הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיצוץ במו"מ בין הפועל י-ם לדמיטרי מקיימי

הגארד מתרחק מהאדומים, שיפגשו מחר את חולון (שידור ישיר באתר). קטש: "כל משחק באולם הפחים הוא מיוחד". גרונפלד סובל ממתיחה קלה אבל ישחק, מורן רוט בספק אצל שמיר

רועי גלדסטון  10.12.11 - 18:32
קטש. עדיין מחפש גארד
קטש. עדיין מחפש גארד

מי מבין השתיים תהווה אלטרנטיבה למכבי תל אביב? המשחק המרכזי של המחזור בליגת לוטו יתקיים מחר (ראשון ב-20:55, שידור ישיר באתר) כאשר הפועל ירושלים, שנמצאת בכושר נהדר תגיע לאולם הפחים למפגש מול הפועל חולון.

בינתיים, הירושלמים רצו להתחזק בגארד אחרי העזיבה של אייברי בראדלי והגיעו כבר לסיכום עם דמיטרי מקיימי, אלא שהצדדים נתקלו בקשיים והמשא ומתן פוצץ עקב העובדה שלרכז נולד בן לפני מספר ימים והוא מעוניין להגיע לישראל רק בעוד שבוע כדי לשהות עם בנו. בירושלים לא מוכנים לכך, מאחר והם מעוניינים בעזרתו כבר ביום שלישי הקרוב במשחק מול דונייצק במסגרת היורוקאפ, משחק שהפך קריטי עבורם בעקבות שני ההפסדים לגראבלין.

המאמן עודד קטש אמר לאחר האימון המסכם לאתר הרשמי: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום חיובי. חולון היא קבוצה ביתית מובהקת וכל משחק באולם הפחים הוא מיוחד, הן מבחינת האווירה והן מבחינת העניין והמתח.

אנחנו מבחינתנו נרצה להמשיך את רצף הניצחונות שלנו בליגה. מצפה לנו שבוע חשוב ונרצה לפתוח אותו עם ניצחון בכדי שנוכל להתכונן בראש שקט למשחק החשוב מול דונייצק", אמר המאמן שהחליט שג'ון תומאס יהיה הזר שלא יירשם למשחק, "קשה לשחק מול חולון בבית שלה, אבל אנחנו חושבים אך ורק על ניצחון. מה שבטוח הוא שצפוי משחק עם הרבה עניין".
 

בבירה היו קצת מודאגים ממצבו של דן גרונפלד, שסובל ממתיחה קלה במפשעה, אבל יהיה כשיר למפגש המיוחד מבחינתו מול הקבוצה בה שיחק לפני קצת יותר מחודש.

הסנטר ג'רוויס וראנדו, אמר לקראת המשחק: "חולון היא קבוצה מסוכנת שיכולה לנצח כל קבוצה בכל אולם כמובן שבחולון. בליגה עשינו דברים טובים בחודש האחרון ונרצה להמשיך את המגמה הזאת. התכוננו למשחק מול חולון כמו שצריך ואנחנו בהחלט מוכנים למפגש הזה. מצפה לנו משחק חזק וצמוד ולפי מה ששמעתי בקבוצה גם עם אווירה קצת אחרת באולם בחולון. נבוא להילחם על הפרקט 40 דקות".

בצד השני, פיני גרשון ודן שמיר מקווים לרשום ניצחון יוקרתי. מי שבספק גדול למשחק הוא מורן רוט, שלא התאמן ורק מחר יוחלט אם הוא כשיר לקרב. החולונים מגיעים למשחק עם מאזן לא מרשים במיוחד של 4 ניצחונות לצד 4 הפסדים והם במקום השלישי עם משחק עודף על מרבית הקבוצות. עודד קטש נמצא מקום אחד מאחוריהם אבל עם משחק חסר וניצחון יקפיץ אותו למקום השני בטבלה.