הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כדיר: י-ם רוצה לזכות בגביע צ'אנס, זה חשוב

ראשון, שידור ישיר באתר: קטש והאדומים בשלב רבע הגמר של טורניר ההכנה לליגה מול אשדוד. טפירו: "כל ניצחון טוב"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.10.11 - 10:10
קטש וכדיר. יפתחו ברגל ימין?
קטש וכדיר. יפתחו ברגל ימין?

אוהדיה של הפועל ירושלים יוכלו ביום ראשון הקרוב לראות את קבוצתם המתחדשת פותחת את העונה כשתפגוש את מכבי אשדוד במלחה ברבע גמר גביע צ'אנס (ישיר כאן באתר).

  • ראשון, 20:50, ישיר באתר: הפועל ירושלים מול מכבי אשדוד
  • שני, 18:30, שידור ישיר באתר: גלבוע/גליל מול הפועל חולון

הקבוצה של עודד קטש תגיע למשחק ללא בראיין רנדל הפצוע ושני שחקני הרכש האחרונים, אייברי בראדלי וג'ון תומאס, שינחתו בארץ בתחילת השבוע. בירושלים מקווים להמשיך במסורת שפיתחו בגביע צ'אנס, עם הגעה לגמר בכל אחת משלוש העונות בהן שוחק המפעל.

מעניין יהיה לראות בעיקר את החיבור של הקהל הירושלמי עם הסנטר החדש, ג'רוויס ורנאדו, שבניצחון ביום חמישי 63:84 על הפועל חולון במשחק אימון, הרשים עם 5 חסימות לצד 19 נקודות.

"גביע צ'אנס הוא מפעל מבורך והראשון שאפשר לזכות בו וזה חשוב", אמר אלישי כדיר, "אין ספק שמדובר גם בהכנה וזה יעזור לנו. אנחנו מקווים לנצח וגם לקבל התרשמות ראשונית מהשחקנים החדשים ולפתוח את העונה עם חיוך".

בצד השני הכריזו באשדוד כי אחרי השגת המקום השישי בעונה שעברה ברצונם לקחת עוד צעד למעלה, לכיוון מקומות 1-4. "זהו עוד משחק הכנה חשוב לליגה", אמר המאמן עופר ברקוביץ', "נשתדל לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, אבל אנחנו לא מסתכלים על המשך השבוע אלא רק על ההכנות לליגה. כמובן שאנו לא באים סתם למשחק הזה, באים לשחק כדורסל נטו".

אקס ירושלים, מאיר טפירו הוותיק, הוסיף: "כולם באים לשחק טוב בטורניר ולראות את השחקנים החדשים. זה טוב לליגה. גם אם עולים לגמר או משיגים רק ניצחון ברבע, זה דבר שבהחלט יהווה זריקת ביטחון אבל זה לא מספיק. יש עוד הרבה עבודה אחר כך".