X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפורוורד שחתם במכבי וצפוי לשוב בינואר: נילחם עבור הקהל וההנהלה
▪  ▪  ▪
האזינו לכספי וצפו בביצועיו במכבי ת"א (צילום: gettyimages)

יממה אחרי שהודיע כי יחזור למכבי תל אביב בחודש ינואר, אם עונת ה-NBA תתבטל במלואה, עומרי כספי מחכה בהתרגשות לחזרה למדים הצהובים. בראיון לאתר ערוץ הספורט מגלה שחקנה של קליבלנד את תחושותיו לקראת הקאמבק שעשוי להתרחש בקרוב, וטוען כי למרות לחצים גדולים מאוד המופעלים בארה"ב יש סיכוי לא קטן שגם העונה הבאה ב-NBA לא תיפתח בשל הסכסוך בין השחקנים לליגה.

"לא קרה משהו מיוחד ששינה את התמונה, אני ומכבי היינו בקשר מהקיץ וזה לא סוד", אמר כספי, "אני שמח שעכשיו הכל נגמר ושחתמנו על החוזה. מהרגע הראשון רציתי לחזור הביתה, לשחק בארץ ולהיות עם ההורים, המשפחה והחברים. אני שמח שמכבי הסכימו איתי ושהגענו לעמק השווה".

"אני חוזר לשחק כדורסל בקבוצה שאני הכי אוהב בעולם ועם האוהדים הכי טובים בעולם", הוסיף הפורוורד שעבר מהאלופה לסקרמנטו שבחרה בו בדראפט ושיחק במדיה במשך שנתיים, "אני מאוד מתרגש ולא יכול לחכות עד שאגיע ארצה. אני מקווה שנמשיך בדרך של מכבי ובדרך שדייויד בלאט הנחיל לקבוצה. נמשיך להילחם עבור הקהל וההנהלה".

"כעיקרון יש למכבי אופציה שאגיע בדצמבר, אבל בינתיים כולם מחכים שהשביתה תיגמר. אני רוצה להגיע בינואר כדי שאדע שאני נשאר עד סוף השנה ואשחק בראש שקט. אני לא רוצה לפגוע במכבי וגם הם לא רוצים להיפגע אם אצטרך לעזוב אחרי שבוע או זמן קצר. במקרה כזה גם אני וגם פארמר נצטרך לעזוב יחד".

"לגבי השביתה, הכל עדיין מאוד טרי", סיפר עומרי על הנעשה מאחורי הקלעים בשביתה בארה"ב, "שני הצדדים מאוד מאוכזבים אחד מהשני אבל אף אחד לא רוצה להפסיד את כל העונה. יש המון לחץ על כולם להגיע לעיסקה. מנגד, ניסינו כבר חמישה חודשים להגיע להסכם ושוב ושוב הכל התפוצץ. הגענו על סף הבאר והכל נפל. אני חושב שיש סיכוי גבוה מ-50% שלא תהיה עונה ב-NBA, אולי אפילו יותר מעונה אחת".

על הצפה אפשרית של אירופה בסופרסטארים כקובי בראיינט, לברון ג'יימס ואחרים, אמר כספי: "יכול להיות שכוכבים גדולים יגיעו לאירופה בינואר, למרות שאין כבר הרבה קבוצות עם מקום לשחקנים. הכוכבים הגדולים ידרשו המון כסף אבל אי אפשר לדעת. הם לא ירצו לשבת בצד כל העונה".

על השאלה שכבר העלו לא מעט מאוהדי מכבי, לגבי מספר הגופיה שילבש לכיחזור ללבוש צהוב בהיכל נוקיה, ענה כספי: "אני לא יודע איזה מספר אלבש במכבי. לבשתי כמה וכמה מספרים, אני מקווה שזה יהיה באיזור הח"י".

תאריך:  16/11/2011   |   עודכן:  16/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יו"ר הוועדה שאמה-הכהן ציין כי לא יקיים הצבעה כדי לא לסתום את הגולל על הניסיונות להגיע לפשרה, על-רקע נתונים חדשים שהציג לו הערוץ    מנכ"ל הערוץ: "אחרי שנגיע להסדר צריך לסדר את שוק הטלוויזיה כך שלא נצטרך לבוא כל פעם כבכיינים לבקש טובה"
תומר לוי
קשר מכבי ת"א סובל ממתיחה. עטר נעדר מהאימון, אך צפוי להיות כשיר
יפעת גדות
פרי הקיווי מכיל בתוכו כמות לא מבוטלת של חומרים מזינים העשירים בחומר אנטי-חמצוני, ואחראים על ההשפעה המועילה על לחץ הדם
עופר וולפסון
חברת ההשקעות מקבוצת אי.די.בי, המחזיקה נכון להיום כ-2.31% מהון מניות הבנק השווייצרי, הפסידה סכום עתק עקב צניחת מניות הבנק ברבעון השלישי    צפויה לרשום כ-638 מיליון שקל רווח ברבעון הבא כתוצאה מהשלמת עסקת מכתשים אגן
אלעזר לוין
ירון דוויק היה מעורב בפרשת ההלוואות ללא בטחונות שנתנה החברה    סוכן הביטוח הבכיר אמנון גור נקנס ב-41 אלף שקל    הפניקס נקנסה ב-470 אלף שקל בגלל ליקויים באבטחת מידע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il