הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"האוהדים של סכנין זרקו בננה לעבר הקוון"

הקבוצה תעמוד לדין גם על השלכת קרטוני שתיה. היו"ר שאהר חלאילה יעמוד לדין בגין קללות שהטיח בשופט. סכנין סוחבת עונש של הפחתת 3 נקודות על תנאי

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  31.10.11 - 15:59
האוהדים התפרעו, סכנין תשלם?
האוהדים התפרעו, סכנין תשלם?

בני סכנין תעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק ההפסד להפועל עכו (2:1) בשבת החולפת. השופט משה בוחבוט הגיש היום (שני) את הדו"ח שלו, ובו פירט את האירועים, בהם קללות שספג מהיו"ר שאהר חלאילה וחפצים שנזרקו מהקהל האורח.

לטענת בוחבוט, חלאילה קרא לעברו "בן אלף", ועל כך יעמוד היו"ר מול דייני בית הדין. הקבוצה עלולה להיענש אחרי שעל פי הדו"ח אוהדיה זרקו חפצים לעבר הקוון יחיאל חלובה, כאשר בין היתר הושלכו קרטוני שתיה ובננה. גם הפועל עכו תעמוד לדין, אחרי שבדו"ח השיפוט צויין כי אוהדיה ירקו לעבר השופטים בירידה לחדרי ההלבשה.

הדאגה הגדולה של סכנין תהיה כנראה העונש על תנאי אותו היא סוחבת מסיום העונה שעברה. אחרי המחזור האחרון של 2010/11, הורשעה בסכנין בהתפרעות אוהדים במשחק מול בית"ר ירושלים ונגזר עליה בין היתר עונש הפחתת 3 נקודות על תנאי למשך שנה. העונש על תנאי יפוג רק במאי 2012.

בשבת האחרונה סכנין הגיעה לאיצטדיון החדש של הפועל עכו במטרה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון הגדול 0:3 על בית"ר ירושלים בדוחא. בפועל המשחק הפך למפלה עבור הקבוצה של שלומי דורה, שאיבדה יתרון ובסופו של דבר הפסידה 2:1.