הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"ת"א תשחק עם 10 שחקנים מאחורי הכדור"

מאמן פ.ס.וו איינדהובן משוכנע שמחזיקת הגביע תתגונן במפגש הליגה האירופית מחר: "קבוצות באות ונותנות הרבה כבוד. זה מתבטא בצפיפות בהגנה. נצטרך להעלות את הקצב ולקוות לשער מהיר שיפתוח את המשחק ויעשה אותו קל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.11.11 - 17:25
פרד רוטן בבלומפילד. יחגוג שוב?
פרד רוטן בבלומפילד. יחגוג שוב?

עם 0 נקודות, בעיות עם הקהל ואחרי הפסדים מאכזבים ולא צפויים ללגיה ורשה וראפיד בוקרשט, הפועל תל אביב מחפשת את הנקודות הראשונות שלה העונה בליגה האירופית. הבעיה שמחר ב-22:00 מחכה לה המשוכה הגבוהה ביותר בבית, איינדהובן. רק לפני כשבועיים, ההולנדים ניצחו 0:1 בבלומפילד וכמובן שבביתם, הם הפייבוריטים הגדולים.

כנראה שבאיינדהובן מתכוננים למשחק הגנתי מצד דרור קשטן כי  נראה שמאמנה של פ.ס.וו, פרד רוטן, בטוח שמחכה לו בונקר בניחוח ישראלי.

"קבוצות באות למגרש שלנו ונותנות הרבה כבוד", אמר פרד רוטן, "זה מתבטא בצפיפות בהגנה ומשחק עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. נצטרך להעלות את הקצב ולקוות לשער מהיר שיפתוח את המשחק ויעשה אותו קל".

פ.ס.וו מובילה את הבית כרגע עם 9 נקודות מ-3 משחקים. ניצחון על הנציגה הישראלית יבטיח לה את העליה לשלב הבא. גם תיקו יכול להספיק לה אם ראפיד בוקרשט (3 נקודות) תפסיד מול לגיה ורשה (6 נקודות). אגב, הפסד ישראלי יסגור אפילו את הסיכוי התיאורטי של הפועל להעפיל לשלב הבא. אגב המשחק הקודם הסתיים בשער הנקודה הלבנה של וויינאלדום שהכריע את ההתמודדות.

האדומים הגיעו אתמול בבוקר לאמסטרדם, ערכו כבר אימון במדינה ואף קיימו משחק באולינג כחלק מפעילות לגיבוש. ביבאן פרנסמן התאמן כרגיל ויעמוד לרשות המאמן.

"קודם כל כדאי לנו להראות טוב, לא לבזות את עצמנו ושישאר לנו טעם טוב מהמפעל הזה", אמר שי אבוטבול, "אנחנו מגיעים לשם בשביל לנצח בשביל לשחק טוב, נקווה שנעשה את העבודה כמו שצריך ונחזור משם עם נק', השקט היחסי כרגע חשוב לנו מאוד".