X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרעיון - חומוס אותנטי כפי שמוגש בחומוסיות המובילות בישראל; הצפי הוא שתוך כ-6 חודשים יתפוס החומוס האותנטי כ-10% מנתח שוק החומוס הארוז; החברה מארגנת את "ניגובים 2003" - פסטיבל החומוס הראשון בישראל
▪  ▪  ▪

חברת סלטי צבר תשווק סדרת חומוסים חדשה - מלך החומוס - חומוס אותנטי כפי שמוגש בחומוסיות המובילות בישראל. מן החברה נמסר, כי בתהליך הפיתוח, ייצור, שיווק ופרסום סדרת מלך החומוס, הושקעו 5 מיליון ש"ח. כמחצית מהסכום הנ"ל מיועד לתקציב שיווק ופרסום.
במשך כשנה וחצי שקדה חברת סלטי צבר על פיתוח סדרת מלך החומוס. במהלך תקופה זו ערכה החברה מחקר שוק בנושא העדפות של הצרכן הישראלי בתחום החומוס, והתוצאה היתה חד משמעית - שהצרכן הישראלי אוהב לאכול חומוס כפי שמוגש בחומוסיות, שהפכו בשנים האחרונות לטרנד מוביל בנוף המסעדות בישראל.
בנוסף, במהלך תקופה זו, צוות שכלל 4 אנשי שיווק ומהנדסי טכנולוגיה סיירו בעשרות חומוסיות בכל רחבי הארץ ולמדו את סודות עשיית החומוס האותנטי המוגש בחומוסיות אלו. על בסיס ידע זה, פיתחה החברה את הסדרה החדשה.
תהליך הלימוד כלל בחירת חומרי הגלם, תהליכי הערבול, הבישול, התיבול, הכנת החומוס והגשתו. במסגרת תהליך הלמידה התקיימו גם ביקורים של בעלי חומוסיות במפעל חברת סלטי צבר שעקבו אחרי תהליך הייצור וסייעו בגיבוש תהליך הכנת סדרת החומוסים החדשה.
נילי צור, סמנכ"לית לשיווק בסלטי צבר מציינת, שעל-פי התוכנית האסטרטגית של החברה, הצפי הוא שתוך כ-6 חודשים יתפוס החומוס האותנטי כ-10% מנתח שוק החומוס הארוז, כמחצית מנתח שוק זה, יבוא מגידול השוק כולו.
סדרת מלך החומוס כוללת שלושה סוגי חומוס:
1. חומוס עלי-סולטאן - שהמתכון שלו מבוסס על גרגירי חומוס טחונים בגריסה גסה בתוספת לימון ומעט חריף - חומוס ביתי בהשראת החומוסיות במגזר הערבי.
2. חומוס אבו-רמזי - חומוס במרקם חלק עם תערובת תבלינים מיוחדת.
3. חומוס סמיר הגדול - חומוס עם המון טחינה, בעל מרקם חלק וטעם עדין, בהשראת החומוסיות באזור הגליל.
המחיר לצרכן של אריזת חומוס (500 גרם) מסדרת מלך החומוס הינו בין 9.50 ש"ח - 11.50 ש"ח (תלוי ברשתות ובמבצעים השונים).
אריזות מלך החומוס עוצבו בדומה לאריזות המשמשות את החומוסיות במכירת החומוס הטרי - "לקחת הביתה" (Take Away), ולכל אריזה מצורפת הצעת הגשה וכן סיפור קצר שמאפיין את סוג החומוסיות שחומוס זה נעשה בהשראתן.
צור מציינת עוד, שבימים הקרובים יעלה קמפיין פרסום בתקציב של כ-500 אלף דולר שיכלול: טלוויזיה, פרסום מתחת לקו, דיול, טעימות ועוד.
במסגרת השקת סדרת מלך החומוס יוזמת החברה, לראשונה בישראל, הפקת פסטיבל חומוס - "ניגובים 2003" שיתקיים בנמל ת"א ב-26-27 לאוגוסט.
הפסטיבל נערך בשיתוף פעולה עם עיריית ת"א ונמל ת"א וכולל נציגות של עשרות חומוסיות מהידועות בישראל מצפון ועד דרום, מסעדות משלימות עם אוכל ביתי, מזטים וכד' ופעילות חברתית תרבותית ענפה כגון: מעגלי דרבוקות, אוהלי רביצה מול הים, רקדניות בטן, להקות ותזמורות אותנטיות, תחרויות ניגוב חומוס, מפגש בעלי חומוסיות יהודיים ערבים ופלשתינים ועוד.

תאריך:  13/08/2003   |   עודכן:  13/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי, הדר פרבר
סוחר הנשק, בריטי ממוצא הודי, נעצר לאחר שניסה למכור את הטיל לסוכן מוסווה של ה-FBI אשר הציג עצמו כמוסלמי קיצוני; נעצרו חשודים נוספים ממוצא פקיסטני
ענבל אביב
נטען, כי הטלנובלות אינן בעלות איכות וערך תרבותי לציבור הצופים, ואי לכך המליצה ועדת הטלוויזיה של הרשות שז'אנר הטלנובלות לא יוכר למכסת הז'אנר העליון
מירב לוי
שרון: לנתק את ערפאת משליטה בכספי הרש"פ; הוסיף: תהליך השלום יגווע אם ערפאת לא יסולק מכל השפעה; בדיון הביטחוני הוחלט: ישראל לא תעבור לשלב הבא כל עוד הפלשתינים לא ממלאים את התחייבויותיהם
נועם שרביט
נציגות האמהות החד-הוריות הציגו לשר את "עשרת הדיברות" שלהן; אורלב: "הקיצוץ החד במצב של אבטלה גוברת, היה שגיאה גדולה של הממשלה הקודמת"
נועם שרביט
צוות שבחן את חומר החקירה החליט להסתפק בקובלנה משמעתית מאחר ואין די ראיות להעמדה לדין פלילי בגין רשלנות רפואית; בפרשה נחקרו גינקולוגים בחשד ששאבו ביציות מנשים ומכרו אותן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il