X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשל חוזי חסות, גיא לוי והמחליפים לא ישבו יותר קרוב ליציע המקומיים
▪  ▪  ▪
חוזר לצד המערבי של וסרמיל. גיא לוי (קובי אליהו, וואלה)

לאחר ששינו את מיקום הספסלים במגרש מספר פעמים בשנים האחרונות, בהפועל באר שבע יענו לדרישת ההתאחדות, ויזיזו אותם שוב לקראת המשחק מול מכבי פ"ת. בתוך כך, מסתמן כי גיא לוי מתכנן מספר שינויים בהרכב למשחק שייערך אחרי הפגרה.

במשחק הבית הבא של הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקוה בעוד 10 ימים, הספסלים בווסרמיל יחזרו לצד המערבי של האיצטדיון וימוקמו תחת לעמדת השידור. זאת בעקבות מכתב שנשלח למועדון מההתאחדות לכדורגל, שדרשה את המעבר בטענה כי רצף השילוט של זכייני הליגה נפגע בשל העובדה שכרגע הספסלים ועמדת השופט הרביעי ממוקמים בצד המזרחי של המגרש.

לטענת אנשי ההתאחדות, הסכמי החסות בנושא השילוט מול עמדת הטלויזיה מחייבים את הקבוצה לפרוס את השילוט בשורה רציפה על כל קו האורך של המגרש. מנכ"ל הפועל ב"ש, אסי רחמים: "בעבר ביקשו מאיתנו גורמי השידור השונים להעביר את הספסלים אל מול עמדת הטלויזיה, איפה שהם נמצאים כיום, ונעתרנו לבקשתם. כעת נדרשנו על ידי ההתאחדות להחזירם לצד הנגדי ואנחנו נבצע זאת החל ממשחק הבית הקרוב".

כזכור, הפעם הקודמת שבה הספסלים הוזזו לצד המערבי היתה בקדנציה הראשונה של גיא לוי, אולם אז ההחלטה נפלה בעקבות היחסים העכורים בין הקהל למאמן. הפעם, אין כל קשר ליכולת על הדשא או הקולות מהיציע. במהלך העונה שעברה, כשקלינגר אימן את הפועל ב"ש, הועברו הספסלים בחזרה בשל בקשת גופי השידור. בקבוצה, אגב, העדיפו הפעם שהספסלים לא יוזזו, אך נענו לבקשת ההתאחדות.

בצד המקצועי: המגן השמאלי שמעון הרוש שוב נפצע בשרירי הארבע ראשי ויחמיץ את האימונים בימים הקרובים. הרוש רק חזר לאחרונה והיה צפוי לשוב להרכב מול פ"ת, אולם כרגע לא ברור אם יהיה כשיר. אופיר דוידזדה מתאמן עם הנבחרת צעירה ולא נכח באימון. שמעון לוגסי הצעיר, שמגלה יכולת טובה באימונים, צפוי לקבל הזדמנות בהרכב כבר בתקופה הקרובה, כמו גם שני צעירים נוספים: הקשר לוטם זינו והחלוץ יוני אוזן. כמו כן, עודד גביש ודובב גבאי צפויים לשוב להרכב.

לאריה קינגסטון, שעדיין לא הגיע להסכמה על תנאי שחרורו, ממשיך בינתיים להגיע לאימונים ומתאמן בצידי המגרש. באימון היום (רביעי) גיא לוי עצר מספר רב של פעמים את האימון ונתן דגשים לשחקנים. בין היתר אמר המאמן לשחקניו: "הגענו למצב הזה כי כל אחד רוצה להבקיע שער במקום לחשוב על הקבוצה. נצא מזה רק אם תשחקו ביחד". שחקן בקבוצה אמר: "לא ראינו את גיא עצבני ככה עד היום. אני מקווה שנצא לדרך חדשה, באמת צריכה להיות כאן יד קשה עם השחקנים". מחר אחר הצהריים תקיים הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער.

תאריך:  09/11/2011   |   עודכן:  09/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תמונות שצילמו גולשים ואשר הציגו ניידות של המשטרה מבצעות עבירות תנועה הובילו להדחת מתנדב במשטרת התנועה ולשלילת רישיון הנהיגה של קצין משטרה    הדחת המתנדב נעשתה למרות שחנה בחניית נכים במסגרת פעילות    "חניית נכים היא חניית נכים בכל מקרה"
עופר וולפסון
כ-700 טכנאי חברת "הוט טלקום" התאגדו לאחרונה בהסתדרות והקימו ועד עובדים, וכעת מאיימים להכריז על סכסוך עבודה מיום א' הקרוב    טוענים: תנאינו הורעו וההנהלה מעבירה משרותינו לחברות קבלניות
עופר וולפסון
תשואת האג"ח האיטלקי ל-10 שנים זינקה מעל לרף 7 האחוזים - רמה שאינה נחשבת לבת קיימא    החשש: התפטרות ברלוסקוני לא תביא לביצוע הרפורמות המיוחלות במדינה    פשיטת רגל איטלקית תאיים על פרויקט האירו כולו
איציק וולף
יו"ר הכנסת פתח את ישיבת הזכרון לציון 16 שנים לרצח רבין ואמר כי אסור לשכוח את הדה-לגיטימציה שנעשתה למחנה הפוליטי שהתנגד להסכמי אוסלו    גינה את פעולות תג המחיר וכינה אותן טרור    "בימים שלאחר הרצח הושתק הוויכוח הדמוקרטי הלגיטימי"
עופר וולפסון
האישור הסופי לעסקה ניתן לפני כחודש על-ידי הבורר בהליך, השופט בדימוס שלום ברנר    בימים אלה נמצא בעיצומו הליך מכרזי חדש להמשך סלילת כביש 6 עד למחלף סומך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il