הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרגוסון: "אל תצפו למשחק רב שערים"

מנג'ר יונייטד לקראת הדרבי הגדול מול סיטי ביום ראשון: "אפשר להתאושש גם במקרה של הפסד. חתיכת מפגש"

דני פורת
דני פורת  21.10.11 - 11:38
יחגוג גם בראשון? פרגוסון (GETTYIMAGES)
יחגוג גם בראשון? פרגוסון (GETTYIMAGES)

מדובר בשתי הקבוצות העשירות באנגליה. הן חולקות את המקום ראשון והשני ואפילו את אותה העיר. מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי יפגשו ביום ראשון באולד טראפורד לדרבי שהוא הרבה מעבר ליוקרה. לא נגזים אם נאמר שזה העימות הראשון שייתן לנו אינדיקציה לגבי זהות אלופת הפרמייר ליג לעונת 2011/2012.

לטבלה, לוח המשחקים ויתר החדשות בעמוד הליגה האנגלית

"במשחקים כאלה אל תצפו להרבה שערים", הכריז סר אלכס פרגוסון, "אין ספק שמדובר בקרב על שש נקודות, ניצחון יכול לעשות הבדל גדול, אבל בואו לא נשכח שמדובר בשלב מוקדם של העונה וניתן להתאושש גם במקרה של הפסד".

פרגוסון הוסיף: "זה הולך להיות מפגש מרגש. סיטי פתחה נפלא את העונה ואם לא הייתה מאבדת יתרון כפול מול פולהאם, היא הייתה מגיעה למשחק הזה מושלמת. זה חתיכת מפגש". המנג'ר הסקוטי של השדים האדומים התייחס גם לאפשרות שוויין רוני ישחק במשחקים האולימפים: "זה לא ריאלי ששחקן ישתתף גם ביורו וגם באולימפיאדה בקיץ אחד".

הסיטיזנס, שהניצחון האחרון שלהם בתיאטרון החלומות הושג ב-2008, מגיעים למשחק ממרומי הטבלה עם 22 נקודות ו-27 שערי זכות בשמונה מחזורים. יונייטד לעומת זאת מפגרת ב-2 נקודות וב-2 שערי זכות. זו גם הפעם הראשונה מאז 1968 שהדרבי של מנצ'סטר מפגיש את שתי המוליכות.

כמעט שכחנו אבל המחזור התשיעי בפרמייר ליג יפתח בשבת. ניוקאסל המפתיעה תארח את וויגאן מהתחתית. יתר המשחקים: וולבס - סוואנזי, אסטון וילה - ווסט ברומיץ', בלקבורן, בולטון - סנדרלנד, ליברפול - נוריץ'.