X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בת אל גטרר: "זה תמיד כיף גדול להתחרות לעיני הקהל בארץ"
▪  ▪  ▪
בת אל גטרר מרחפת

אליפות ישראל בטאקוואנדו תיפתח מחר (שישי) בבאר יעקב, כשאת מירב תשומת הלב תרכז, באופן טבעי, אלופת אירופה בת אל גטרר. פרט לתואר הארצי, המשתתפים והמשתתפות יאבקו על הכרטיסים האחרונים לתחרות המיון לאולמיפיאדת לונדון 2012.

כחודשיים לפני מבחני המיון האחרונים לאולימפיאדה, אולם הספורט ע"ש מקס חסון בבאר יעקב יפתח את שעריו מחר, והחל מ-8:00 בבוקר תיפתח אליפות ישראל בטאקוואנדו. באליפות צפויים ליטול חלק כל ספורטאי הסגל המורחב של נבחרת ישראל, כאשר לפחות בין הבנים, צפויה תחרות גדולה מאוד על התואר.

לאלופת אירופה, בת אל גטרר, שתתחרה במשקל עד 57 ק"ג, תהיה זו הכנה לקראת תחרות המיון שתתקיים בקאזאן בחודש ינואר, בה היא מחויבת לזכות במדליה על מנת להעפיל לאולימפיאדה בפעם השנייה ברציפות. "תמיד כיף להתחרות בבית לעיני הקהל שלנו", אמרה גטרר."כמובן שאני מאחלת בהצלחה לכולן. . חזרנו ממחנה אימון ומתחרות מוצלחת בקרואטיה, כך שפיזית אני מרגישה טוב וההכנות היו מועילות".

לגבי תחרות המיון אמרה הלוחמת: "את רוב המתחרות שלי בקאזאן אני כבר מכירה, אבל אנחנו ממשיכים ללמוד אותן. כרגע זה עוד קצת רחוק, כי יש בדרך גם תחרות בצרפת, אבל נעשה את הכל לאט ובטוח". לוחמת נוספת שתעורר ענייין, היא אניה מירקין, הנציגה הישראלית השנייה לקאזאן, שצפויה להתחרות לראשונה מאז נפצעה בתחרות המיון העולמית שהתקיימה לפני ארבעה חודשים באזרביג'אן. מירקין תתחרה בקטגורית המשקל של עד 46 ק"ג.

גם בגיזרת הבנים צפוי להיות מותח, וזאת כיוון ששני הנציגים לתחרות המיון עדיין לא נקבעו. במשקל האולימפי עד 54 ק"ג יתחרו על כרטיס אחד מספר מועמדים ראויים: הראשון, הוא סגן אלוף אירופה לנוער, רון אטיאס בן ה-17, שעבורו האליפות ביום שישי תהיה מרגשת במיוחד. אטיאס, שמתגורר בבאר יעקב, יתחרה שם לראשונה מאז איבד את אביו, שנפטר מדום לב לפני מספר חודשים. אטיאס אף סובל משבר באצבע ברגל, לאחר שסיים חמישי באליפות קרואטיה לבוגרים לפני שבועיים, והוא ינסה להתאושש עד התחרות.

יריביו הגדולים של אטיאס יהיו האלוף האולימפי לנוער, גילי חיימוביץ', וכן מוטי לוגסי, מדליסט הארד מאליפות אירופה. הרביעי שמתחרה על הכרטיס הוא לירן מלאכי, שזכה בארד באליפות בקרואטיה ויתחרה מחר במשקל עד 63 ק"ג. במשקל עד 68 ק"ג, עיקר התחרות צפויה להיות  בין יוני אדלשטיין, אדם סגיר, יובל בוחבוט ואלון אלבוחר . מאמן הנבחרת, יחיעם שרעבי, סיכם:" יהיו השנה קרבות מעניינים במיוחד, כי הרמה גבוהה מאד. סיימנו לאחרונה מחנה אימון מוצלח בקרואטיה והתוצאות אמורות לבא לידי ביטוי על המזרן בבאר יעקב".

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  17/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השוטר הואשם בהטרדה מינית של בת שירות לאומי, אך התברר שב-18 מקרים דומים ואף חמורים יותר הסתפקה מח"ש בדין משמעתי    למח"ש אין נהלים שיקבעו מתי יועמד שוטר לדין פלילי ומתי רק לדין משמעתי
איתמר לוין
ביקשה לעכב את ריצוי 4.5 שנות המאסר עד להכרעה בערעורה על חומרת הדין    נאור: אני מתקשה לומר כי יש סיכוי סביר לכך שעונש המאסר בפועל יבוטל כליל
איתמר לוין
צעיר בן 20 מואשם שאיים לרצוח את יריב אופנהיימר, ריסס כתובות "תג מחיר" ו"כהנא צדק" ופרסם מודעות שקראו לרצוח ערבים
עופר וולפסון
לדברי המשנה לנגיד, העלייה בתוחלת החיים מחייבת העלאת גיל הפרישה לנשים כדי להבטיח יציבות אקטוארית של הביטוח הלאומי ושל קרנות הפנסיה    "העלאת גיל הפרישה ל-64, תגדיל הכנסת הנשים לאחר פרישתן ב-8%-10%; לגיל 67 - ב-21%-28%"
ערוץ הכנסת
ערוץ הכנסת - ערוץ 99 - הרגעים המצחיקים ממליאת הכנסת והוועדות. מתוך אייכלר יעקב, חמישי ב-21:30
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il