X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הביקורות על הרמה באדריאטית לא מצאו חן בעיני המאמן רגע לפני ציבונה
▪  ▪  ▪
בלאט. יש לו מה להגיד

הקיץ נגמר והעונה התחילה עבור מכבי ת"א. הקבוצה ערכה כבר שני משחקים בליגה האדריאטית ומחכה לה הערב (חמישי) מפגש מול ציבונה זאגרב. בסוף החודש הצהובים יתחילו גם את המסע ביורוליג בדרך לעונה עמוסה במיוחד שכוללת השתתפות בלא פחות מ-3 מפעלים. מלבד הבעיה הזו, דייויד בלאט יצטרך גם לחכות להתפתחויות בנוגע לשביתה ב-NBA לנוכח העובדה שאחד מכוכביו, ג'ורדן פארמר, מחזיק בחוזה בניו ג'רזי נטס ועלול לעזוב בכל רגע נתון.

בלאט התראיין הבוקר (חמישי) לגל"צ והתייחס להופעות עד כה באדריאטית: "נובו מסטו בכלל לא חלשה. זה שהיינו טובים וניצחנו לא הופך אותם חלשים. נוח לנו בישראל להיות עם עיניים סגורות ולחשוב על הרע באחרים ולא על הטוב במשחק שלנו. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה. ציבונה קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים כשרוניים ואם נדע להשתמש בחוסר התיאום שיכול להיות בקבוצה הזאת, ננצח את המשחק".

כשנשאל האם הוא העדיף לשחק בליגה האדריאטית על חשבון הישראלית, ענה: "בזמנו היו לנו שיחות מה לעשות העונה. אני העדפתי שלא לשחק בשלוש ליגות וההנהלה העדיפה לשחק באדריאטית אז תעשו לבד את החשבון".

השביתה ב-NBA זכתה גם כן להתייחסות מהמאמן. "אם הרצון של כל צד למשוך לצד שלו, אז באיזשהו שלב אנשים יקבלו שכל ויסגרו את הסוגייה הזו ואם זה ימשך אז לא יודע מה זה יעשה לסגלים של הקבוצות האירופיות", המשיך בלאט, "אנחנו שמחים שפארמר פה אבל קבוצות יכולות להביא כוכבים מה-NBA ולהתחזק. למרות שראיתי כוכבים שהגיעו לאירופה והפסידו אז לא יודע אם זה הדבר הכי טוב . יש לנו שחקנים בסגל ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להחליף אותו ברגע שילך. הסוגייה של פארגו הכניסה אותנו לבעיה, עשינו הכל כדי שישאר".

"היה קשה מאוד במשחק אתמול", אמר בקלילות בלאט כשדיבר על המפגש מול אלופי צה"ל, "יש להם נשק שלא היינו מוכנים אליו.. הייתי מכוון אותם יותר לכיוון הצוות הניהולי. אם היתי צריך להלחם בסמטה אפלה היתי לוקח אותם ולא את החבר'ה שלי". השאלה שנותרה היא האם הלוחמים שלו יספיקו מול החבורה הקרואטית הערב בנוקיה.

תאריך:  06/10/2011   |   עודכן:  06/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השר להגנת העורף ביקר בכפר שבו הוצת בתחילת השבוע מסגד ואמר כי כוחות הביטחון יעשו הכל כדי לתפוס את המציתים    "לא ניתן לאף גורם קיצוני להבעיר את הגליל"
עופר וולפסון
למרות הוראת ביה"ד לעבודה, הבוקר לא הופיעו לעבודתם כ-50 רופאים בבית החולים איכילוב ועוד מספר רופאים בבית החולים שיבא    משרד הבריאות: "ננקוט נגדם בהליכים בגין בזיון בית המשפט. ייחשבו מתפטרים מהמקצוע"    הדיון בביה"ד לעבודה בעניין כלל המתמחים המתפטרים החל בשעה 14:00
יפעת גדות
תומאס טרנסטרומר, בן 80, החל לכתוב כשהיה בן 13 בלבד ופרסם את שיריו הראשונים בשנת 1954    יקבל 1.5 מיליון דולר
מערכת אתר ערוץ הספורט
נשיא מכבי פ"ת בראיון לגל"צ: "לא חושש מלפטר מאמן, הקבוצה נראית גרוע"
עופר וולפסון
בספטמבר נרשמה עלייה של 5.3% בלבד בייבוא כלי רכב פרטיים לעומת ספטמבר אשתקד    העליות הגדולות שהיו בייבוא רכב בחודשים האחרונים גרמו לעודף בענף, ובמקביל חל צמצום במלאי המכוניות הזולות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il