הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרון דרוקר סגר לשנה וחצי בהפועל ירושלים

המאמן שהוביל לזכיה בגביע יול"ב חוזר לקדנציה שניה במועדון ויעמוד על הקווים כבר ביום שני מול בני השרון

רועי גלדסטון  31.12.11 - 21:07
דרוקר, חוזר לבירה
דרוקר, חוזר לבירה

שרון דרוקר, שאימן השנה את מונטגראנרו מהליגה האיטלקית ועבודתו הופסקה שם בשבועות האחרונים, סגר הערב (שבת) לעונה וחצי בהפועל ירושלים. המאמן נפגש עם חברי הנהלת המועדון, שקיוו לסגור איתו על חוזה עד הקיץ בלבד, אבל התגמשו לאחר שהבינו שיבוא עם חוזה לטווח ארוך יותר.

סוכנו של המאמן נסע לירושלים וסיכם עם ראשי המועדון את התנאים. בכך למעשה המאמן שהביא את ההישג הגדול ביותר לבירה - הזכיה בגביע יול"ב ב-2004 - חוזר וכבר בראשון יעביר את האימון. ביום שני יעמוד על הקווים במשחק ראשון בקדנציה המחודשת מול בני השרון/הרצליה. גורמים המקורבים לעסקה אישרו לאתר ערוץ הספורט את הפרטים. בעונתו השניה בקבוצה עתיד המאמן להרוויח כ-200 אלף דולרים.

דרוקר היה מעוניין לקחת את העבודה בירושלים ולהישאר בישראל יחד עם משפחתו וילדיו, על אף תשלום פיצויים ממונטגרנארו והצעה מאסטודיאנטס הספרדית. אגב, על פי ההסכם במידה שהמאמן הישראלי חותם במועדון אחר, סכום הפיצויים אותו הוא מקבל מהקבוצה האיטלקית יופחת באופן משמעותי.

כזכור, ירושלים חיפשה מאמן בעקבות הפרידה מעודד קטש, שעמד על הקווים בעונה וחצי האחרונות. האדומים הודחו מהיורוקאפ כבר בשלב מוקדם, כמו בעונה שעברה, והעונה הספיקו להפסיד ארבעה משחקים מתוך עשרה במסגרת ליגת לוטו.