X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Ocean Spray; במהלך הושקע כחצי מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת פריגת תכנס לראשונה לקטגוריית משקאות הלייף סטייל. המותג קיבל את זיכיון Ocean Spray העולמית, חברה מובילה בתחום המיצים בארה"ב, לייצור, שיווק והפצה של מוצרי Ocean Spray בישראל.
מדובר במתן זיכיון ייחודי: לראשונה, חברת Ocean Spray העולמית, מאפשרת לחברה הזכיינית "פריגת - ישראל", להציג על בקבוקי המשקה גם את שם המותג פריגת. החברה תייצר את המותג בישראל ותתאים אותו לטעמו של הצרכן הישראלי.
פריגת, באמצעות שיתוף הפעולה עם Ocean Spray, תציג קטגוריה חדשה של משקאות מבוססי פרי בעלי ערכים בריאותיים. הקטגוריה החדשה היא קטגוריה המבוססת על פרי החמוציות (cranberries) הידוע בערכים הבריאותיים שלו.
פרי החמוציות עשיר ברכיבים צמחיים אקטיביים התורמים לבריאות דרכי השתן, והוא עשיר באנטיאוקסידנטים חזקים. רכיבים אקטיביים אלה מסייעים בהאטת תהליכי ההזדקנות ובשמירה על בריאות כלי הדם והלב.
פריגת ימצב את Ocean Spray כמותג life style המעניק תועלות של: חיוניות, טעם וחוויית שתיה, תוך פנייה לקהל המודע לנושאי בריאות, ואשר מעוניין לצרוך מוצרים בעלי ערך בריאותי המסייעים לשמירת תפקודו האופטימלי של הגוף.
היקף ההשקעה של פריגת בהחדרת המותג לשוק מסתכם בכ- חצי מיליון דולר. תהליך ההחדרה ילווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום אריאלי וגם בפעילות קד"מ קריאטיבית שתיעשה על-ידי חברת טרגט מרקט.
במסגרת פעילות קידום המכירות תפנה טרגט מרקט לקהל המקצועי: רופאי משפחה, תזונאיות, גניקולוגים ואורולוגים, וגם לרשתות השיווק, הפארמים ובתי הטבע. בהמשך, תיעשה פנייה גם לפאבים, מכיוון שמשקה הקרנבריז מהווה בסיס מצוין למגוון משקאות אלכוהוליים.
בשלב הראשון ישווק Ocean Spray בארבעה טעמים: חמוציות קלאסי, חמוציות עם דובדבן, חמוציות עם תפוח וחמוציות עם פטל. בהמשך מתוכננים לשיווק גם טעמים נוספים. המשקה ישווק בשלב הראשון בבקבוק בנפח 1 ליטר.
אסף איבניר, מנהל מותג פריגת ו-Ocean Spray: "בשנים האחרונות מסתמן גידול עולמי בצריכת משקאות ומיצים בעלי ערך בריאותי. אנחנו בפריגת זיהינו את המגמה העולמית המתרחבת והחלטנו לענות על צרכי הלקוחות שלנו. השקת משקה הקרנבריז של Ocean Spray תומכת באסטרטגיה החדשה שלנו המתמקדת במשקאות בעלי ערך מוסף של בריאות".
פריגת מתכוונת להוביל את קטגוריית המיצים בעלי הערכים הבריאותיים ולתפוס באמצעות Ocean Spray (שהוא הסנונית הראשונה בקטגוריה הזו) נתח שוק של 4% מכלל המשקאות מבוססי הפרי.
מירב מור אופיר, תזונאית קלינית, ממליצה לשתות מדי יום בין חצי כוס לכוס של מיץ חמוציות. לדבריה "מחקרים שנערכו בשנים האחרונות, מראים כי מיץ החמוציות יעיל בטיפול בזיהומים בדרכי השתן, וכן יעיל בסיוע לשמירה על בריאות הלב ומערכת כלי הדם".
את Ocean Spray ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הטבע והפארמים. מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 ש"ח.
בסקר גאוקרטוגרפיה האחרון שנעשה נמצא כי פריגת הוא המותג השני המוביל בתחום המשקאות בישראל אחרי המותג קוקה קולה.
פריגת נמצא בבעלות קיבוץ גבעת חיים (67%) וקבוצת קוקה קולה ישראל (33%).
רקע על חברת Ocean Spray
Ocean Spray נוסדה כקואופרטיב חקלאי בשנת 1930 ע-ידי שלושה חקלאים, מגדלי אוכמניות, אשר חלקו מטרה משותפת שהייתה לפתח מוצר חדשני ומהפכני מתוצרתם.
עם כניסתו של מיץ הקוקטייל של "קרנברי" לשוק, ב-1930, חברת Ocean Spray נהייתה היצרנית הראשונה של קוקטייל השתייה הטבעי "קרנברי".
בשנת 1963, חברת Ocean Spray עוררה מהפכה בשוק, בהציגה את תעשיית הקוקטייל הטבעית, CRAN-APPLE. המשקה החדש עורר סנסצייה גדולה והקואופרטיב המשיך בייצור קוקטיילים טבעיים בטעמים שונים ובפיתוח קו חדשני של קוקטיילים טבעיים דיאטתיים.
כיום, חברת Ocean Spray הינה תאגיד חקלאי רחב המונה יותר מ-800 חקלאים, מגדלי אוכמניות ו-126 חקלאים,מגדלי אשכוליות, המתגוררים ברחבי ארה"ב וקנדה. Ocean Spray הינה החברה המובילה בתחום מוצרי המזון והמשקאות המשומרים בצפון ארה"ב, ומוצריהם נמכרים ב-50 מדינות ברחבי העולם, מאז שנת 1981.
משרדי ההנהלה נמצאים בלקוויל-מידלבורו, מסצ'וסטס.
בשנת 2002, מחזור המכירות של החברה עמד על 1.068 דולר ביליון דולר לשנה.

תאריך:  12/08/2003   |   עודכן:  12/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
ההודעה - Wap Push מאפשרת גם להציג את התאור של המידע המצוי בקישור
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר הרמטכ"ל עם נעילת בוועדת החוץ והביטחון; לדבריו ההערכות בכוונת צה"ל להמשיך לפעול בשטחים; אמר: הפתח עומד מאחורי שני הפיגועים שבוצעו היום
עמוס באר
צבר ההזמנות: כ-1.7 מיליארד דולר, יום אקס - 26 באוגוסט, לחלוקת דיבידנד בסך 10 סנט למנייה
מחלקה ראשונה
החלטת ההפרטה הראשונה העוסקת בהפרטת חברה ביטחונית ובהפעלת צו בדבר האינטרסים החיוניים של המדינה בחברה, על-פי תיקון חוק החברות הממשלתיות
הדר פרבר
לשלב הגמר הגיעו 15 מעצבים ויוצרים; בתערוכה ישתתפו כ-250 חברות מישראל ומהעולם ובהקמתו ישקיעו המארגנים כ-5 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il