X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
במחנה הקיץ משתתפים 65 בני נוער, בוגרי כיתות י-י"א מכל רחבי הארץ; כרבע מהם יוצאי אתיופיה ותושבי עיירות הפיתוח; ייפגשו עם בני גאון, יגאל שרון וקרן ליבוביץ
▪  ▪  ▪

ברמת אפעל נפתח מחנה קיץ ראשון מסוגו לטיפוח מנהיגות עסקית צעירה. המחנה, שנפתח בימים אלה ברמת אפעל, נועד, לדברי המארגנים, לסייע לחניכים לממש את הפוטנציאל המנהיגותי שלהם, תוך שילוב בין ההיבט העסקי, החברתי והתרומה לקהילה. מטרה נוספת היא להכשיר את דור המנהלים הבא של ישראל.
במחנה הקיץ משתתפים 65 בני נוער, בוגרי כיתות י-י"א מכל רחבי הארץ, כרבע מהם יוצאי אתיופיה ותושבי עיירות הפיתוח. בקרב החניכים יש ייצוג נכבד לעולים חדשים ולבני עולים.
החניכים שישתתפו במחנה אותרו מתוך עשרות צעירים שביקשו להשתתף ומוינו על-ידי ועדה ציבורית - מקצועית ונבחרו הודות לכישוריהם האישים. הקריטריונים לבחירה היו: הישגים גבוהים בלימודים, מעורבות חברתית ומוטיבציה גבוהה להתפתח בתחום העסקי והניהולי. מימון המחנה התאפשר הודות לתרומה נדיבה של חברות עסקיות ישראליות, הסוכנות היהודית והפדרציה היהודית בקנדה.
החניכים במחנה ייפגשו עם איש העסקים, בני גאון, אל"מ (מיל.) יגאל שרון, שהיה בעבר מח"ט חברון וכיום הוא איש עסקים פרטי וקרן ליבוביץ, אלופת העולם בשחייה לנכים. בנוסף להרצאות ולמפגשים האישיים יסיירו החניכים בחברות מובילות במשק.
יצחקי (יצחקי) חן, מנכ"ל המי"ל, אמר כי הכוונה היא להקנות ערכי מנהיגות ומובילות לדור הצעיר בישראל וזאת על-ידי טיפוח המודעות העצמית ופיתוח המיומנויות המנהיגותיות של בני הנוער. המטרה היא לעורר עניין ממשי במנהיגות עסקית, בהובלה חברתית, ביזמות עסקית, בנטילת אחריות ובקבלת החלטות ובתרומה לקהילה.
מירי שפירא, המנהלת את הפרויקט ציינה, כי מדובר בלמידה חווייתית במהלכה ייחשפו החניכים להיבטים שונים של מנהיגות עסקית. הדבר ייעשה באמצעות הקמת מועדון מנהיגים, סימולציות עסקיות ושורה של סדנאות בנושאי תקשורת בינאישית, ניהול קונפליקטים, פיתוח הפוטנציאל האישי, פרסום ושיווק, תכנון עסקי וניהול פיננסי.
עוד צינה שפירא, כי למחנה הקיץ מתוכננת תוכנית המשך כאשר הכוונה היא לשנת שירות שלישית בתרומה לקהילה, מגשים וסיורים בחברות ובמפעלים בתקופת החופשים והכנה לקראת שליחויות קצרות בחו"ל בקרב הקהילות היהודיות בתפוצות.
בלב הפעילות במחנה - הקמת 5-6 מיזמים עסקיים וירטואליים של החניכים אשר ייבנו ובליווי אישי של המדריכים. המיזמים יוקמו על-פי תוכנית עסקית אמיתית ובהנחיית בהדרכת מרצים ומנחים בתחומים השונים. לדברי מירי שפירא, הקמת החברות הוירטואליות, נועדה לאפשר לחניכים לבחון את כישוריהם כמנהיגים עסקיים צעירים.
כמו-כן, ייפגשו החניכים עם אנשי עסקים בולטים ומפקדים בכירים בצה"ל ויסיירו בחברות מובילות במשק.
להערכת יצחקי חן, לשעבר מפקד פו"מ ומוסמך בחינוך, המחנה יאפשר לחניכים לממש את הפוטנציאל האישי והקבוצתי, לפתח מודעות, מיומנויות ויכולות אישיות ולהיות מובילים חברתיים בתוך קהילותיהם, תוך יצירת אינטגרציה חברתית. חן הוסיף, כי עיקר המאמץ בגיוס החניכים הושם על יישובי וערי הפריפריה, תוך שילוב עולים חדשים ובני עולים ילידי הארץ, במטרה לתת בידם כלים למימוש הפוטנציאל האישי ולשם פיתוח דור ההמשך של מנהיגים במישור החברתי והעסקי.

תאריך:  04/08/2003   |   עודכן:  04/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
עלייה של 1.2% ביצוא היהלומים המלוטשים בחודשים ינואר-יולי לעומת התקופה המקבילה אשתקד
הדר פרבר
המבצעים ליעדים באירופה בין התאריכים 26.8 ו-16.9; מספר המקומות מוגבל
ענבל אביב
מאשימים את הנהלת הקופה בניהול מדיניות של פגיעה בעובדים ובמבוטחים ובהפעלת תוכנית הבראה גרועה על גבם של העובדים והמבוטחים כאחד
ענבל אביב
יתקיים בין התאריכים 21-23 באוגוסט
ענבל אביב
הפסטיבל יתקיים בסינמטק תל אביב בתאריכים 21-19 באוגוסט 2002
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il