת גם אחרי ארבעה הפסדים ברצף (שהפכו הערב לחמישה) ולכן זכה לחיזוק.

על כן גם הקרואטי דניס גלבניה צפוי לחתום בקבוצה בתחילת השבוע הבא אחרי המשחק של הקבוצה נגד מכבי תל אביב. הקשר החל להתאמן במועדון ביממה האחרונה אחרי שבמועדון קיבלו עליו המלצות.