X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהיום: עדכונים שוטפים באינטרנט על התקדמות עבודות התשתית בפרוייקט, בעתיד: מידע לנוסעים ותדירות הרכבת הקלה ומערך האוטובוסים
▪  ▪  ▪

אתר האינטרנט של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים נחנך (ד', 13.8.03) בחוצות הבירה. אתר פיזי לרכבת, עדיין אין, אך האתר האלקטרוני נחנך במעמד ראש העיר אורי לופוליאנסקי, ויושבי ראש הפרויקט: איתן מאיר, מנכ"ל העירייה, ואלכס לנגר, המשנה למנכ"ל משרד התחבורה.
השלושה נפגשו בדוכן הרכבת הקלה המוצב בפינת הרחובות לונץ ומדרחוב בן-יהודה, לא הרחק מהמקום בו ניצב העץ העתיק הענק אשר ניגדע במסגרת העבודות, לקול מחאתו של הסופר ומומחה הרכב הוותיק, מאיר שלו.
לנגר מסר ל-Nfc, כי הוא מקווה שהגימיק הפירסומי יקל על תושבי הבירה את התמודדות היום-יומית עם חבלי בניית הרכבת הקלה הראשונה בתולדות עיר הקודש.
באתר החדש יוכלו תושבי העיר להתעדכן אודות התקדמות עבודות התשתית להקמת הקו הראשון של הרכבת הקלה, ובשינויים בהסדרי תנועת כלי רכב פרטיים וציבוריים.
באתר שולבו חומרים עבור תלמידים וסטודנטים המעוניינים לכתוב עבודות בנושא הרכבת הקלה, ויש בו הדמיות ססגוניות של הרכבת ושל תחנות הנוסעים, דפי צביעה לילדים, קישורים לאתרי רכבות קלות בעולם, וכן ניתן להפנות שאלות בנושאים שונים למומחי הפרויקט.
המפות שמציג האתר מאפשרות תיכנון מסעות עתידיים, וכבר עכשיו ניתן לקבל באמצעותן מידע רב ערך בדבר השפעת הרכבת הקלה על מחירי הנל"ן בירושלים של העשור הבא.
האתר מביא תמונות של ערים זרות בהן נוסעות רכבות קלות מסוגים שונים, וידוע כי לנגישות לרכבת מוקניית בעולם השפעה מהותית על מחירי הבתים הנמצאים בסביבת המסילה. כל התפתחותה האורבנית של עיר הנצח גלומה במפות שבאתר.
תמי רוזנברג, מנהלת האתר בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים, ציינה כי בהרצת האתר הוחל כבר בחודש ינואר ותושבים רבים בחרו באמצעותו את הדגם המועדף של הרכבת הקלה בירושלים. עוד היא מוסרת, כי האתר מתעדכן מספר פעמים בשבוע, ולדברי דובריה - נרשמות בו מידי חודש אלפי כניסות של גולשים.
אמנון אליאן, ראש תחום הסברה וקשרי קהילה בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים, מסר כי אתר האינטרנט מהווה אמצעי חשוב נוסף לקשר עם ציבור התושבים והסוחרים בירושלים. "אנו פועלים כל העת לשכלול האתר במטרה להציבו כמדיום מוביל ואינטראקטיבי בקשרי הפרויקט עם הקהילה."
לא ברור לאיזה מהפך טכנולוגי התכוון באומרו כי "אין לי ספק שעם התפתחות הטכנולוגיה יהפוך האינטרנט לאמצעי יעיל מאוד בעת הפעלת הקו הראשון של הרכבת הקלה ומערך התנועה החדש בירושלים. ציבור הנוסעים יוכל לקבל מידע זמין אודות תדירות ומועדי הרכבות וכן מפות לתכנון הנסיעה במגוון אמצעי התחבורה הציבורית בעיר".
כתובת אתר האינטרנט של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים -
www.rakevetkala-jerusalem.org.il

תאריך:  13/08/2003   |   עודכן:  14/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
הכנסת ערכה טקס מיוחד למשלחת האולימפית; רה"מ אמר עוד: ישראל היא שוחרת שלום המוכנה להתחרות מול כל יריב; בין היתר נכחו: שרת החינוך התרבות והספורט, יו"ר הכנסת, ח"כים, יו"ר הוועד האולימפי, ספורטאים, אישים נוספים ובעלי עניין
עומר כרמון
מקים ויוזם הפרויקט: אני רוצה להזכיר לארצות מחולקות כמו ישראל כי יש תקווה
עמוס באר
לא עוד "מספר לבן", לא עוד "וילה וולוו"
עומר כרמון
לאישה היו קשרי עסקים עם עלי חוסיין סאלח שנהרג מפיצוץ במכוניתו לפני כשבוע וחצי
עומר כרמון
הרב הודה כי ניהל באינטרנט שיחות בעלות אופי מיני עם ילדה שהתגלתה לבסוף כשוטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il