X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכז ההורנטס, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, רוצה סיכוי לזכות באליפות
▪  ▪  ▪
רוצה לגארדן. כריס פול (gettyimages)

עם ההודעה על תום השביתה ב-NBA, בליגה הטובה בעולם מתעסקים בעונה שממש עוד מעט מתחילה. דייויד סטרן, בילי האנטר ודרק פישר ירדו מהכותרות והוחלפו בשמות אחרים, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא כריס פול שמעוניין לעבור לקבוצה בעלת סיכוי אמיתי לזכות בטבעת וסוכנו כבר הודיע להורנטס: אנחנו דורשים טרייד. על פי הסוכן, ניו יורק ניקס היא היעד המועדף של הרכז.

פול מסיים את חוזהו בתום העונה ולג'רל מנג'ר של ההורנטס, דל דמפס, אין שום כוונה לתת לו ללכת כשחקן חופשי מבלי לקבל תמורה בעדו, לכן נראה כי בניו אורלינס עשויים בהחלט לעתור לבקשתו. מבין כל האפשרויות העומדות בפניו, פול כאמור מעוניין מאוד לעבור לניו יורק שם בילה את רוב זמנו בזמן השביתה, ולא אחת דיבר על רצונו לשחק עם חברו הטוב כרמלו אנתוני, איתו גם יהיה בעל סיכוי לזכות באליפות. אליפות. עם זאת, לא נראה שהניקס יציעו עבורו חבילה מפתה מספיק כדי לשכנע את ההורנטס לחתום. כאן נכנסות לתמונה מספר קבוצות שיהיו מעוניינות בעיסקה, כמו ניו ג'רזי, גולדן סטייט, יוסטון ובוסטון. האחרונה מאוד מעוניינת בכריס פול ותהיה מוכנה לוותר גם על ראג'ון רונדו כדי לראותו במדיה.

דמפס עדיין מקווה כי פול יישאר בסופו של דבר ויסכים לחתום על הארכת חוזה. "אני רוצה לשמוע ממנו על רצונו לעזוב", אמר הג'נרל מנג'ר - שגם אם יעשה לבסוף טרייד בעבור פול לא יביא רכז, משום שההורנטס מתכוונים לתת לג'ארט ג'ק את המפתחות כדי שיהיה הרכז הראשון של הקבוצה.

אם אכן פול יישאר בניו אורלינס ויהיה שחקן חופשי בתום העונה, הוא יוכל לחתום על חוזה מקסימום של 74 מיליון דולר לארבע שנים. אלא שתקרת השכר של הניקס תאפשר לקבוצה מניו יורק לשלם לו רק 55.5 מיליון דולר, הפרש שעשוי לטרפד את מעברו בקיץ הבא, עם כל הרצון הגדול של CP3 לשחק בגארדן.

אם זה לא מספיק, עפ"י דיווחים גם דווייט האוורד רוצה לחבור לפול. "סופרמן" רוצה לעזוב את אורלנדו וישמח לשתף פעולה עם שחקנים שיהפכו את הקבוצה החדשה שלו למועמדת לגיטימית ללכת עד הסוף. הניקס כמובן ישמחו לקבל גם את האוורד לשורותיהם, ולמרות שזה לא נראה ריאלי במיוחד, עדיין יש מי שמקווים לראות את השניים במדיסון סקוור גארדן ולהרכיב חמישייה שיכולה לבדה לשחק באול-סטאר.

תאריך:  01/12/2011   |   עודכן:  01/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
היועצת החיצונית לשעבר במשרד לביטחון פנים התלוננה נגד המנכ"ל לשעבר של המשרד בשל התנגדותה להסדר הטיעון שלפיו פלג רק יינזף
רועי גלדסטון
מאמן הפועל ירושלים לקראת שבת: "אני מאמין ביכולת של השחקנים"
עופר וולפסון
ביום א' צפויה לעלות לאישור הממשלה הצעת החלטה בנושא הצעדים הכלכליים הנובעים מהמלצות הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי    בין הנושאים שיידונו: הגברת התחרות בשוק הדלק ובתחבורה הציבורית ושיפור האכיפה בתחום ההגבלים העסקיים והרגולציה הממשלתית
עופר וולפסון
חברת החשמל מזהירה כי ללא תמיכה ממשלתית של 4 מיליארד שקל, וכ-30% עלייה בתעריף לצרכנים, תאשר בינואר קיצוץ בתוכניות הפיתוח ובתקציב הדלקים שמשמעותם אי-עמידה בביקושים    מבטלת 400 תקני עובדים ותקצץ חצי מיליון שעות עבודה
איתמר לוין
מזהירה שמדובר במגמה של פגיעה נרחבת בעקרונות הדמוקרטיה    דוחה את הטענה על "דיקטטורה שיפוטית": "הרשות השופטת היא החלשה בין הרשויות"    קוראת לזכור את הלקחים שהופקו מהימים האפלים של מלחמת העולם השנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il