הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אגיאר יהפוך לאחד מבעלי הפועל ירושלים

כפי שפורסם כאן לראשונה, הקבוצה תזכה לתמיכה מאיש העסקים שכבר השקיע בעבר במועדון ובבית"ר ונאלץ לעזוב אחרי שאושפז בארץ ובחו"ל בעקבות בעיות נפשיות. ההסכם הושג לאחר פגישה חשאית בינו לבין דני קליין בארצות הברית

אסף אפל  25.09.11 - 18:13
שובו של הגומא (אתר המנהלת)
שובו של הגומא (אתר המנהלת)

הפתעה מהבירה: גומא אגיאר יהפוך לאחד הבעלים של הפועל ירושלים. הקבוצה תערוך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה ותודיע על הצטרפותו של המשקיע החדש-ישן. בירושלים שמרו על הדבר בסוד ורק בימים האחרונים המהלך קרם עור וגידים.

בשבוע שעבר נערכה פגישה חשאית בארצות הברית בין מי שבעבר תרם לבית"ר ולהפועל ירושלים לבין יושב הראש דני קליין. השניים סיכמו שם על המהלך שיכניס סכום משמעותי לקופת המועדון. כרגע לא ברור מה יהיה גובה אחוזי השליטה של אגיאר, אולם נראה כי ירכוש נתח שלא עולה על 49 אחוזים מהבעלות. "מדובר במהלך דרמטי", אמר היום גורם בהפועל ירושלים לאתר ערוץ הספורט, "זה מהלך שישנה את פניה של הקבוצה בשנים הקרובות".

איש העסקים נכנס לתודעה של חובבי הספורט בישראל ב-2009 לאחר שהחל להזרים כספים לבית"ר ירושלים. בתחילה זה עוד היה נראה כמו צעד חיובי, אך אז הוא הגיעו כל מיני התבטאויות מוזרות ובשלב מסוים הוא אושפז באברבנאל בגין בעיות נפשיות. לאחר מכן מצבו הבריאותי לא איפשר לו להישאר במועדון והוא עזב לארצות הברית. גם שם הוא אושפז ובעברו הצטברו מספר התנגשויות עם המשטרה האמריקנית. לאחרונה תבע את בית"ר שבבעלותו של ארקדי גאידמק ולטענת אנשי העסקים שרצו לרכוש את הקבוצה, דן אדלר ואדם לוין, זו היתה אחת הסיבות לנטישתם.  

הפועל ירושלים מחפשת כבר מספר שנים משקיע אמיד שיבסס אותה בצמרת של הכדורסל הישראלי. גאידמק, שרכש בזמנו את בית"ר ירושלים, תרם סכומי כסף גדולים לאדומים אולם לא רכש בסופו של דבר את הקבוצה כפי שעשה בכדורגל וגם אגיאר בתקופתו הקודמת בישראל לא הפך לבעלים כאמור עד הערב.

בנושא אחר, הקבוצה מנהלת משא ומתן עם הגארד ג'ארוויס ואסקז. הוא כרגע חתום בממפיס גריזליז ואם הוא יבוא זה יהיה רק עד סוף השביתה. השחקן מוונצואלה בן ה-24 מתנשא לגובה של 1.98 מטרים וקלע בעונה האחרונה שלו ב-NBA רשם 3.6 נק'  ב-12.3 דקות למשחק. לפני כן כיכב במכללת מרלינד לצד קווין דוראנט. בעונה האחרונה שלו שם, קלע 19.6 והוסיף 6.3 אסיסטים. הסטטיסטיקה הזו סידרה לו את תואר שחקן השנה בליגת ACC כשהוא גבר על מלקולם דלייני ועל לא אחר מאשר ג'ון שאייר. לאחר מכן, הוא נבחר במקום ה-28 בסיבוב הראשון בדראפט.