X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תושק בפרנקפורט לקראת תחרות בפלח הקומפקטיות
▪  ▪  ▪


בתערוכת פרנקפורט הקרובה, תוצג לראשונה ה-GM דייהו החדשה מדגם לצאטי LACETTI.
המכונית החדשה תגיע לאירופה בסוף הרבע הראשון של 2004 והיא מיועדת להתחרות בפלח הקומקפטיות הפופולארי ביותר ביבשת הישנה. עם מירווח רגליים של 93.1 סנטימטרים מאחור, היא מציגה עצמה כטובה ביותר בקטגוריה.
לעיצוב המעוגל, 'דמוי השקד' לדברי דייהו, אחראי סטודיו "איטלדזיין" של גיורגטו גי'וג'ארו. בית העיצוב האיטלקי המפורסם עיצב גם את המכונית העירונית של דייהו מדגם מטיז, ואת הסופר מיני מדגם קאלוס.
המכונית תבנה במיפעל גונסאן בדרום קוריאה, והיא פרי שילוב כוחות ברוח הגלובליזציה: העיצוב איטלקי, כיול המתלים וההגה נעשה בבריטניה (באתר הניסויים מירה שליד העיירה נוניטון ע.ב), חברת בוש הגרמנית פיתחה את מערכת ה-ABS, סימנס את כריות האוויר ומערכת הבקרה על זיהום האוויר ו-ZF את תיבת ההילוכים האוטומטית.
על בסיס גלגלים ארוך בן 2.6 מטרים, נבנתה מכונית קטנה יחסית במידותיה החיצוניות: אורך - 4.3 מ', רוחב - 1.7 מ', גובה - 1.4 מטרים. מהצד מודגש מראה ספורטיבי על-ידי חיפויי גלגלים גדולים ובולטים המשיקים ככל האפשר לשני קצוותיה של המכונית, ומאחור הורכבו על תוי 'כתפיים רחבות', פנסי דרך ברוח הזמן.
למכונית החדשה הותאמו 3 מנועי בנזין, בנפחים בהם עושות שימוש שני שלישים מסך הדגמים המתחרים בקטגוריית המכוניות הקומפקטיות, דהיינו קשת הנפחים שבין 1.4 ליטרים ועד 1.8 ליטרים.
דייהו הוסיפה במרכז עוד יחידה בנפח 1.6 ליטרים, וכך היא מקווה ליצור היצע מושלם. כל המנועים בעלי גל זיזים עליון, ו-4 שסתומים לבוכנה. תיבת הילוכים אוטומטית אלקטרונית בעלת 4 יחסי העברה, תוצא לשני המנועים הגדולים מהשלושה.
הבטיחות מושגת על-ידי מבנה קשיח, אשר נבחן לאורך רבע מילין
ק"מ של נסיעות מבחן. מתלי מק'פירסון מלפנים ומאחור, כריות אוויר מלפנים ובצדדים, 5 חגורות בטיחות בעלות 3 נקודות עיגון לכל אחת מהחגורות (לקדמיות מרסן מתיחה), ו-4 בלמי ABS כסטנדרט.
הלצאטי בנויה על שילדת ה-J200 החדשה, עליה הושק באחרונה דגם הנובירה החדש כמכונית ראשונה בסדרה, בה צפוי בעתיד גם דגם סטיישן. בשילוב עם חבילת השירות של דייהו המכונה "השקט הנפשי", נתוני העלות - תועלת מובטחים להיות תחרותיים, אם כי טרם נודעו מחירים.

תאריך:  08/08/2003   |   עודכן:  08/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
החדשות הטובות של החברה: שיפור ברווח התפעולי; החברה צפויה להגיע לאיזון תפעולי עד סוף 2005
יואב יצחק
העסקות שטורפדו: קרקעות מושב גינתון, קרקעות מושב יגל ופרויקט גבעת שמואל; בגיבוי של שרון הגיש המינהל תלונה למשטרה נגד אפל בחשד למתן שוחד למנהל מחוז המרכז עודד טל; שרון יאלץ לפרוש ב-2004 בגלל פרשת סיריל קרן
יואב יצחק
על-פי החשד, אפל שילם 20 אלף דולר לחודש לגלעד שרון כשוחד תמורת קידום עסקיו על-ידי אריאל שרון; נחקר ביום שישי במשך חמש שעות
יואב יצחק
החייל ההרוג - סמ"ר רועי אורן, בן 20 מהישוב אודים; שני מבוקשים מהחמאס חוסלו, מעבדת חבלה פוצצה; מטוסי צה"ל תקפו מטרות החיזבאללה בתגובה לירי לעבר הר דב
יואב יצחק
הנשיא בוש נימק זאת בצורכי הביטחון הלאומי האמריקני; פאוול מאותת: הוראות הקונגרס מחייבות קיזוז כספים המושקעים בשטחים [כמו גדר הפרדה] מהערבויות שניתנו לישראל; קורא לרשות הפלשתינית - אין די בהודנא; יש להילחם בחמאס ובג'יהאד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il