X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני מפגשי ענק הערב ביורוליג: פנתינאייקוס מול צסק"א, בארסה נגד סיינה
▪  ▪  ▪
קירילנקו. משוכה קשה לכוכב (gettyimages)

המשחק הגדול בין מכבי ת"א לבין ריאל מדריד בשבוע שעבר היה רק הקדמה לשני מפגשי הענק שמחכים לנו במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. 4 מ-5 הקבוצות הבלתי מנוצחות עד כה במפעל יהיו מעורבות באקשן, כשעל הפרק שחזור הגמר מ-2007 ו-2009 בין פנתינאייקוס לבין צסק"א מוסקבה ובמקביל המשחק בין ברצלונה לסיינה.

פאו וצסק"א שיתמודדו גם על ראשות בית ב' בסופו של המחזור, הן נכון לעכשיו שתי הקבוצות המפחידות של היורוליג. הרוסים, שמציגים ארסנל מרשים של שמות עם תאודוסיץ', שישקאוסקאס, קרסטיץ', חריאפה והיהלום שבכתר, התעללו עד כה בז'לגיריס, באמברג וק.ק זאגרב (47:89), כאשר גם פאו ניצחה רק בהפרשים דו ספרתיים - את מלאגה, זאגרב וקובנה.

"פנתינאייקוס היא מעמודי התווך של הכדורסל האירופי ב-20 השנים האחרונות ומועמדת ברורה לזכות בתואר גם העונה", אמר-פירגן אנדריי קירילנקו, שמוליך את המפעל בריבאונדים ובנקודות מדד, לקראת ההתמודדות הרצינית הראשונה של הרוסים. "אובראדוביץ' יודע היטב איך לנצח משחקים, ומעבר לזה מדובר באתגר הכי גדול שהיה לנו בגלל הקהל המדהים שלהם".

ומה היה לאובראדוביץ' עצמו לומר על היריבה עליה גבר כאמור פעמיים במעמד הגמר בעבר? "צסק"א היא קבוצה חדשה לחלוטין שהחלה לבנות את עצמה עם מוטיבציה גדולה בעקבות ההדחה שלה עוד לפני הטופ 16 בעונה שעברה", הסביר הסרבי. "עד עכשיו הם משחקים כדורסל נהדר ואני מצפה מהאוהדים שלנו לתמוך כדי שנשיג תוצאה טובה במשחק שמאיים להיות קשה מאוד".

גם ברצלונה וסיינה יתקוטטו הערב על פסגת בית ד', וגם כאן מדובר בשתי קבוצות שדרסו עד לכאן את כל מה שעמד בדרכן. הקטאלונים פירקו את לובליאנה, פרוקום וקאזאן מבלי להזיע כאשר האיטלקים יגיעו אחרי ניצחון בהפרש של 26 נקודות מול גלאטסראי.

"המשחק הזה לא יכריע לאן אנחנו הולכים העונה ביורוליג, אבל נעשה הכל בכדי לצאת ממנו בכבוד", אמר מאמן סיינה, סימונה פיאנג'יאני. איגור ראקוצ'ביץ', מגדולי הסקוררים בתולדות המפעל, הוסיף: "אני מאמין שאפשר לנצח בספרד, אבל אם נגיע למצב שלא נוכל להיחלץ ממנו, נצטרך לשים דגש על ההפרש כי זה עשוי להיות חשוב בהמשך".

תאריך:  10/11/2011   |   עודכן:  10/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
עו"ד חגית תמיר כיהנה במשך שש שנים בתפקיד היועצת המשפטית של משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן ושות'
אביתר בן-צדף
משערים, כי המודיעין הנגדי האמריקני הפיל את מילאי בפח, והוא העביר את המידע שליקט לסוכנים אמריקניים, שהתחזו לסוכנים של מודיעין זר
עופר וולפסון
בנייר העמדה שהגישה לוועדה להגברת התחרותיות, הציגה המועצה הישראלית לצרכנות מחקרים ודוגמאות קונקרטיות לפגיעה בצרכנים כתוצאה מרגולציה חלשה ותחרות מועטה בתחומי הסלולר, הבנקאות והגז
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה מסקר שערכה פיליפס מערכות רפואיות בישראל    58% טוענים כי הם אינם ישנים מספיק בלילה    29% סובלים מהפרעות שינה    כשליש מתעוררים עקב נחירות בן/בת הזוג
עופר וולפסון
הפורום בראשות נגה קינן מאמץ לחלוטין את עמדת חברת "מודלים כלכליים", שקבעה עבור תאגיד אי.די.בי כי במשק הישראלי אין ריכוזיות עודפת    עם זאת, הפורום מכיר באי השוויון הנרחב בישראל וטוען כי הוא "קריטי ומחייב טיפול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il