X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפורטוגזי הכחיש שמועות והתעלם מהאפשרות שפפה יושעה מבארסה
▪  ▪  ▪
מוריניו. מסיט את האש (gettyimages)

אחרי אחד השבועות הקשים בקריירה שלו, הדבר האחרון שז'וזה מוריניו היה צריך הוא גומלין רבע גמר הגביע מול בארסה מחר (רביעי, 23:00), כשריאל מדריד שלו בעמדת נחיתות. מוריניו ספג הפסד 2:1 לבלאוגראנה בברנבאו ברביעי האחרון, ראה את פפה נכנס לצרות כשדרך על ליאו מסי ונכנס לתאקל באימון מול סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס. אם זה לא מספיק, מוריניו שמע את הקהל שלו זורק לעברו בוז ביום ראשון, כשהניצחון 1:4 על בילבאו לא ממש ממתיק את הגלולה.

אבל המאמן הפורטוגזי לא ידוע כאחד שנשבר בקלות, ובמסיבת העיתונאים היום (שלישי) המשיך להישמע בטוח בעצמו. "לפני שהגעתי, המועדון הזה היה ידוע בכך שהודח מהגביע על ידי קבוצות מליגות נמוכות, אבל בשנה שעברה זכינו בתואר. לפני שהגעתי, ריאל אפילו לא הצליחה להיות במקום הראשון, והעונה עשינו את הסיבוב הראשון הטוב בהיסטוריה ונהנים מיתרון 5 נקודות בצמרת", אמר מוריניו, "מצבנו לא כזה רע".

מאמן הבלאנקוס הבהיר שהוא לא גרם למחנאות בסגל הקבוצה בין השחקנים הספרדים לפורטוגזים, כפי שדווח בתקשורת במדריד. מוריניו הפתיע לקראת בארסה, כשאמר שפפה עשוי לשחק אם ירגיש טוב. "הספקות היחידים שלי הם לגבי פפה, גרנרו ולסאנה דיארה. מחר אחרי האימון המסכם נדע אם הם יכולים להתלבש, אבל אם פפה יהיה כשיר הוא ישחק", אמר. הפורטוגזי שמר את הקלפים שלו קרוב לחזה וסירב לספר לתקשורת על התוכניות שלו למשחק: "יש לי הרבה סוגיות לפתור אבל לא אספר לכם עליהן".

מוריניו אולי לא עודכן, אבל לפפה עשויה להיות בעיה אחרת מלבד כשירותו הפיזית, שעשויה למנוע ממנו לשחק. למרות שביום שני הבלם לא חטף עונש מוועדת המשמעת הספרדית על אירוע הדריכה על היד של מסי, הדין טרם נחרץ סופית וכמה שעות לפני המשחק הוועדה תתכנס בשנית ותקבע סופית אם הוא יורחק.

תאריך:  24/01/2012   |   עודכן:  24/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
וינשטיין הורה על החקירה בעקבות דבריו של מוחמד חסין בעצרת לרגל יום השנה לייסוד הפת"ח, בהם קרא להרוג יהודים
יפעת גדות
הבחירות שנערכו ב-25 בינואר 1949 היו בחירות לאסיפה המכוננת שבפברואר 1949 הפכה לכנסת הראשונה    בדברי הפתיחה שלו לישיבת הפתיחה של האסיפה המכוננת אמר נשיא מועצת המדינה הזמנית, פרופ' חיים ויצמן: "...מי ייתן והיינו כולנו ראויים לגודל השעה ולכובד האחריות"
עופר וולפסון
כל שש החברות במועצה מסיגות את כוחותיהן ממשימת הפיקוח, בעקבות הודעתה של ערב הסעודית על פרישתה    ערב הסעודית: "לא מאמינים כי אסד יישם את התוכנית הערבית לשים קץ לשפיכות הדמים במדינה"    היום נהרגו 40 איש במהומות
מירב ארד
מספר ההרוגים ב-2011 הוא הנמוך ביותר מלבד שנת 2009 ב-45 השנים האחרונות    ירידה של 4% במספר התאונות עם נפגעים לעומת 2010, ובמספר הנפגעים נרשמה ירידה של כ-3%
עופר וולפסון
בחודש שעבר בישרה הלשכה לסטטיסטיקה כי שיעור האבטלה ירד לשפל של כל הזמנים, אולם כעת תוקנה ההערכה כלפי מעלה ב-0.4%    ההערכות במשק: האבטלה תעלה עד סוף 2012 ל-6.8%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il