X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל לסוריה: לא נשלים עם המשך ההדרדרות בגבול הצפון; חיזבאללה: הארגון אינו מעוניין בהדרדרות באזור, אך נמשיך לפעול נגד הטיסות בשמי לבנון; השר ליברמן: "אם יפלו קטיושות או רקטות בשלומי... אדמת לבנון תבער"
▪  ▪  ▪
ליברמן, אולטימטום

ענאן, הפרה בוטה

   מירב לוי
אנאן מאשים החיזבאללה בהפרת החלטות האו"ם; בשלומי ירדו למקלטים

מטוסים ישראליים טסו הלילה (יום ב', 11.8.03) מעל ביירות. כך דיווחו כלי תקשורת זרים, שמסרו כי אזרחי לבנון היו עדים ל'בומים' על קוליים שביצעו מטוסי קרב ישראלים.
אמש קיים ראש הממשלה אריאל שרון התייעצויות עם ראשי הצבא ומערכת הביטחון. הוחלט להגיב לעת עתה באופן מוגבל על התגרויות החיזבאללה ולא להבעיר את הגבול.
בהודעה שהוציא צה"ל נמסר, כי ירי הטילים אתמול על-ידי חיזבאללה אל תוך ישראל, נחשב פעולות טרור נגד תושבי הצפון, "אשר הינן בניגוד להחלטות האו"ם והחלטה 425, לפיהן ישראל מילאה את חלקה באופן מוחלט כשיצאה משטח דרום לבנון, ואילו סוריה וארגון חיזבאללה מפרים הנחיות אלו באופן שיטתי, ופוגעים במכוון בריבונותה של מדינת ישראל".
בישראל ממתינים לראות כיצד תגיב סוריה ללחץ האמריקני הכבד המופעל עליה לרסן את החיזבאללה. גורמי הביטחון אומרים, כי אם המאמצים המדיניים לא ישיגו תוצאות, צפוייה הסלמה שאף צד אינו מעוניין בה.
ישראל הבהירה אתמול לסוריה, במסר שהועבר באמצעות ארה"ב והאו"ם, כי אם יחזרו על עצמן ההתקפות נגדה, היא תגיב נגד מטרות סוריות בלבנון. "לא נשלים עם המשך ההידרדרות בגבול הצפון", כך מסרו גורמים מדיניים. כך דווח הבוקר, בקול ישראל.
השר וחבר הקבינט, אביגדור ליברמן (האיחוד הלאומי), אמר בראיון לרשת ב', כי הממשלה צריכה לכנס את שגרירי ארה"ב, רוסיה ואירופה, ולהעביר דרכם אולטימטום של 48 שעות לסוריה ולבנון: "אם החיזבאללה לא מזיז את הטילים, אנחנו משמידים כל מטרה סורית בלבנון. אם יפלו קטיושות או רקטות בשלומי, ביירות תיכנס למקלטים, אדמת לבנון תבער", דברי ליברמן.
בהפצצות החיזבאללה אתמול, נהרג חביב דדון, נער בן 16, תושב שלומי. חביב הובא אמש למנוחות בבית העלמין בשלומי. בבית החולים בנהריה מאושפז עדיין פצוע אחד מירי טילי החיזבאללה ומצבו מוגדר קל עד בינוני.
אמש, לראשונה מאז יצא צה"ל מדרום לבנון, לפני יותר משלוש שנים, ירדו תושבי שלומי למקלטים למספר שעות, זאת בהוראת ראש המועצה המקומית, גבי נעמן.
חיזבאללה: נמשיך לפעול נגד הטיסות בשמי לבנון
סגן מזכ"ל החיזבאללה, נעים קאסם, אמר הבוקר בראיון לערוץ הטלוויזיה אל-ערבייה, כי הארגון אינו מעוניין בהדרדרות באזור, אך ימשיך לפעול להפסקת הטיסות של מטוסי צה"ל בלבנון. קאסם לא הכחיש כי פעיל ארגונו, עלי סאלח, שנהרג בפיצוץ בביירות לפני כ-10 ימים, וש-על-רקע מותו החלו המהומות, קיים קשרים עם הארגונים הפלשתיניים בשטחים.
שרי החוץ של סוריה, מצרים וסעודיה, יוועדו היום בקהיר לפגישה מיוחדת לדון בהתפתחויות האחרונות באזור. מזכיר האו"ם, קופי ענאן, אמר אמש, כי ירי החיזבאללה הוא הפרה בוטה של החלטות מועצת הביטחון.

תאריך:  11/08/2003   |   עודכן:  11/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
קצין קשר בפיקוד דרום בזמן המלחמה, מבקש מבית המשפט להצהיר כי האלחוטן וטכנאי הקשר של גורודיש, שמסרו לעיתונים הקלטות, בהן נטען כי גורודיש תכנן לרצוח את דיין, הפרו את שבועת האמונים למדינה; השניים אף נדרשים לחשוף ההסכם עם העיתונים
נועם שרביט
הבנק תבע את חברת א.דהן ובעליה, בגין יתרת חוב בחשבון בסך 519,000 ש"ח בערכים של היום; החברה זכתה בתביעת הנגד שהגישה, והבנק ישלם לה 396,000 ש"ח
יפעת גדות
גל החום שהגיע לאירופה אינו פוסח כמעט על אף אחת מהמדינות בה; השריפות התפשטו לאזורים נרחבים בכל אירופה
עמוס באר
סלקום תספק קו סלולרי למשלוח SMS אל חברי המשלחת במסע בחו"ל
נועם שרביט
השר אולמרט אחראי על משרדי התעשיה, המסחר והתעסוקה, מחזיק תיק רשות השידור ותיק מינהל מקרקעי ישראל וכן משמש ממלא-מקום ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il