הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סכנין שוב ניצחה, צפו ב-0:1 על רמת השרון

אוהד קדוסי הרים את הרשת בדקה ה-19. שייע פייגנבוים עדיין ללא 3 נקודות מאז מונה למאמן, המארחת הפסידה לראשונה אחרי 10 מחזורים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.12.11 - 19:00

זאת שעולה וזו שיורדת: גם משחקי אמצע השבוע לא עצרו את בני סכנין. הקבוצה של שלומי דורה גברה הערב (רביעי) 0:1 על עירוני רמה"ש המדרדרת באצטדיון וינטר ורשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות. בעקבות הניצחון התבססה סכנין במקום הרביעי בטבלה וכפי שזה נראה כרגע, קשה לראות מישהו שיוריד אותה מצמרת הליגה.

לטבלה, לוח המשחקים ויתר החדשות בעמוד ליגת העל

שער בודד של אוהד קדוסי המשתפר (6 שערי ליגה) הספיק הפעם לקבוצה מהמגזר שלא הציגה כדורגל גדול, אבל שוב הייתה יעילה מאוד ולא פחות חשוב מכך: מוחמד קנדיל סיים משחק שלישי ברציפות עם שער נקי. נראה כי סכנין ייצבה את ההגנה שלה, שספגה 7 שערים בשני המחזורים הראשונים של העונה, אבל מאז ממעטת לספוג.

רמה"ש מנגד קיבלה הרבה מאוד מחמאות, אבל בתקופה שמומי זפרן אימן אותה. בארבעת המחזורים האחרונים, מאז לקח שייע פיינגנבוים את המושכות בגרונדמן, הקבוצה לא מצליחה לנצח ומשהו לא טוב עובר עליה. הרבה קרדיט הוענק למשחק ההתקפה של רמה"ש, אבל הירידה ביכולת של ברוך דגו, אלן מסודי ותומר סוויסה מורגשת. ב-4 המשחקים האחרונים הקבוצה הבקיעה רק שני שערים והערב ספגה הפסד ראשון אחרי 10 מחזורים רצופים. שייע צריך לעורר את החניכים החדשים שלו.

מהלך המשחק
המחצית הראשונה הייתה משעמם למדי עם יתרון קל לאורחים. אחרי פתיחה יחסית חלשה, קיבל אוהד קדוסי כדור מצויין בתוך ה-16 מקוסטדין אזארוב. החלוץ הישראלי המחונן ירה כדור חזק ומדוייק לרשת הגבוהה של גל ניר וקבע 0:1 לזכות סכנין. שער מספר 6 העונה לקדוסי. עד לסוף המחצית המשחק נרגע.

מחצית שניה חלשה ברמת השרון. בדקה ה-63 אורי שטרית הגיע לכדור קרן של חאמד גנאים אבל הבעיטה שלו נבלמה. 7 דקות חלפו, בוטבול מסר רוחב, הכדור פגע בויצמן וחמק ליד הקורה. עד לסיום שום דבר מרגש לא קרה על הדשא. 0:1 לסכנין, ניצחון רביעי ברציפות.

הרכבים
עירוני רמה"ש: גל ניר, נאור פסר (אורן ניסים/46), יניב לביא, סביטי ליפניה, אמיר נוסבאום, גיא ליפקה, יוסי אופיר, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עודד אלקיים, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, אורי שטרית; ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום; אוהד קדוסי, קוסטדין אזארוב.