X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאיורקה תארח את ריאל המוליכה (שבת ,21:00, שידור ישיר באתר)
▪  ▪  ▪
מחכה לרונאדלו. דודו אוואט

עוד לא יבש הדיו על כותרות העיתונים שבישרו על קלאסיקו נוסף בספרד, ובריאל מדריד כבר מיהרו לשחרר הצהרות בנוגע לקרב מול ברצלונה. הענייין הוא, שעוד הרבה לפני רבע גמר הגביע, לבלאנקוס מחכה מחר (שבת) משחק ליגה לוהט במאיורקה מול אוואט, חמד וחבריהם.

מבחינת הישראלים שלנו בספרד, מדובר באחד מהימים שמסמנים בלוח השנה בתחילת כל עונה. מאיורקה עוברת עונה לא פשוטה, נפרדה ממאמנה מיכאל לאודרופ לפני חודשיים והיא עדיין מחפשת את היציבות לה היא כל כך זקוקה. האדומים רשמו רק 4 ניצחונת בליגה והם מרוחקים רק שלוש נקודות מהקו האדום. בעקבות ה-1:6 על סוסיאדד בגביע, התעוררו מחדש התקוות, ואפילו תומר חמד, שכבש עד כה רק מהנקודה הלבנה, הפגיז צמד מרשים שצפוי להקנות לו מקום בהרכב מול המוליכה. 

"יש לנו את הביטחון שאפשר להוציא מהמשחק הזה תוצאה טובה", אמר אוואט לכלי התקשורת בספרד. "ריאל קבוצה מצויינת והיא דורסת כל יריבה, אבל היופי בכדורגל הוא שלא תמיד הפייבוריט מנצח. מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח? לרוץ יותר  ולרצות יותר מהם", סיכם השוער הישראלי.

אצל ריאל, כרגיל, אין רגע דל. בצל הקלאסיקו הקרב, מוריניו ערך את מסיבת העיתונאים השבועית שלו והתעקש שהמשחק מול מאיורקה חשוב לו יותר. "הליגה היא העדיפות העליונה שלנו", אמר הפורטוגלי, "ואני דורש מהשחקני להיות בשיא הריכוז ולא לחשוב על הגביע. בשנה שעברה הפסדנו במאיורקה שתי נקודות, ואסור שזה יקרה גם מחר".

מוריניו שמר על שלוותו גם כשנשאל בפעם המי יודע כמה על שמועות שנוגעות לשוק ההעברות: "אין לנו שום כוונה לקנות, למכור או לשחרר שחקנים. הסגל שהתחיל את העונה הוא זה שגם יסיים אותה", התעקש "המיוחד". בסופו של דבר, אחד הכתבים הצליח בכל זאת לעצבן את מוריניו, כששאל אותו מדוע לפי דעתו רונאלדו לא זכה בכדור הזהב. מאמן ריאל איבד את קור רוחו והטיח בעיתונאים: "מישהו כאן רוצה להשוות את הנתונים של רונאדלו עם חלוצים אחרים בליגה? מישהו רוצה להשוות מי כבש שערים יותר יפים? אני לא מצליח להבין את זה".

תאריך:  13/01/2012   |   עודכן:  13/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נדב נוימן
כך מדווחת הטלוויזיה הצרפתית על-פי מקור ממשלתי    ההורדה עלולה לפגוע בדירוג של קרן החילוץ האירופית (EFSF), שכן לצרפת נתח של 20% בקרן    על-פי סוכנויות הידיעות, S&P אמורה להוריד דירוג לעוד מדינות בגוש האירו
עופר וולפסון
המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב אזהרת מסע חמורה על-רקע מעצרו של פעיל חיזבאללה בבירה התאילנדית, בחשד תיכנן פיגוע טרור נגד מטרות ישראליות
דני פורת
הקשר הגנאי התפתח לבורג מרכזי והרוסונרי בונים עליו לדרבי הקרוב
אלעזר לוין
צאצאיהם של חלק מ-37 חברי מועצת העם "חתמו מחדש" על המגילה, באירוע השקת ספרו של אליהו דובקין, אחד החותמים המקוריים    מזכיר הממשלה: היום לא היה בן-גוריון יכול להכריז על הקמת המדינה
אלעזר לוין
העסקה - מעסקות ההשכרה הגדולות שנעשו לאחרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il