הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זאבי: הוכחתי שיש לי מקום בצמרת העולמית

הג'ודוקא הבכיר סיכם את 2011 ומתכונן ללונדון 2012: "אני מקווה לסיים את השנה הזאת עם מדליה אולימפית ולקחת מדליה תשיעית באליפות אירופה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.01.12 - 16:10

"תפרוש!" זעקו כותרות העיתונים אחרי שאריק זאבי לא הצליח במשחקים האולימפיים בבייג'ין ובאליפות העולם ב-2009. אמרו עליו שעבר זמנו? אז אמרו. ב-2011 הוכיח הג'ודוקא הוותיק שהוא ספורטאי גדול גם בהווה וכי מקומו בטופ העולמי מוצדק. זאבי, שהבטיח מעשית את מקומו במשחקים בלונדון 2012, הסביר את השנה באחרונה בתוכנית הסיכום המיוחדת בערוץ הספורט.

  • כל החדשות, הדיווחים והעדכונים בעמוד האולימפי החדש לקראת לונדון 2012
  • "זו הייתה שנת מפנה מבחינתי כי אחרי בייג'ין הייתה לי ירידה שחלקה באשמתי וחלקה בגלל אחרים. השנה חזרתי לדרך המלך", אמר אריק זאבי. "אני חושב שהראתי כי מקומי בצמרת העולמית ואני מקווה לראות המשכיות לכך ב-2012 ולהתקדם בדירוג העולמי".

    בתקווה שלא יהיו תקלות מיוחדות, הג'ודוקא ירשום הקיץ את הופעתו הרביעית ברציפות במשחקים האולימפיים. הישג שהושג עד עתה רק על ידי הקלע גיא סטריק. "אני לא יודע מה יהיה השנה אבל אני מקווה להגשים לפחות את אחת המטרות שלי אם לא את כולן", אמר זאבי.

    "אני רוצה לקחת מדליה תשיעית באליפות אירופה וכמובן לסיים את השנה עם מדליה אולימפית", הוסיף הג'ודאי שזכה לאחרונה במדליית ארד בתחרות הגראנד פרי בצ'ינדאו. "היום אני יודע שאין יחס ישיר בין התוצאות לבין האושר בחיים הפרטיים. העיקר שכל חלקי הגוף יישארו במקום".