X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ישראלי דרך מסע שטח באוסטרליה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אביהו בן נון

מסע הרכב איסוזו צ'לנג' היוצא מחר (ד', 20.8.03) לאוסטרליה, יצויד לראשונה ברכב השטח החדש מדגם איסוזו D-MAX. בטנדר רב המינוע החדש אשר הושק באחרונה (ראה ארכיון מחלקה ראשונה), מתמקדת תיקוות סוכנות ג'נראל מוטורס המקומית, להמשך שליטתה בקטגוריית רכבי השטח הישראלית.
הדי מקס החדש עושה למעשה את "טבילת האש" הרשמית במסע האיסוזו צ'לנג' הנוכחי לאוסטרליה. אב-טיפוס של הרכב השתתף בשנה שעברה לצורכי בחינה במסע איסוזו צ'לנג' למקסיקו וגואטמלה ונמצא מתאים לנהיגת שטח ולאתגרים המוטוריים העומדים בדרכי המסע המפותלות.
ירון גורטלר, מנהל מותג איסוזו ב-UMI מסר: "מדובר ברכב חדשני וייחודי המשלב יכולת שטח ויעילות של ג'יפ אמיתי יחד עם כושר העמסה וקשיחות של רכב עבודה או רכב למאמצים מיוחדים. ה-D-MAX מהווה יתרון אדיר למסע האיסוזו צ'לנג' כיוון שהוא משלב בצורה אופטימלית בין חוזק וקשיחות להתמודדות עם עומסים, וכן מרחב פנימי, נוחות וביצועי נהיגה מעולים. מצד אחד הרכב צריך להפגין יכולות שטח ועבירות בתנאים קשים במיוחד ובעלי אופי טכני, ומצד שני כלי הרכב עמוסים מאוד בציוד, חלקי חילוף, משתתפי המסע, והדי-מקס בגלל יכולתו לשלב בין הביצועים והאיכות לכושר הנסיעה הגדול יותר, הוא הרכב המתאים ביותר למסע מסוג האיסוזו צ'לנג'".
ל-D-MAX מנוע טורבו - דיזל המספק 131 כוחות סוס ומשלב מומנט פיתול גבוה כבר ברמת סיבובי מנוע נמוכה, ותיבת העברה מפוקחת אלקטרונית המופעלת באמצעות כפתור המאפשר מעבר בין מצבי הנעה 2WD ו 4WD-High, 4WD-Low וניוטרל. לדי מקס מערכת אלקטרונית המאפשרת לעבור בלחיצת כפתור בין מצבי ההנעה 2WD ל-4WD-High בעת נסיעה במהירות של עד 100 קמ"ש. ככל הידוע, יאפשר הפיקוח על מהירות הנסיעה בסוונה האוסטרלית, בדיקת המהירות המירבית בה מיתאפשר שילוב המערכות רבות המינוע.
ערב יציאתו לשטח שורץ התנינים, מסכם גורטלר את יתרונו החשוב ביותר של הדי-מקס בו יחושו המשתתפים בעצמם: "הבשורה החשובה ביותר שמביא הדי-מקס באה לידי ביטוי דווקא בנוחות הנסיעה. המרחב הפנימי המרשים, גם במושב האחורי, ומערכת המתלים המשובחת מקנים לדי-מקס תחושת נהיגה ונסיעה, לנהג ולנוסעים, כשל ג'יפ אמיתי. אם בעבר העדיפו המשתתפים במסע לנהוג ולנסוע בטרופר וברודיאו הרי שאין לי ספק שהפעם, דווקא הדי-מקס יהיה מוקד המשיכה האמיתי".
טרם נמסר מי מהמשתתפים יצוות לבדיקת נוחות המושבים האחוריים. ספק אם יהיה זה יו"ר UMI, אלוף (מיל.) אביהו בן נון, מפקד חיל האוויר לשעבר, אשר ממריא לטיסה בת יממה תמימה לאוסטרליה, לאחר שרק בסוף השבוע נחת מטיסה אחרת.

תאריך:  19/08/2003   |   עודכן:  19/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הקמפיין, על גבי כ-1,300 שלטי חוצות,
בהשקעה של כ-250,000 דולר
הדר פרבר
תנובה שף תעניק מלגה בסך 50% מערך הקורס
רנית נחום-הלוי
את הדברים היא מסרה בוועדת החינוך התרבות והספורט; הודיעה גם המלצה להחזיר את התלבושת האחידה ועל מנגנון באינטרנט שיפקח על תשלומי ההורים
מירב לוי
עניינו של ההסכם, שיתוף פעולה ביבוא וקידום מכירות של מוצרים חדשים בשוק הישראלי - מוצרי צנרת ביתית להובלת מים חמים וקרים באמצעות חברה משותפת
יפעת גדות
מספר לא שכיח של הרעלות קיבה דווח על-ידי חדרי המיון של בתי חולים בעיר ניו-יורק וגורמים רשמיים מזהירים את הציבור מפני מזון מקולקל ונגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il