X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א חזרה מצרפת. המאמן: המחנה היה מוצלח. אליהו: הכרנו אחד את השני
▪  ▪  ▪
אופטימי. דייויד בלאט (באדיבות אתר מכבי). צפו במאמן מדבר

בעוד שישה ימים מכבי תל אביב בכדורסל תפתח עונה חדשה רצופת משחקים ועמוסת ציפיות. אחרי שזכו בטורניר אנז'ה בצרפת עם ניצחונות על שולה, גראבלין ונאנסי, נחתו היום (ראשון) דייויד בלאט ושחקניו בארץ ויחלו בהכנות למשחק הראשון במסגרת הליגה האדריאטית מול קרקה נובו מסטו ביום שבת (19:00). הצהובים ימריאו לסלובניה יממה לפני.

מי שכבר החל לפרוע שטרות ראשונים במדי מכבי ת"א הוא ג'ורדן פארמר שהיה מהמצטיינים בגמר מול נאנסי עם 15 נקודות. גם מילאן מצ'באן, שחזר מאליפות אירופה, היה מהבולטים עם 16 נקודות.

"המחנה היה מוצלח מאוד, גם מבחינת הניצחונות וגם מבחינת היכולת עצמה", אמר מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, לאחר הנחיתה. "למעשה, זה המחנה היחיד שהיה ויהיה לנו השנה, אבל הוא היה מיוחד וטוב. השחקנים הפגינו פוקוס וגם מוטיבציה טובה מצד השחקנים, למרות שהתוצאות עצמן פחות חשובות".

"בגלל הצורה שבה העונה תיפתח (שלושה משחקים רצופים באדריאטית), חלק מהמשחקים הראשונים באדריאטית יהיו חלק מההכנה שלנו לקראת היורוליג וליגת העל, אך כמובן שהם יהיו חשובים בפני עצמם. נכון שהמצב הלא אידיאלי הזה נוצר בגלל אליפות אירופה, אבל זה כך בכל הקבוצות באירופה".

על הסגל הקיים אמר בלאט: "אין משהו מיוחד על הפרק. אני יודע שיש הרבה דיבורים ואני גם יכול לומר שאנחנו לא פוסלים אפשרות להביא עוד שחקן, אבל כרגע אני לא רואה שינויים בסגל". המאמן גם התייחס בהרחבה לשמועות החוזרות ונשנות על השאלתם של שחקן או שניים מהסגל לקבוצה אחרת ורמז: "מכבי ת"א היא עסק מקצועני וכאן יכולים לקרות דברים שלאו דווקא קשורים לשחקנים עצמם, אך זה לא אומר שום דבר מבחינת ההערכה שיש לנו לכל השחקנים שלנו. קבוצה מקצוענית היא קבוצה שמנסה להתנהל באופן מקצועי ועסקי באותה רמה. לפעמים יש החלטות עסקיות וגם החלטות מקצועיות, שצריך לבצע אותן נגד הרצון של חלק מהמערכת, זאת כמובן רק במטרה להשתפר".

ליאור אליהו, שהיה הקלע הבולט מול נאנסי עם 20 נקודות, הוסיף: "היה מחנה טוב, למדנו להכיר אחד את השני. החבר'ה החדשים לאט לאט משתלבים ולומדים להכיר את התרגילים שלנו". על עצמו אמר: "אני באופן אישי עוד לא כשיר ב-100 אחוזים. אני מרגיש טוב, אבל עדיין יש לי קצת כאבים". אליהו גם התייחס לסופו, שקיבל חופש כדי להתכונן לחתונתו: "הסגל שלנו כרגע כולל 13-14 שחקנים, אבל ברור שסופו חסר לנו. הוא אחד השחקנים הדומיננטיים שלנו. ברור לכולם שאנחנו צריכים אותו, אך עצם הזכייה שלנו בצרפת מראה על העומק שלנו".

תאריך:  25/09/2011   |   עודכן:  25/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
6 משקיעים יהודים ממערב אירופה רכשו דירות במגדל מאייר-ברגרואין ב-37 מיליון שקל    אחד הקונים ישלם 46,300 שקל למ"ר    דירה אחרת נמכרה ב- 8.2 מיליון שקל    הקונים: "אנחנו משלמים כאן רבע ממחיר דירה דומה באירופה!"    ברגאורין בודק רכישת עוד מגרשים בת"א
אלעזר לוין
איידיאו, בשליטת שיכון ופיתוח, רכשה 273 דירות בנות 2 חדרים בבירת גרמניה בכ-220-200 אלף שקל לדירה    למרות שכר הדירה הנמוך, התשואה 8%, ואמורה לעלות לכ-9%    תל אביב יקרה כפלים ויותר לעומת ברלין
עידן יוסף
ועדת המכרזים בחרה פה אחד בשלמה גנור לתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית וביאסר עטילה לתפקיד מנהל קול ישראל בערבית    רשות השידור תפרסם מכרז חיצוני-פנימי לתפקיד מנהל קול המוזיקה ולתפקיד סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה
דניאל רוט
התעמלות אומנותית: הישג ענק לנבחרת שסיימה שלישית בתרגיל המשולב בצרפת
עידן יוסף
שבעה מבין שמונת המושעים כלל לא טרחו להתייצב בפני ועדת המשמעת    ברוח השנה החדשה, הושגה הצעת פיוס לפיה בשלב זה לא יוטלו על העובדים שהשביתו את הקו לראשל"צ קנסות אישיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il