הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטש: קודם חיפה. אח"כ נחשוב על היורוקאפ

מאמן הפועל ירושלים מתכונן לשבוע החשוב, במהלכו ייצאו שחקניו לגראבלין כדי להציל את העונה האירופית. עוד לפני כן יש להם משחק ליגה בשבת במלחה: "צפוי לנו משחק לא פשוט, אבל אני מאמין ביכולת שלנו"

רועי גלדסטון  01.12.11 - 21:27
חושבים על היורוקאפ? עוד לא (מגד גוזני, וואלה!)
חושבים על היורוקאפ? עוד לא (מגד גוזני, וואלה!)

מתחילת העונה הפועל ירושלים היא ממש כמו רכבת הרים. לאחר פתיחה צולעת עם הפסדים בליגה וביורוקאפ הגיע הניצחון המפתיע על מכבי תל אביב בהיכל נוקיה אבל מיד אחריו הובסו השחקנים של קטש בביתם ב-16 הפרש בידי גראבלין. במשחק הליגה הקרוב בשבת ינסו האדומים לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי חיפה במלחה ולאחר מכן תחכה להם התמודדות נוספת מול הצרפתים.

"מחכה לנו שבוע חשוב וכמובן שנרצה לפתוח אותו בניצחון", אמר מאמן ירושלים, עודד קטש, "הראש שלנו כרגע כל כולו במשחק מול מכבי חיפה. רק אחר כך נחשוב על היורוקאפ".

השבוע הקרוב, כאמור, יהיה משמעותי ביותר עבור האדומים מהבירה: בתוך שלושה ימים הם ייפגשו את הקבוצה של מיקי גורקה ולאחר מכן ייצאו למשחק הגומלין מול גראבלין בצרפת, שהפסד בו יקטין משמעותית את סיכויי העלייה לשלב הבא במפעל. עם זאת, ועל אף חשיבות המשחק ביורוקאפ, עודד קטש לא מקל ראש במשחק מול הקבוצה מהכרמל: "חיפה היא קבוצה חזקה שנמצאת בתקופה טובה וצפוי לנו משחק צמוד ולא פשוט. יחד עם זאת אני מאמין ביכולת של השחקנים שלי ועם האווירה במלחה נבוא במטרה לנצח".

קטש בוודאי יקדיש תשומת מיוחדת לאחד השחקנים החמים בליגה, סילבן לנסדברג, שמוביל את טבלת הקלעים ומדורג שני במדד היעילות. ניצחון ירושלמי על החיפאים יעמיד את מאזנם על חמישה ניצחונות מול שני הפסדים, מאזן בו מחזיקות גם גלבוע/גליל ועירוני אשקלון שנמצאות בשני המקומות הראשונים בטבלת ליגת לוטו.