X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנסותיה צמחו ב-40% לעומת הרבעון הקודם; בשורה התחתונה נרשם איזון עם הפסד נקי של 8000 ש"ח בלבד; סקר מעלה כי אצל 16% מהגולשים walla הוא דף הבית
▪  ▪  ▪

וואלה! מפרסמת היום (ד', 6.8.03) את תוצאותיה הכספיות לרבעון שני לשנת 2003, מהם עולה כי החברה עוברת לאיזון בשורה התחתונה עם הפסד נקי של 8000 ש"ח בלבד, לעומת הפסד נקי של כ-1.7 מיליון שקל ברבעון הקודם, והפסד נקי של כ-4.26 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. וואלה! נמצאת בשליטת קבוצת הארץ ובזק.
לראשונה מאז הוקמה, מתאזנת וואלה! בשורת הרווח התפעולי, עם רווח שהסתכם בכ-12 אלפי שקל ברבעון השני, לעומת הפסד תפעולי של כ-2 מיליון שקל ברבעון הקודם והפסד תפעולי של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בדוח המתפרסם היום, מציגה וואלה! עלייה חדה בהכנסות בשיעור של 40% ברבעון השני של 2003 שהסתכמו בכ-8 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-5.8 מיליון שקל ברבעון קודם, ושל כ-6 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.
עוד מדווחת עלייה של כ-105% ברווח הגולמי ברבעון השני השנה, שהסתכם בכ-4.6 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-2.3 מיליון שקל ברבעון הקודם, ורווח גולמי של כ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כמו כן, הצליחה החברה לשפר את הגירעון בתזרים המזומנים ברבעון השני השנה, וצמצמה אותו מ-1.7 מיליון שקל לכ-600 אלף שקל.
החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה בגידול של כ-25% במחזור ההכנסות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, וברווח גולמי של כ-6.9 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-3.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה גידול של כ-90%.
בוואלה! מציינים כי השיפור בתוצאות העסקיות, נעוץ בהתאוששות מסויימת בשוק הפרסום, צמיחה יחסית בשוק המסחר האלקטרוני, יחד עם הצלחת החברה בהתקשרות עם גורמים מובילים וביישום מהלכי ההתייעלות. בחברה מוסיפים, כי האינדיקטורים הכלכליים אינם מסמנים תוואי של שיפור ועדיין שורר מיתון ברוב ענפי המשק, ולכן היא ממשיכה לעקוב בזהירות אחר ההתפתחויות.
יו"ר דירקטוריון החברה, ד"ר ליאורה מרידור, מסרה כי לדירקטוריון אמון מלא בעוצמתה של וואלה!, אשר מצליחה לשמור על מובילותה בקרב ציבור הגולשים בישראל, למרות האתגרים הרבים עימן מתמודדת החברה. מרידור ציינה, כי נחישותה של ההנהלה ביישום תוכניתה העסקית ותרומתם הרבה של העובדים המקצועיים וחדורי המוטיבציה, היא שיוצרת את ה"רוח" הייחודית של וואלה!.
מנכ"ל וואלה!, אילן ישראלי, ציין היום כי המשימה האסטרטגית של החברה, אשר נגזרת מתוכנית הצמיחה וצעדי ההתייעלות, היא להמשיך ולשמור על מובילותו של הפורטל וואלה!, במקביל להעלאת החברה על פסי רווחיות. ישראלי הדגיש, כי הנהלת החברה בחרה בנתיב קשה של השגת רווחיות במקביל לשמירה על מובילותו של הפורטל בישראל. הוא הוסיף, כי עדיין מוקדם לבשר על אביב חדש בשוק האינטרנט בישראל, אך ניתן להבחין כבר בסנוניות אחדות, שאותן הוא מקדם בברכה.
יש להדגיש, כי החברה ממשיכה במהלכיה להרחבת בסיס ההכנסות תוך גיוון מקורות ההכנסה, זאת באמצעות שיתופי פעולה עסקיים עם גופים מובילים במשק, כדוגמת חברת קוקה קולה, סלקום, yes ואחרים.
בסיכום הרבעון השני לשנת 2003, מציגות חברות הבנות "וואלה!שופס" ו"יורם לימודים" צמיחה חדה ורווח נקי, זה רבעון שני ברציפות. וואלה! שופס ממשיכה להיות סמן ימני של שוק המסחר האלקטרוני בישראל, באמצעות השקתם של שירותים חדשים.
לאחרונה, השיקה החברה את "וואלה! טורס" - מיזם חדש בתחום התיירות, בשיתוף חברת "איסתא", המאפשר הזמנות כרטיסים און ליין, מכירת נופשונים ועוד. "יורם לימודים" מבסס את עצמו כפורטל המוביל בתחום הלימודים והאקדמיה בישראל, הזוכה להכרה מצד מפרסמים ושותפים עסקיים.
על-פי סקר TGI, שהתפרסם בימים האחרונים ומתייחס למחצית הראשונה של שנת 2003, וואלה! ממשיכה להוביל בישראל תוך הצגת צמיחה מרשימה. על-פי נתוני הסקר, 50.3% מהגולשים בישראל דיווחו כי הם גולשים בוואלה! לפחות אחת לשבוע.
על-פי נתוני סקר TIM של "טלסקר", מפברואר 2003, עולה כי 52.1% מהגולשים בישראל נכנסים לפחות פעם בשבוע לוואלה! ו-73.7% (בסכימה עם IOL) נכנסים לוואלה! לפחות פעם אחת בחודש.
בסקר פורסם עוד, כי 16.4% מכלל משתמשי האינטרנט, משתמשים באתר וואלה! כעמוד הבית בעת בכניסה לאינטרנט, ו-39.1% מכלל משתמשי האינטרנט ציינו את האתרים walla.co.il ו- iol.co.il, כאחד משלושת האתרים בהם הם מבקרים באופן קבוע (בסכימה) - השיעור הגבוה ביותר בתוצאות הסקר (אחריו עומד השיעור על כ- 20.5%).

תאריך:  06/08/2003   |   עודכן:  06/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
במקום השני הפעם, שתי פרסומות: "אלקטרה דיגיטל - 50% חיסכון בחשמל"
עומר כרמון
כמה פלשתינים שגוייסו בידי אל-קאעידה עצורים בישראל
נועם שרביט
כך קבעה השופטת נורית רביב, בקובלנה הפלילית שהגישה חברת לואי ויטון נגד סוחר שייבא תיקים מזוייפים מקוריאה; נדחתה עמדת הסוחר לפיה לא ידע ולא היה עליו לדעת שהתיקים מזוייפים
הדר פרבר
בעיקר בעקבות תיירים השבים לביקור בארץ; היוזמה היא של מנכ"ל משרד התיירות
מחלקה ראשונה
בתפקידו הקודם היה אראל בן-צדוק מנכ"ל של חברת סטארט-אפ מקבוצת זאבי מחשבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il