הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל וגנט סגרו על השאלת שולר

הבלם יגיע לצורך מו"מ. בצד השני: הפועל עשויה להשאיל את פצ'אלקה. קשטן אחרי ה-0:2 על עכו: "סיימנו את השנה האזרחית בתחושה טובה". אלי כהן: "זה לא נראה טוב"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  31.12.11 - 21:54

הרבה מאוד אוויר השתחרר הערב (שבת) בבלומפילד. הפועל ת"א ניצחה 1:2 את עכו ועצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. אז נכון שהפער ממוליכת הטבלה, קרית שמונה, עדיין משמעותי ועומד על שש נקודות כשהחבורה של בן שמעון יכולה להגדיל זאת ביום שני ל-9 (תפגוש את אשדוד), אבל האדומים עדיין במירוץ.

הם לא הציגו כדורגל גדול אבל שלטו במגרש, הגיעו להרבה יותר הזדמנויות מהיריבה וניצלו את היתרון המוקדם שלהם כדי לשחק עם ביטחון ולרדת מהדשא עם שלוש נקודות. סלים טועמה, עומרי קנדה וטוטו תמוז בלטו כששוב אדל הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים בליגה.

כבר אחרי שתי דקות, מישאלוב כבש שער עצמי ונתן הרבה שקט להפועל. בדקה ה-26 טוטו תמוז (מי אם לא הוא) כבש את השער השני. ממש לקראת סיום (87'), מרינקוביץ' צימק אבל זה לא עשה רושם על המארחת שחגגה בסיום. אלי כהן? הקבוצה שלו איבדה גובה והיא מתקרבת לחלק התחתון של הטבלה.

אגב, אלי גוטמן זכה לכבוד מהאוהדים כשלפני המשחק נערך טקס לכבודו. וכמובן יש גם בעיות. לפני פתיחת המשחק נעצרו שלושה צעירים בני 18, שניסו לרסס כתובת נאצה כנגד בעלי הפועל ת"א אלי טביב מחוץ לאצטדיון בלומפילד. השלושה נתפסו לאחר שנקלטו באחת ממצלמות האבטחה המוצבות באצטדיון. המשטרה צפויה להגיש נגדם כתבי אישום בגין השחתת פני מקרקעין והסגת גבול. בנוסף לכך, בחמש הדקות הראשונות של המשחק אוהדים בשערים  4-5 לא עודדו כמחאה נגד ההנהלה, וקיללו את טביב. יתר האוהדים באדום הגיבו בשריקות בוז.

סוכמה השאלת שולר
הפועל תל אביב וגנט סיכמו על השאלתו של הבלם מרקו שולר. כזכור, בתחילת המו"מ הבלגים היו מוכנים רק למכור את בלם נבחרת סלובניה אולם בסופו של דבר נמצאה נוסחת הפשרה על השאלה עם אופציה למכירה בתום העונה. הבלם שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה עדיין לא סיכם את תנאיו אולם יגיע ארצה לצורך ניהול משא ומתן מול האדומים.

בצד השני של הדברים, הפועל עשויה להשאיל את מריו פצ'אלקה. כזכור, הסלובקי ושנפצע ובנוסף, יחסיו מול הקבוצה עלו על שרטון, שב ארצה אך לא צפוי לחזור לשחק בזמן הקרוב. כאשר ישוב לכשירות, הפועל עשויה להשאילו ללא תמורה למספר קבוצות באירופה שמעוניינות בשירותיו, בתנאי שתימצא אחת שתעמוד בשכרו.

"המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו", אמר דרור קשטן בסיום, "בסוף היתה שגיאה וכתוצאה מכך הם הבקיעו שער ואז באופן טבעי יש קצת לחץ. אני מאוד שבע רצון מהבחורים ומהצורה בה הם שיחקו. הם סיימו את השנה האזרחית עם ניצחון ובהרגשה טובה. אני מאחל לכולם שנה אזרחית טובה. אני שמח שהשחקנים שעלו בהרכב נתנו את מה שהם יודעים ושיחקו עם שמחת חיים ואחריות. אהבתי את צורת המשחק שלהם".  

"חשוב שלקחנו שלוש נקודות", אמר קנדה, "בחודש האחרון לא שיחקנו טוב ולא נראנו טוב. אני שמח שניצחנו ומגיע שאפו להנהלה".

בצד השני, כמובן ישנה אכזבה. "משחק לא טוב שלנו", אמר אלי כהן, "אנחנו לא בתקופה טובה וזה משחק שלישי בשישה ימים. הקבוצה עברה הרבה פציעות והתחלופה גדולה. זה משפיע על הקבוצה. אני מקווה שכולם יחזרו השבוע וננוח כמו שצריך לקראת הפועל חיפה. עד לפתיחת המשחק לא ידעתי מה המערך בו אשחק, זה בהחלט לא נראה טוב. אנחנו משחקים עם פחות ביטחון. ההנעת כדור הטובה שלנו נעלמה ואולי זה בגלל חוסר ביטחון. אני בטוח שאחרי הניצחון הראשון נחזור ליכולת שלנו. פלצ'וק נפצע ואמר לי שלא בטוח שיכול לשחק. מרינקוביץ' לא שיחק תקופה ארוכה. אנחנו לא נראים טוב ולא משנה מי משחק. צריך להמשיך לעבוד קשה בתקווה להשיג את הניצחון הראשון. הקבוצה הזאת היא אותה קבוצה שדיברנו עליה לפני חודש. קרה משהו ויש תקופות פחות טובות".