X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוזר לליגת העל אחרי 5 שנים: עדיף לקבל קבוצה מצליחה מאשר כושלת
▪  ▪  ▪

אחרי יותר מחצי עשור מחוץ לזירה המרכזית של הכדורגל הישראלי, שייע פייגנבוים חוזר לליגה הבכירה. המאמן הוותיק נפגש היום (שני) עם יושב ראש עירוני רמת השרון והתמנה למאמן החדש של הקבוצה, במסגרתה יעבוד ביחד עם מנחם קורצקי בצוות המקצועי.

קורצקי, כזכור, החליף באופן זמני את מומי זפרן שעזב את המועדון עקב סכסוך מתוקשר בינו לבין הבעלים. פייגנבוים בן ה-64, חלוץ נבחרת ישראל שהעפילה לגביע העולם ב-1970, סיכם את תנאיו ויוביל את הקבוצה המפתיעה שמדורגת (לפחות זמנית) במקום הרביעי בטבלת ליגת העל.

הקדנציה האחרונה של פייגנבוים בליגה הבכירה הייתה ב-2006, אז מונה בחודש מארס כמחליפו של לופא קדוש בבני סכנין, שירדה בסיום אותה עונה לליגת המשנה.

"עדיף לקבל קבוצה מצליחה מכושלת. אני לא הולך לשנות שום דבר בקבוצה הלוואי והיא תמשך לרוץ ככה", אמר פייגנבוים בראיון לרדיו 103FM, "אמרו לי שאני הכי מתאים והציפיות שלהם הם 1-8. הם חושבים שהליגה פתוחה לכל הקבוצה. אני אשאף להגיע עם הקבוצה הכי גבוה שאפשר. זה לא אופטימלי שהקבוצה מנצחת ואז אתה מגיע ויכול להיות פנצ'ר קטן".

"אני מגיע לעבוד ביחד ולא להזיז דברים. ראיתי את הקבוצה פעם אחת. לא יצא לי לדבר עם מומי זפרן. אני לא מחליף את מומי, אני מגיע בזמן שאין מאמן. כל מאמן נמצא במבחן. בשבילי זאת חזרה לבמה המרכזית. אני רוצה לנסות להכניס את אהבת המשחק ואת הדברים שאני מכיר כשחקן ומאמן".

פייגנבוים, שחוגג בדיוק היום 64, אימן לא פחות מ-19 קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב (שתי קדנציות), הפועל ירושלים ועירוני אשדוד, כאשר פרט לקדנציה בהפועל קטמון לא שרד יותר משתי עונות באף קבוצה.

עקב חיבורו המיוחד לקבוצות תחתית קיבל המאמן הוותיק את הכינוי "מושייע", כאשר זכורה במיוחד עונת 1997/8 בה הצליח במסע היחלצות מדהים להשאיר את בני יהודה בליגה. בשנים האחרונות ירד שייע עד לליגה א', שם אימן את הפועל חדרה ב-2009/10, כאשר לפני כן (2006/7) הדריך את הפועל אום אל פאחם.

תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נפתחו הסיכומים במשפט אולמרט    קורב: אולמרט ידע שהוא לא אומר את האמת בביהמ"ש, אחרי שלא אמר את האמת במשטרה    "לא פגשנו אדם מעורב, פגשנו פרשן"
איתמר לוין
נדחתה בקשתו של המואשם במעשי מירמה ב-1.2 מיליון שקל לדון מחדש באפשרות לשחררו בערבות    ארבל: ייתכן שיהיה מקום לדון בכך כאשר תתבקש הארכת מעצרו ב-90 יום נוספים
עופר וולפסון
מחר ייחתמו הסכמי המימון שיאפשרו את הקמתו של המתקן, שאספקתו תעמוד על 100 מיליון קוב בשנה    צפוי להתחיל פעולתו ב-2013    משרד התשתיות: ללא העיכובים, היה נחסך מהציבור מס הבצורת
אלעזר לוין
מירב ארד
גידול של 5% בהזמנות אינטרנטיות נרשם ברשת גרנד הוטל    במלון "מרינה" בתל אביב נרשם גידול של 200%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il