הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אשכנזי: רוצים להמשיך את המומנטום החיובי

מאמן מ.כ. הבקעה מתכונן למשחק הקשה מול חולון: "הם קבוצה טובה עם הרבה התלהבות, אך נקווה לנצח". שמוליק ברנר עדיין פצוע וייעדר מהמשחק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.10.11 - 17:48
מקווה לצבור ביטחון. אבי אשכנזי (אתר המנהלת)
מקווה לצבור ביטחון. אבי אשכנזי (אתר המנהלת)

לאחר משחק מותח וניצחון בהארכה על מכבי חיפה במחזור הקודם, מ.כ הבקעה תנסה להמשיך ביכולת הטובה וליצור רצף, כשתארח מחר (ראשון) את הפועל חולון.  (19:00, אולם לידר. שידור ישיר בספורט 5+)

מי שייעדר מהמשחק בשורות המארחים, הוא שמוליק ברנר הפצוע. ברנר עבר השבוע בדיקת MRI בקרסולו הפגוע, אך תוצאות הבדיקה שללו אפשרות של החמרה במצבו. ברנר צפוי להמשיך את הטיפולים לקראת החלמתו, והוא צפוי לחזור לאימונים רק בעוד מספר ימים.

"חולון קבוצה מצויינת", אמר היום מאמן הקבוצה אבי אשכנזי. "ראינו אותם במשחקי ההכנה לפני העונה והם קבוצה מחוברת עם הרבה התלהבות. גם אנחנו וגם הם מגיעים לאחר ניצחון במחזור הפתיחה, והמטרות דומות: להמשיך את המומנטום ולבנות ביטחון. אני מקווה שהביתיות תשחק תפקיד ושנצליח לנצח", סיכם.

במועדון מצפים להיענות גדולה של הקהל ולאולם מלא, אך מבקשים להזכיר כי ביום המשחק לא יימכרו כרטיסים בקופות, כי אם מנויים עונתיים בלבד. המשטרה אישרה כמה מאות כרטיסים נוספים, שנשלחו למכירה לאוהדי חולון. כזכור, במחזור הראשון חולון נאלצה לארח את משחקה באשקלון עקב עונש רדיוס, אך האוהדים הסגולים צהובים לא נרתעו מהנסיעה ומילאו את היציעים. גם מחר הם צפויים להגיע בהמוניהם ולספק הכנסה נאה למ.כ. הבקעה.