X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גידול של 100% ברווח התפעולי ל-279 מיליון ש"ח ברבעון השני; שיפור של 5% בהכנסות החברה אשר הסתכמו בכ-1.307 מיליארד שקל; ה-EBITDA גידול של 37% המסתכם בכ-537 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

סלקום מציגה ברבעון השני (אפריל-יוני) את התוצאות התפעוליות הטובות ביותר בשוק הסלולרי: גידול של 100% ברווח התפעולי ועלייה של 90% ברווח הנקי.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום: "תוצאות הרבעון השני של סלקום עולות על הצפיות. ברבעון הנוכחי מציגה סלקום תוצאות תפעוליות מצויינות, הן בהשוואה לרבעון הקודם והן בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. סלקום עברה את היעדים שהציבה לעצמה ותראה שיפור גם בהמשך".
פטרבורג הוסיף: "ברבעון השני ניתן לראות בהשוואה לרבעון קודם, גידול חסר תקדים של 100% ברווח התפעולי ל-279 מיליון ש"ח, גידול של 37% ב-EBITDA ל-537 מליון ש"ח, עלייה של 90% ברווח הנקי ל-93 מיליון ש"ח, ושיפור של 5% בהכנסות החברה ל-1,307 מיליון ש"ח.
"עוד ניתן לראות, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, גידול של 53% ברווח התפעולי, גידול של 30% בשיעור ה-EBITDA, עלייה של 2% בהכנסות החברה, ירידה של 39% ברווח הנקי שנובעת מפערים בהוצאות המימון".
פטרבורג הוסיף וציין: "דוחות הרבעון השני משקפים את העבודה המאומצת שנעשתה בכל אגפי החברה בששת החודשים האחרונים, תוך טיפול יעיל בבסיס ההוצאות, שינוי תהליכים מרכזיים, התמקדות באוכלוסיית יעד ושיפור איכות המכירה. תוצאות הרבעון מראות גידול בכל הפרמטרים התפעוליים ובשורת הרווח, למרות העלייה בהוצאות המימון".
איציק אידלמן, ראש חטיבת הכספים בסלקום: "תוצאות הרבעון השני נובעות מצעדי ההתייעלות שנקטה החברה ברבעון הראשון ובאות לידי ביטוי בכל המרכיבים העסקיים. אני מרוצה מהגידול המשמעותי בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, תזרים המעמיד את סלקום כמובילת שוק התקשורת בישראל, מעיד על חוסן פיננסי ועל יכולתה למימון השקעות עתידיות והחזר התחייבויות מתוך מקורות עצמאיים. לאור השינויים האחרונים בשוק המט"ח הבינלאומי, אני צופה כי ברבעון הבא תראה סלקום שיפור גם בהוצאות המימון".
אידלמן הוסיף: "הרווח בערכים נומינליים לפני מיסים ברבעון השני של 2003, הסתכם ב-193 מיליון ש"ח, גידול של 108% בהשוואה לרבעון הקודם. על אותו בסיס של ערכים נומינליים, הסתכם הרווח התפעולי ברבעון הנוכחי ב-305 מיליון ש"ח, גידול של 86% בהשוואה לרבעון הקודם. ה-EBITDA הסתכם ב-541 מיליון ש"ח, גידול של 37% בהשוואה לרבעון הקודם".

תאריך:  13/08/2003   |   עודכן:  13/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כך בדבריו של יו"ר מטה "מוצר בשיראל" (כחול-לבן) בהתאחדות התעשיינים
יפעת גדות
התאחדות התעשיינים יזמה מגמה ייחודית - לימודי ערב לתואר ראשון בהנדסה במכללה האקדמית להנדסה בתל-אביב
יפעת גדות
המחנכים והמורים בארה"ב מייחסים את המגמה הכאובה לתפנית ביחס למקצוע ההוראה, יחס שהיה שונה בתכלית שנים קודם לכן, ומתבטא בחוסר כבוד למקצוע וברמת שכר נמוכה ביותר
נועם שרביט
באומל, אחד משלושת נעדרי קרב סולטן יעקוב ב-1982, נעדר זה 7733 ימים; יונה באומל קבע על-כך שנושא הנעדרים אינו מועלה בדיונים על שחרור האסירים
הדר פרבר
חזרה בה מפעולותיה החד צדדיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il