הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'רבי: "לונדון? אין טעם לחשוב על זה עכשיו"

הג'ודאית אחרי שסיימה חמישית במאסטרס: "מאוכזבת, פספסתי מדליה". הרשקו: "אריק זאבי יכול לנצח כל אחד"

דניאל רוט  14.01.12 - 17:06

רגשות מעורבים. כך מרגישה ירדן ג'רבי אחרי שסיימה היום (שבת) במקום החמישי בתחרות המאסטרס, שנערכת בקזחסטן. ג'רבי ניצחה בסיבוב הראשון את קלאודיה מלזאן מגרמניה באיפון מרשים, אך הפסידה ברבע הגמר ללילי שו הסינית. כעת היא תצא למחנה אימון בן שבועיים שייערך באוסטריה. מדובר בהכנה לתחרות הגראנד סלאם בפאריס.

"אני מאוכזבת מהתוצאה הכללית", אמרה ירדן ג'רבי לערוץ הספורט, "הדברים הלכו לי טוב מאוד בקרב הראשון, השגתי איפון מהיר, אך אחר כך לא הסתדרתי עם הסינית, שהיא מאוד חזקה. היא השיגה ווזארי ולא הצלחתי להתגבר על הניקוד הזה. זה מאוד מאכזב כי התחלתי חזק את היום".

על העובדה שלא הצליחה לצמק משמעותית את הפער את מאליס שלזינגר, יריבתה על הכרטיס ללונדון, אמרה ג'רבי: "אני לא חושבת על המשחקים האולימפיים אלא על כל תחרות ותחרות. אם אני אחשוב שנתיים שלמות על לונדון, זה רק יפגע בי. פספסתי מדליה שיכולתי לקחת. יש לי עוד תחרות בפאריס ואחר כך גם אליפות אירופה, אני לא יכולה לחשוב כבר על הקיץ".

ג'רבי סבלה מפציעה לא קלה ברגלה בחודש האחרון והייתה בספק לתחרות בקזחסטן: "לא התאמנתי בחודש האחרון בגלל הפציעה, אבל הצוות המקצועי עשה עבודה ממש טובה, הוא הצליח להכשיר אותי לתחרות הזו ואני מודה לו מאוד. זה כבר מעודד אותי". על השנה האחרונה שלה אמרה: "היא הייתה ממש מוצלחת, אני מרגישה שאני כל הזמן מתקדמת והניצחון על היריבה מגרמניה עזר לי לביטחון. ברור שאני רואה גם את הצד החיובי, אבל השאיפה שלי היא תמיד למדליה. יכול להיות שאני קצת קשה עם עצמי".

מאמנה של ג'רבי ונבחרת הנשים, שני הרשקו, התראיין גם הוא לערוץ הספורט. "ירדן עשתה בשנים האחרונות קפיצה גדולה כי בכל תחרות היא רוצה מקום על הפודיום. זו דרך העבודה שלה. אלוף אמיתי אף פעם לא מרוצה ורק ככה מתקדמים". הרשקו, שמאמן גם את אריק זאבי, התייחס לישראלי הבכיר שיתמודד מחר במשקל עד 100 ק"ג: "אריק מסוגל לנצח כל אחד, אבל גם להפסיד. הוא במצב טוב, יחד עם זאת אנחנו צריכים לזכור שכדי לקחת מדליה זאבי צריך לנצח שני אלופי עולם כדי להגיע למדליה. אני מאמין שהוא מסוגל לכך".