X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן חיים ופרדה כבשו ללחמן, בלדוט ובראטקובסקי (86) איזנו פעמיים
▪  ▪  ▪
טל בן חיים. מכבי פ"ת עדיין תקועה בבוץ

מכבי פתח תקווה כבר ראתה הערב איך היא יוצאת לדרך חדשה. אחרי 4 משחקים ללא ניצחון שחקניו של אייל לחמן הוליכו כבר 1:2 בקרב התחתית החשוב מול הפועל ראשון לציון. אלא ששער של ליאור ברטקובסקי בדקה ה-86 חילק את הנקודות עם 2:2 דרמטי והותיר את שתי הקבוצות עמוק במאבקי ההישרדות. 

לפני המשחק שתי הקבוצות הגיעו עם מטרה ברורה. להשיג שלוש נקודות שיתנו מעט אוויר בתחתית ומנגד יאפשרו לצמצם פערים/לברוח ליריבה. כדי לשנות א המגמה אייל לחמן פתח עם שלושה חלוצים ואנחנו זכינו ל-4 שערים, שניים מהם יפים במיוחד. זה התחיל בדקה ה-10 עם ביצוע נהדר של טל בן חיים, שהעניק ללחמן יתרון, נמשך בדקה ה-45 עם חצי מספרת נהדרת של אסי בלדוט. שער של דני פרדה 3 דקות מפתיחת המחצית השניה החזיר את ההובלה למלאבסים, אבל 4 דקות לתוספת הזמן ליאור בראטקובסקי הצעיר חילק את הנקודות.

כתוצאה מהיכולת הלא ממש משכנעת לאחרונה שתי הקבוצות הביאו שחקני רכש שערכו את הבכורה שלהם הערב. מצד אחד ראינו את החלוץ המולדבי גיאורגי אובסניקוב אצל הכתומים. לא מעט קיוו בעיר היין כי החיזוק לחוד יעשה את שלו, אבל הפעם הזר החדש לא הצליח להותיר חותם. מהעבר השני ערך בכורה גם איגור מאליש מפ"ת. עדיין מוקדם לקבוע גם לגביו.

בעקבות התוצאה הערב נותרה ראשון לציון במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל עם 16 נקודות בלבד לאחר 21 מחזורים. מצבם של הלוזונים מעט יותר טוב, אבל כנראה שאף אחד שם לא באמת מתנחם בכך. פ"ת רשמה כאמור משחק חמישי ללא ניצחון ונותרה במקום ה-11 עם 22 נקודות, 5 יותר מהמקום ממנו יורדים בסיום העונה לליגה השניה.

מהלך המשחק
החבורה של לחמן פתחה את המשחק נהדר וכבר לאחר 10 דקות עלתה על הלוח. כדור ארוך מצא את טל בן חיים, שפתח מבערים, נותר מול השוער אבירן דלל ועם הקפצה נהדרת העניק יתרון יקר לאורחים. 0:1 למכבי פ"ת. דקה עברה והחלוץ קיבל הזדמנות להכפיל, אבל הפעם בעיטה שלו חלפה סמוך לעמוד. ממש לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה אסי בלדוט השיג את השיוויון של המקומיים. הקשר נותר חופשי ברחבה ועם חצי מספרת נהדרת הצליח לשלוח את הכדור לרשת של לירן שטראובר. 1:1.

גם את המחצית השניה פתחו שחקניו של חמן נהדר. בדקה ה-48 טעות של גיא משפתי איפשרה לויקטור מרעי לדהור לבד לאורך 40 מטרים. החלוץ הגיע מול דלל והחליט לפרגן לפרדה, שלא התקשה וגילגל לרשת. 1:2 לפ"ת. 4 דקות לסיום המשחק ליאור ברטקובסקי הצליח לקבוע את תוצאת המשחק אחרי שהגנת פ"ת נכשלה בהרחקה והקשר הצליח למצוא את הרשת מתוך הרחבה.

הרכבים

ראשל"צ: אבירן דלל, גיא אבנד, גל ספיר, הילאל מוסא (ריף מסיקה 67), עמירן שקלים, גיא משפתי, דוד אברהם (אלביס משיץ' 85), קובי מוסא (ליאור ברטקובסקי 46), אסי בלדוט, גיאורגי אובסניקוב, דייויד גומז.

מכבי פ"ת: לירן שטראובר, אורי אוזן, ניצן דמארי, שי מיימון, טל מעבי, סבסטיאן סנסוני, איגור מאליש (גולדנברג 90), דני פרדה, עומר גולן (משיח 67), טל בן חיים (צמח 58), ויקטור מרעי.

שופט: איתן תבריזי.

תאריך:  14/01/2012   |   עודכן:  14/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החשיפה החלקית במקומון עירוני מספקת מידע רק על השינויים שיחולו בגבעתיים וברמת גן
דניאל רוט
הג'ודאית אחרי שסיימה במקום ה-5 במאסטרס: "תמיד שואפת למדליה"
מערכת אתר ערוץ הספורט
92:97 ללייקרס על קליבלנד. כספי: "אני מאמין בקבוצה הזו". ווייד נפצע
מירב ארד
כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל    הפעילות האמריקנית היא כתגובה לתקיפה ישראלית אפשרית באירן    ביום חמישי האחרון שוחח אובמה עם נתניהו בנושא האירני ושלח את ראש המטות המשולבים לסדרת פגישות בישראל
מירב ארד
כוחות המשטר פתחו באש כלפי מפגינים שקראו לתמיכה בצבא סוריה החופשי    34 בני אדם נהרגו ביום חמישי האחרון וברביעי נהרג עיתונאי מערבי ראשון מפצצת מרגמה בעיר חומס    הליגה הערבית הודיעה על עיכוב שליחת משלחת פקחים נוספת לסוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il