הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאנס סטפאנסון מאינדיאנה מועמד לירושלים

עוד שחקן NBA על הכוונת: עודד קטש מתעניין באופציה לצרף את הגארד (21, 1.96 מטרים). בנוסף, במועדון מחכים לתשובתו הסופית של גרוויס ואסקז

אסף אפל  29.09.11 - 17:31
לא שיחק ממרץ האחרון. לאנס סטפאנסון (GETTYIMAGES)
לא שיחק ממרץ האחרון. לאנס סטפאנסון (GETTYIMAGES)

מאז התבשרה הפועל ירושלים על העברת שישים אחוז מהקבוצה לידיו של המיליונר גומא אגייאר, במלחה העבירו הילוך בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה. לאחר שהושג סיכום עם אקס הפועל חולון ג'ון תומאס, והמשא ומתן עם גרוויס ואסקז נמצא בעיצומו, כעת יש מומעד חדש על הכוונת של קטש: לאנס סטפאנסון, שחקנה של אינדיאנה פייסרס מה-NBA, שהוצע לקבוצה.

סטפאנסון בן ה-21 הוא שוטינג גארד בגובה 1.95 מטרים, היכול לשחק גם כסמול פורוורד. לאחר ששיחק עבור סינסינטי בשנות הקולג', הוא נבחר על ידי אינדיאנה במקום ה-40 בסיבוב השני של דראפט 2010. סטפאנסון נחשב לאלתט טוב, אך כזה שמוגבל בקליעתו. בשנה החולפת הוא רשם רק 12 משחקים ומאז מרץ האחרון לא שיחק כלל. למרות ממוצע נתונים של 3.1 נקודות, 1.5 כדורים חוזרים ו-1.8אסיסטים למשחק, מאמן הפועל ירושלים עודד קטש, הביע עניין בשחקן לאחר שצפה בקלטות של ביצועיו.

בתוך כך, חתימתו של הזר החדש ג'ון תומאס צפויה להתעכב עד תחילת שבוע הבא. למרות שהעסקה על סף השלמה וכל תנאיו סוכמו, העניין נדחה במספר ימים מאחר ורואה החשבון של המועדון דוד ממן, הוא אדם דתי שישוב לעבודה רק לאחר החג. תומאס יחתום בבירה לארבעה חודשים בלבד ורק אם ירושלים תעבור את השלב הראשון ביורוקאפ, תהיה לה האופציה להחתימו עד תום העונה.

גרוויס וסקז, שמנהל משא ומתן עם המועדון, הבטיח תשובה סופית במהלך סוף השבוע. הגארד סיכם גם הוא את תנאיו, אך כעת מחכים במלחה לאישור הסופי בכך שנוא מעוניין להגיע לישראל.