הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כספי: מרגש לשחק שוב עם אנתוני פארקר

הפורוורד החדש של קליבלנד יפתח את עונתו השלישית ב-NBA מול טורונטו הלילה (02:00): "התאקלמתי מהר מאוד, הקאבלירס? זה מועדון מדהים". על ביירון סקוט: "יש לי איתו חיבור טוב. כבוד גדול לשחק תחת שחקן עבר ענק כזה"

רועי גלדסטון  26.12.11 - 14:40
כספי. מתרגל למדים החדשים (GETTYIMAGES)
כספי. מתרגל למדים החדשים (GETTYIMAGES)

אחרי כמעט 8 חודשים של המתנה, עמרי כספי יפתח הלילה את עונתו השלישית בליגה הטובה בעולם והפעם עם קבוצה חדשה: קליבלנד שתארח את טורונטו במחזור הראשון ב-NBA. הקאבליריס, שהשיגו רק 19 ניצחונות בלבד בעונה שעברה, שואפים לעונה קצת יותר מוצלחת מבחינתם אחרי שהתחזקו ברוקי קיירי ארווינג התקווה הגדולה של דראפט 2011.

  • עונת 2011/12 נפתחה עם 104:106 דרמטי של ניו יורק ניקס על בוסטון סלטיקס
  • לטבלה, לוח המשחקים, החדשות והתקצירים בעמוד ה-NBA החדש שלנו
  • "אני מאוד מתרגש ויש פרפרים בבטן", אמר הפורוורד הישראלי בראיון לאתר ערוץ הספורט, "סוף סוף יוצאים לדרך אחרי קיץ מטורף ולא רגיל. המשחק האחרון שלי היה לפני שמונה חודשים, ככה שאין ספק שזה התרגשות. התאקלמתי מאוד מהר בקליבלנד. הקבליריס הוא מועדון מדהים. זה בית חם ומשפחה".

    על אנתוני פארקר אמר כספי: "אנתוני נשאר אותו אנתוני שכולם זוכרים. בחור מקסים ושחקן נהדר. הערצתי אותו כילד ואני שמח שהתמזל מזלי לשחק איתו ב-NBA. מדי פעם אנחנו מדברים על מכבי ועל ישראל ושחקנים ששיחקנו איתם ביחד. ויתרתי על המספר 18 לטובת פארקר שהוא השחקן הוותיק ובמקום זה הלכתי על 36".

    על המאמן ביירון סקוט: "יש חיבור טוב. הוא מאמן מצויין ודורש הרבה מהשחקנים שלו. הוא מאמין בעבודה קשה ועבודה אגרסיבית. זה חוויה לשחק תחת מאמן כזה שהיה שחקן גדול בלייקרס הגדולה של סוף שנות ה-80. אני חושב שאני יכול לתרום לקבוצה בהרבה אספקטים, גם בהגנה ובקבוצה. אני מאוד מקווה להמשיך להשתלב פה ולעזור להם לנצח כמה שיותר".

    על מכבי ת"א הוסיף: "אני חושב שמכבי קבוצה נהדרת עם מאמן מצויין והרבה שחקנים קבוצתיים שהופכים אותה לטובה יותר. השמיים הם הגבול מבחינתה. אני חושב שבהיכל נוקיה מכבי תהיה פייבוריטית מול כל קבוצה אירופית ונקווה שיעלו לפיינל פור".