הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אבן רוצה להחליט, לא בטוח שגומא מסכים"

מתיחות בירושלים לפני הפגישה בין דני קליין לנציג חברת ההשקעות של אגייאר, שמעוניין להכניס אנשיו לדירקטוריון

רועי גלדסטון  04.01.12 - 22:38
גומא אגייאר עם דני קליין
גומא אגייאר עם דני קליין

בשבועות האחרונים מתנהלים מאבקים לא פשוטים על עתידה של הפועל ירושלים. מאבקים אלו הובילו לפגישה שתתקיים מחר (חמישי) בין נציגיו של גומא אגייאר ובראשם דוד אבן, בן זוגה של אמו, הלן לבין אנשי הקבוצה ובראשם היו"ר, דני קליין. כזכור, בקיץ המועדון למעשה עבר לבעלותו של אגייאר שמחזיק ב-60 אחוזים מהמניות תמורת השקעה של 1.7 מיליון דולר לשנה, בשלוש השנים הקרובות (כולל העונה הנוכחית).

"ההסכם נחתם בנועם, ובשיתוף פעולה מלא", אמר גורם בדירקטוריון הקבוצה, "דני קליין וגומא ביחסים מאוד טובים וקרובים ולכן לדעתי הצגת הדברים כאילו מדובר בסוג של השתלטות היא פשוט לא נכונה". לפני מספר שבועות חלה תפנית כאשר לתמונה נכנסה קבוצת האחזקות של אגייאר אותה מנהל אבן בשמו. "דוד אבן ואימו של גומא איגדו את כל ההחזקות של גומא תחת חברה אחת GLOBAL JERUSALEM MANAGEMENT", הסביר אותו גורם, "כעת, מבקש אבן, להכניס 4 חברי דרקטוריון מטעמו (מונה כעת 8 חברים) ולשמש כמנכ"ל".

עוד מוסיף הגורם: "יש תחושה שהוא רוצה להיות גורם קובע, מחליט, גם בהחלטות מקצועיות ולא בטוח שזה על דעתו של גומא עצמו". תמונה מעודכנת של המצב ניתן היה לקבל בישיבת הדירקטוריון האחרונה לפני כשבוע, בה דובר גם על מינויו של שרון דרוקר. אבן נכח בפגישה כמשקיף (מאחר שהוא אינו חבר דרקטוריון) ועל פי הנוכחים הרבה במילים. אבן ציין בדיוק עם מי הוא מעוניין לעבוד ואילו אנשים הוא מעוניין להכניס לדירקטוריון.

למרות זאת, יש בדירקטוריון גם מי שלא ממהר להיבהל ממהלכיו האחרונים של אבן: "אבן אמר את דעתו בישיבה וזה לגיטימי לגמרי. כולם מדברים עם כולם ולוקחים החלטות ביחד. יש שת"פ מלא בין הדרקטוריון וגומא. לא קורה מצב שגומא יעשה משהו שלא על דעת הדירקטוריון או להפך. אנחנו לא מצטערים לרגע שמכרנו לו את הקבוצה".