X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
11 חודשים במכבי ת"א: ממהפכת הצעירים ועד לקרע בחדר ההלבשה
▪  ▪  ▪
החלום נמשך 11 חודשים, איוניר

בינואר 2011 קיבל מוטי איוניר את ג'וב חייו. שחקן העבר של הצהובים ומי שנחשב לאחד מסמלי המועדון בשנות ה-80 קיבל את מפתחות היוקרתיות מהבעלים מיץ' גולדהאר אחרי פיטוריו של אבי נימני. אולם, למרות פתיחה יחסית מבטיחה של העונה, המאמן בן ה-45, כמו רבים וטובים לפניו, סיים את דרכו בתוך פחות משנה.

1.15.2011: הניצחון הראשון, סכנין - מכבי ת"א 3:1
איוניר פתח ברגל ימין את דרכו בקרית שלום עם ניצחון מצויין בדוחא. האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי (צמד) הבקיעו. מאז רשמו הצהובים עוד 5 ניצחונות בשישה משחקים כולל תיקו בדרבי.

1.2.2011: הדחה מהגביע להפועל פתח תקווה
למרות הפתיחה הטוב בליגה, הצהובים של איוניר הודחו בבושת פנים מהגביע לקבוצת התחתית ממלאבס 3:1 כבר בסיבוב ח' של הגביע. מפלס הלחץ בקרית שלום התחיל לעלות.

12.3.2011: תבוסה 4:0 להפועל קרית שמונה
נקודת השפל בעונתו הראשונה הגיעה אחרי הביקור בצפון הארץ אצל השחקנים של רן בן שמעון. בדש, עמאשה, רוצ'ט ולביא כבשו לרשת של שטראובר. ההשפלה הגיעה לשיא אחרי שאוהדי ק"ש שרו: "אולה" לכל נגיעה בכדור של שחקניהם.

6.2011. החלה מהפכת הצעירים
שחקני מכבי ת"א יוצאים למחנה אימונים מוצלח בהולנד. בקבוצה מדברים על "אווירה שונה ומיוחדת". מכבי מביאה חיזוק מינורי: גיא חיימוב, רפי דהן, מוסא קונאטה. בקרית שלום שורר שקט שלא הורגש בשנים קודמות.

18.8.2011 רגע השיא: מכבי ת"א - פנאתינייקוס 0:3
הצהובים של איוניר עם הצעירים ורד, מיכה, לוגסי ודהן בהרכב נותנים קונצרט על הדשא בבלומפילד מול קבוצת הפאר היוונית. קונאטה וצמד של עטר מסדרים למכבי העפלה היסטורית לשלב הבתים באירופה (אחרי הפסד 2:1 בגומלין באתונה).

18.9.2011: מכבי ת"א - סכנין 0:2
הצהובים הצליחו לנצח גם ביכולת בינונית משערים של קהת ועטר שסידרו לאיוניר ניצחון רביעי ברציפות ואוויר פסגות. התחושה כי האליפות הראשונה מאז 2003 נמצאת בהישג יד.

21.9.2011 מכבי ת"א - רמה"ש 3:1
הסדקים הראשונים במכבי נגלים. ההגנה החלשה בראשות חיימוב וניבאלדו סופגת שלישייה מול הקבוצה הצנועה של מומי זפרן (דאז) והצהובים נוחלים הפסד ראשון העונה. מכאן למעשה החלה השקיעה.

21.11.2011 עימות בין איוניר ליצחקי
אחרי ההפסד המשפיל להפועל עכו (3:0), מדווחים בכלי התקשורת על יחסים עכורים בין הכוכב ברק יצחקי למאמן מוטי איוניר. בנקודה זו ברור כי המאמן איבד את חדר ההלבשה.

27.11.2011: מכבי ת"א - הפועל ת"א 3:1
הצהובים הגיעו במשבר למפגש הדרבי אבל קיוו להפוך את ההגמוניה בעיר. זה ממש לא קרה, למרות שהיה זה דווקא אחד המשחקים הפחות רעים של איוניר ושחקניו. פצ'אלקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול קבעו כי ת"א שוב אדומה. מכבי סוגרת שלוש שנים וחצי ללא ניצחון בדרבי.

4.12.2011: הפועל חיפה - מכבי ת"א 0:2
הקש ששבר את גב הגמל. צמד של גלושצ'ביץ' השאיר את מכבי עם ניצחון בודד ב-13 מחזורים וצניחה עד למקום התשיעי בטבלה. מי זוכר את הקיץ? כ-50 אוהדים מחכים לשחקנים בסיום המשחק בקרית אליעזר ומבקשים את התפטרות המאמן. למחרת איוניר מקבל את השיחה מגולדהאר.

תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
החוק אושר בקריאה שנייה ושלישית לאחר שעבר שינויים בוועדת הכספים    ההטבות שאושרו: נקודות זכות לאבות צעירים, ביטול תוספת מס הבלו על דלקים והפחתה במס ההכנסה למשתכרים בין 8.5 ל-14 אלף שקל    מיסי השבח ורווחי ההון יעלו
עופר וולפסון
לאחר פגישה של השניים בפריז, ציינו מנהיגי צרפת וגרמניה כי רק שינוי באמנה יסייע לפתרון גורף במשבר החוב ביבשת    אחד משינויי האמנה הצפויים: מדינות שלא יעמדו ביעדי גירעון ייענשו
ישי פרידמן
מסתמן: עיריית לוד תספח את מתחם דהמש תמורת אדמות מהמועצה אזורית עמק לוד    המהלך הצפוי הצליח לגרום לשיתוף פעולה בין התושבים הערבים של הכפר לאנשי הגרעין תורני בלוד, המתנגדים לשידוך הכפוי בין הכפר לעיר
איציק וולף
צה"ל הזרים היום כוחות, כולל כוחות מיוחדים, לאזור אילת בשל התרעות ממוקדות    משרד החינוך חידש את אישורי הטיולים אשר הופסקו מוקדם יותר    דובר צה"ל: לא יהיה אחראי לומר שתושבי אילת יכולים לישון בשקט, זה הימור
עופר וולפסון
תפתח ותספק מערכת תקשורת לווייניות VSAT מהדור החדש, המיועדות להתקנה ברכבות מהירות    לאחרונה נכנסה לפעולה באירופה תקשורת לוויינית בתדרי Ka-Band החדשניים, המכסה את היבשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il