"קפה טורקי עלית - הטייס והמלצר" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R זכתה בפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באוגוסט (פרסומות חודש יוני). כך על-פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. הפרסומת זכתה ב-57 נקודות, 19% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום השני הפעם, שתי פרסומות: "אלקטרה דיגיטל - 50% חיסכון בחשמל", של פרסום טמיר כהן JWT עם 48 נקודות - 17% עבור תרומה למותג ו-14% עבור קריאטיביות, ו"בירה גולדסטאר - נינוחות עם החבר'ה" של פרסום באומן בר ריבנאי SAATCHI & SAATCHIגם היא עם 48 נקודות - 19% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "סטארקיסט טונה - משפחה" של פרסום אליקים רגב עם 31 נקודות - 6% תרומה למותג ו19%- קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג x 2 + אחוז הקריאטיביות.)
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אוגוסט של אותות שיופיע בקרוב.
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד
משוקלל
1.קפה טורקי עלית - 19% 19% 57
2. אלקטרה דיגיטל - 17% 14% 48
2. בירה גולדסטאר - 19% 10% 48
3. טונה סטארקיסט - 6% 19% 31
4. קווי זהב 012- 8% 13% 29
5. בנק הפועלים - 10% 5% 25
6. מקדונלד'ס - 6% 5% 17
7.יטבתה - הסהרורי - 5% 5% 15
8. לה קאט - 3% 4% 10
9. טורקיה- 4% 1% 9
10. קווי זהב נט - 1% 3% 5
11.ארקיע - 1% 1% 3