הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי: לנגפורד וסופו לא יתלבשו מול אשדוד

שחורציאניטיס חוזר ליציע אחרי ששיחק בשבוע שעבר מול ברק נתניה. גם תיאו פאפאלוקאס לא ישחק. בלאט רשם את שון ג'יימס, ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית' וג'ורדן פארמר

רועי גלדסטון  05.11.11 - 16:28
בלאט השאיר את לנגפורד מחוץ לסגל (מכבי ת"א, האתר הרשמי)
בלאט השאיר את לנגפורד מחוץ לסגל (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

לאחר ניצחון היורוליג הגדול על ריאל מדריד (82:88), במכבי תל אביב נוחתים לקרקע, ומתכוננים למשחק הליגה מחר (ראשון) מול מכבי אשדוד. בעוד הצהובים ינסו להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות, קית' לנגפורד, תיאו פאפלוקאס וסופו שחורציאניטיס יצפו במשחק מהיציע ולא יהיו בסגל.

למרות שבשני משחקי הליגה האחרונים מול אשקלון ונתניה הצהובים הזיעו וניצחו רק בקושי, דייויד בלאט נאלץ להכריע, בהתאם לשיטה הנהוגה בליגת העל, מי מהזרים שלו יראה את המשחק מול אשדוד מהיציע.

בלאט פירגן כדרכו ליריבה: "אשדוד קבוצה טובה מאוד שקולעת הרבה נקודות. ארבעת הזרים שלה מקבלים הרבה דקות ומובילים אותה". המאמן הרחיב על יכולתו של ג'ורדן פארמר בניצחון על ריאל: "פארמר בחור יוצא מהכלל ושחקן מעולה, כמו הרבה אחרים. הכדורסל באירופה מאתגר ושונה וזה לא קל לאף אחד. הוא נתן משחק יוצא דופן בחמישי ונקווה שימשיך".

על ההחלטה לא להלביש את סופו אמר בלאט: "סופו שיחק שני משחקים השבוע והברך שלו נפגעת קצת והתנפחה אז אנחנו מעדיפים לא לסכן אותו ושאחרים יקבלו הזדמנות".