רשת המזון המהיר מקדונלד'ס, נאלצת להתאים עצמה לאווירה האנטי - אמריקנית השוררת בעולם הערבי, מאז הפלישה האמריקנית לעירק:
במצרים החלה לאחרונה הרשת לשווק מוצר חדש: מקערבייה.
במקום הבורגר האמריקני הנאכל בכל העולם, מקבלים המצרים שתי קציצות עוף בגריל עטופות בלחם דק.
מנהל אחד מסניפי מקדונלד'ס בקהיר: "אני חושב שהמקערבייה העלה את המכירות. לפני כן היה חרם של לקוחות על מוצרים אמריקנים. אנחנו המצרים, יש לנו את הטעם שלנו, המקערבייה הוא הטעם הנכון".
המקערבייה נוסה בחודשים האחרונים בארצות המפרץ וזכה שם לפופולריות רבה. גם חברות אמריקניות אחרות נפגעות בחודשים האחרונים מהאווירה האנטי - אמריקנית בעולם הערבי ומהקריאות להחרמת מוצרים אמריקנים. חברות גדולות כמו פיצה האט יצאו בקמפיין בו נטען כי הן "100 אחוז ערביות".