X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההנהלה נפגשה, רוצה לסגור גם עם הנדריקס. ג'יימס יהיה כשיר לחמישי
▪  ▪  ▪
יקבל הארכת חוזה. לנגפורד (צפו בניצחון על שירוקי)

מכבי ת"א חזרה לנצח אחרי ההפסד לברצלונה ביום חמישי. הצהובים גברו אמש (שבת) 69:84 על שירוקי במסגרת הליגה האדריאטית. בהנהלת הקבוצה שנפגשה בסוף השבוע התקבלו מספר החלטות. הראשונה שבהן: להציע בהקדם חוזים חדשים לסופו, ריצ'ארד הנדריקס וקית' לנגפורד כדי שישארו בעונה הבאה. 

במכבי יבדקו מול סוכניו של הנדריקס האם זה בכלל רלוונטי לנוכח העובדה שהפורוורד מחוזר ע"י המועדונים הגדולים באירופה וביניהם צסק"א מוסקבה, ברצלונה וריאל מדריד כפי שכבר פורסם באתר ערוץ הספורט. יש לציין כי מדובר בקבוצות עם יכולות כספיות גדולות יותר מאלה של מכבי.

 

גם את חוזהו של סופו, שעליו יש לצהובים אופציה, ינסו להאריך וגם כאמור את של קית' לנגפורד. יש לציין שמכבי עדיין לא הכינו הצעות עבור השלושה והנושא הזה נמצא עדיין בטיפול. לנגפורד אמר למקורביו בנושא: "אני לא אשכח איך כולם במערכת חיבקו אותי ותמכו בי כשהגעתי לכאן ובחודש הראשון לא הלך לי כלום. אזכור את זה גם במהלך השיחות על הארכת החוזה". לנגפורד חתם כשהגיע לישראל על חוזה לעונה הנוכחית תמורת 850 אלף דולרים עם אופציה של שני הצדדים לעונה נוספת. כעת במועדון רוצים למהר ולהבטיח שאכן תהיה עונה נוספת, בסכום סביר.

עוד דובר בפגישה על מסגרת התקציב בעונה הבאה ומצבת השחקנים, כדי להתחיל בפעולות אופרטיביות ובכך להערך לקראת העונה הבאה. בתוך כך, סופו ממשיך לסחוב כאבים ברגלו ובמכבי מקווים שהדבר לא יחמיר ויכביד עליו, במיוחד לקראת יום חמישי והמשחק מול קאנטו. בכל מקרה, סוכנו של הסנטר פאניוטיס קאפזגלו ציין כי אכן נערכות שיחות חיוביות עם הצהובים, אך לא הרחיב בנושא.

שון ג'יימס שמתח את שרירי הגב התחתון אמש במשחק, ולא חזר לאחר מכן, הסביר: "במהלך הראשון שעשיתי כשנכנסתי למשחק קיבלתי מכה בגב והרגשתי מתיחה. ניסיתי לרוץ הלוך וחזור אבל הכאבים בגב לא איפשרו לי לעשות את זה. אני מטפל בזה מהרגע שזה קרה, וגם מחר כל היום ככה שאני אהיה מוכן למשחק מול אשדוד ביום שני".

"כל משחק הוא חשוב עבורנו", אמר הסנטר, "ובכל אחד אנחנו חייבים לנצח. ניצחנו 18 רצוף ואז הפסדנו אחד, אז אנחנו פשוט מנסים לעלות בחזרה על הרכבת".
 
לקראת יום חמישי, הוסיף ג'יימס: "זה משחק שחייבים לנצח כמו שדייויד בלאט אמר. התחלנו טוב את הטופ 16 'כשגנבנו' משחק בחוץ (ז'לגיריס) אבל בעצם החזרנו את זה כשהפסדנו לבארסה, אז עכשיו צריך שוב לקחת משחק בחוץ ביום חמישי".
תאריך:  29/01/2012   |   עודכן:  29/01/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
סקר חדש מגלה כי 12% מהבריטים מתכננים לצאת לחו"ל במהלך משחקי האולימפאידה בלונדון
אלעזר לוין
השוק רותח: דירת 3 חדרים במרכז ת"א הושכרה ב-5,200 שקל לחודש    מבקשים 5,000 שקל לחודש בעד דירה קטנה בשדרות בן-גוריון    4,000 שקל לחודש בעד דירה ללא מעלית ביד אליהו
איתמר לוין
הח"כ שסולק משס בשל דעותיו המתונות חושף כיצד מתקבלות החלטות במגזר החרדי: "רבנים קשישים ביותר נתונים לאינטרסים של השמשים שלהם, לבני משפחה, לבד"צים, לכספים"    אומר שיש "מנגנונים פוליטיים אלימים" שלוחצים על רבנים ומאיימים עליהם
איציק וולף
בשל האחריות המיוחדת שלהם לאסון השריפה בכרמל    לא יקרא לפטר אותם מן הממשלה אלא רק להעבירם מתפקידיהם הנוכחיים    גורמים בלשכת ראש הממשלה: השר כחלון המועמד להחליף את שטייניץ
אלעזר לוין
הדירקטורים והמנהלים יוכלו מעתה לפנות ישירות לסוכנות הביטוח    פוליסה קצרה וכתובה בשפה בהירה ופשוטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il