X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרכז צלף מ-12 מטרים עם הבאזר. 29 נק' של סילבן לנדסברג לא עזרו
▪  ▪  ▪
ניצחון ענק לאשקלון. דווין מיצ'ל (קובי אליהו, וואלה) צפו בסל הענק של סקין

6 שניות בלבד נותרו על השעון עד סיום המשחק בנשר בין עירוני אשקלון למכבי חיפה והלוח הראה שיוויון 77:77. הכדור האחרון היה של חיפה. קרלוס פאוול איבד את הכדור, דווין מיצ'ל מסר לטוני סקין שמשום מקום, אבל באמת משום מקום, קבר שלשת ניצחון ענקית עם הבאזר. 77:80 דרמטי ועוצר נשימה לאריק אלפסי ושחקניו.

  • כל החדשות, התוצאות, התגובות והתקצירים באזור ליגת העל
  • "אני שמח שהכדור הגיע אלי ואני מאושר שהוא נכנס", אמר מנצח המשחק טוני סקין בסיום. "אני תמיד מנסה דברים מטורפים כאלה באימונים וזה נכנס בדרך כלל. זה היה משחק קשה מול קבוצה שניצלה את הטעויות שעשינו. אני שמח שזה הסתיים כך".

    המשחק נפתח עם סל של שון וויליאמס אבל מורגן החזיר מיד עם סל. שלשה של וייז פתחה פער של 6 נקודות, 4:10 לירוקים. לימונד וקילינגסוורת' התעוררו וכפו שיוויון 14:14. המשחק המשיך להיות צמוד עד לסיום הרבע, 22:23 לחיפאים. הרבע השני נפתי עם 4 נקודות רצופות של לנדסברג שהקפיצו את הספסל של גורקה. בריחה? מה פתאום. שלשה של סקין ועוד שתי נקודות של ניר כפו שיוויון. השלשות לא הפסיקו ליפול וסיימון פארין שוב סידר יתרון של 5 לחיפנים.

    המומנטום המשיך ובעקבות 3 נקודות של פאוול, זה כבר הגיע ל-32:41 ובסיום הרבע, 36:44. בתחילת הרבע השלישי, לימונד וקילינגסוורת' הציגו יכולת טובה וההפרש קוזז ככל שהדקות חלפו. קליעות עונשין של שמחון סידרו 49:52 ומשם האשקלונים ברחו ל-51:56 ובהמשך 55:61.

    קילינגסוורת' כבר העלה את האורחים ל-66:74, 3 דקות לסיום. נגמר? ממש לא. הירוקים חזרו לאט לאט למשחק ו-13 שניות לסיום אבי בן שימול קבר שלשה גדולה, שקבעה 75:77 לחיפה. נגמר? שוב, ממש, אבל ממש לא. קילינגסוורת' קיבל כדור מתחת לסל, סחט עבירה ודייק פעמיים. 77:77, 6 שניות לסיום. ואז אתם כבר יודעים מה קרה. 77:80 לטוני סקין ואשקלון בסיום.

    טוני סקין קלע 11 נקודות (3 מ-6 לשלוש נקודות) ומסר 5 אסיסטים. קילינגסוורת' הוביל את הרשימה עם 22 ו-8 ריבאונדים. ריימר מורגן תרם 14, רביב לימונד 12 (5 אס') ודווין מיצ'ל הוסיף 10 ואסיסט מנצח גדול. בצד השני, 29 נקודות של סילבן לנדסברג (9 מ-13 מהשדה) לא עזרו למיקי גורקה. קרלוס פאוול תרם 19 נקודות, אבל גם 9 איבודים כולל אחד קריטי במיוחד. שון וויליאמס קלע 8 וג'רמי וייז 7.

    תאריך:  06/11/2011   |   עודכן:  06/11/2011
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איציק וולף
    העדות הנוספת - לצורך השלמות    השופט דנציגר נאלץ לצאת לחופשה מכס השיפוט בשל החשדות נגדו שנחשפו ב-News1    החקירה עסקה בהבדלי גרסאות בגין התשלומים שקיבל מראש העיר בת ים שלמה לחיאני ומעיריית בת ים
    איתמר לוין
    ביה"ד לעבודה הורה לצדדים לקיים מו"מ ולדווח לו ביום חמישי על התקדמותו    עיני דחה את הצעת הפשרה של הנשיאה ארד    נתניהו לשטייניץ: "תמצא פתרונות יצירתיים בלי לפרוץ התקציב"
    איתמר לוין
    צבי רוזנבלט מכר 400,000 כדורים ב-23 מיליון שקל    שותפו, הרופא ליאוניד אדז'רסקי, נדון לשלוש שנות מאסר    פסק הדין התעכב בשל משפט קצב
    איציק וולף
    יו"ר הכנסת תוקף את הצעת החוק להגדלת פיצויים על הוצאת דיבה שתעלה מחר להצבעה בקריאה ראשונה    "יוזמה שתפגע אנושות בחופש הביטוי, תגרום לסגירת כלי תקשורת קטנים אך חשובים ותסרס את השאר"
    איציק וולף
    שורת אתרים ממשלתיים נפלו היום בזה אחר זה    קבוצת הפצחנים אנונימוס פרסמה הודעה כי פריצת האתרים נעשתה בעקבות עצירת המשט לרצועת עזה
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il